AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Del Skrevet 1. november Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑 Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #2 Del Skrevet 1. november Din siste setning er ubegripelig naiv. Anonymkode: f1b8a...d20 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 1. november #3 Del Skrevet 1. november Av samme grunn som kvinner som flørter med menn, selv om de ikke er singel selv. Spørsmålet kunne like gjerne vært " hvorfor flørter folk som ikke er singel" Det vil være akkurat samme variasjon i svarene fra person til person. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #4 Del Skrevet 1. november Jeg bare spør, jeg blir flørta med av en som har dame og jeg klarer ikke forstå hva han vil, ikke at det har noe å si siden jeg uansett ikke vil handle på det, jeg er rett og slett bare nysgjerrig og ja sikkert litt naiv da 🤷🏼♀️ skjønner ikke hva han får ut av det Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1. november #5 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bare spør, jeg blir flørta med av en som har dame og jeg klarer ikke forstå hva han vil, ikke at det har noe å si siden jeg uansett ikke vil handle på det, jeg er rett og slett bare nysgjerrig og ja sikkert litt naiv da 🤷🏼♀️ skjønner ikke hva han får ut av det Anonymkode: 16c98...5bd Han vil opplagt pule deg...Hvor vanskelig er det å forstå da? 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #6 Del Skrevet 1. november Tått skrev (5 minutter siden): Han vil opplagt pule deg...Hvor vanskelig er det å forstå da? Mulig det men da skulle man jo tro at han hadde vært enda mer på? Men som sagt, vet han er opptatt, og det gjør meg forvirra og når han gjør som han gjør mot meg Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 1. november #7 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑 Anonymkode: 16c98...5bd Feil. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #8 Del Skrevet 1. november For lite bekreftelse i forholdet? Anonymkode: 1e69e...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november #9 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis man uansett er opptatt, hva er da hensikten med å flørte med andre damer? Er det kun for å booste seg selv? Å tro at man har draget liksom? Ingen damer vil gå videre med en som er opptatt 😑 Anonymkode: 16c98...5bd Jeg tror noen gjør det for at dem er glad i oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1. november #10 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig det men da skulle man jo tro at han hadde vært enda mer på? Men som sagt, vet han er opptatt, og det gjør meg forvirra og når han gjør som han gjør mot meg Anonymkode: 16c98...5bd Det er mye farligere for han som er i et forhold å direkte legge an på deg...Skulle du avslå og i verste fall varsle dama hans blir det bråk for han vettu..😂..Mye bedre for han å vise litt forsiktig interresse da (som han bare kan bortforklare som innbilning fra din side etterpå skulle det bli nødvendig) så håper han selvsagt at du tar hintet og inviterer han opp i sengen .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #11 Del Skrevet 1. november Tått skrev (1 minutt siden): Det er mye farligere for han som er i et forhold å direkte legge an på deg...Skulle du avslå og i verste fall varsle dama hans blir det bråk for han vettu..😂..Mye bedre for han å vise litt forsiktig interresse da (som han bare kan bortforklare som innbilning fra din side etterpå skulle det bli nødvendig) så håper han selvsagt at du tar hintet og inviterer han opp i sengen .. Tenker denne er sannsynlig, men folk har også ulik definisjon av flørting, eg har for eksempel fått vite at enkelte har trudd at eg har flørta med dei utan at eg har meint noko som helst slikt😆 Anonymkode: 23f3b...992 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #12 Del Skrevet 1. november Tått skrev (1 minutt siden): Det er mye farligere for han som er i et forhold å direkte legge an på deg...Skulle du avslå og i verste fall varsle dama hans blir det bråk for han vettu..😂..Mye bedre for han å vise litt forsiktig interresse da (som han bare kan bortforklare som innbilning fra din side etterpå skulle det bli nødvendig) så håper han selvsagt at du tar hintet og inviterer han opp i sengen .. Jaha sånn å forstå…ja så han venter på at jeg skal ta flørtinga hans på alvor ja 😂 Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1. november #13 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaha sånn å forstå…ja så han venter på at jeg skal ta flørtinga hans på alvor ja 😂 Anonymkode: 16c98...5bd Tjaa..kanskje håper er et bedre ord? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #14 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker denne er sannsynlig, men folk har også ulik definisjon av flørting, eg har for eksempel fått vite at enkelte har trudd at eg har flørta med dei utan at eg har meint noko som helst slikt😆 Anonymkode: 23f3b...992 Ja det kan jo skje det og, at man bare er høflig men han her flørter, det er det ikke tvil om Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #15 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det kan jo skje det og, at man bare er høflig men han her flørter, det er det ikke tvil om Anonymkode: 16c98...5bd Kva seier han då, konkret? Anonymkode: 23f3b...992 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #16 Del Skrevet 1. november Tått skrev (1 minutt siden): Tjaa..kanskje håper er et bedre ord? 😉 Hah ja kanskje det…flørting er ikke min sterkeste side så vet ikke hva jeg skulle sagt/gjort neste gang evnt - men igjen, hadde ikke tenkt å gjøre noe ut av det liksom Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #17 Del Skrevet 1. november Så naivt å si de gjør det pga manglende bekreftelse i forhold. Kvinner er utro pga manglende bekreftelse, menn er det fordi de fra naturens side har mindre empati og bare vil knulle som dyr. Har blitt lagt an på av så ubeskrivelig mange menn i forhold og blir det fortsatt at jeg har blitt helt ødelagt tillitsmessig. Anonymkode: 23b35...56b 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #18 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så naivt å si de gjør det pga manglende bekreftelse i forhold. Kvinner er utro pga manglende bekreftelse, menn er det fordi de fra naturens side har mindre empati og bare vil knulle som dyr. Har blitt lagt an på av så ubeskrivelig mange menn i forhold og blir det fortsatt at jeg har blitt helt ødelagt tillitsmessig. Anonymkode: 23b35...56b Begynner å kjenne på det samme etter en stund som singel Anonymkode: 9d6cb...2d9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #19 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kva seier han då, konkret? Anonymkode: 23f3b...992 Han kommer innom meg på jobb, gir komplimenter, spør hvordan jeg har det, benytter enhver grunn til å ta på meg omså bare på armen/ryggen, kommenterer hår/parfyme, + Anonymkode: 16c98...5bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #20 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kommer innom meg på jobb, gir komplimenter, spør hvordan jeg har det, benytter enhver grunn til å ta på meg omså bare på armen/ryggen, kommenterer hår/parfyme, + Anonymkode: 16c98...5bd Au då, syns det er ekkelt med folk som skal ta på folk ofte, men faktisk enkelte som driv med dette også utan at det er meint som flørting, Men om han kun er slik med deg og ingen andre, evt kun når ingen andre ser det, så anten likar han deg eller vil ha eit sidesprang Anonymkode: 23f3b...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå