AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #21 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Velkommen på besøk hit altså. 😂😍 Er så koselig med dyr. Har opplevd at en katt i nabolaget kom seg inn hos oss i barndommen, og den lå til min overraskelse under dyna mi på gutterommet. Anonymkode: 36c71...03a Så lenge folk kun gir han vann, er det greit for meg at han går til andre, for han er utekatt og jeg kan ikke gjete han heller. Han får nok mat hjemme, men utekatter har mange hjem. Anonymkode: 1a876...ef6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #22 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan i alle dager vet du om en hunkatt er chippet og kastrert? Anonymkode: ac4fe...75b Jeg har chipavleser. Det er vanskelig å finne ut uten dyrlege, men man kan se eller kjenne arret ofte. Anonymkode: 4b396...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #23 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan i alle dager vet du om en hunkatt er chippet og kastrert? Anonymkode: ac4fe...75b Se i øret deres? De fleste katter har vel øre-tatovering i tillegg. Anonymkode: 32b34...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #24 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Se i øret deres? De fleste katter har vel øre-tatovering i tillegg. Anonymkode: 32b34...67c Nei, de har sluttet med det. Anonymkode: ac4fe...75b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #25 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Se i øret deres? De fleste katter har vel øre-tatovering i tillegg. Anonymkode: 32b34...67c Det er vel nærmere 30 år siden de slutte med det her i byen i hvertfall. Anonymkode: d0739...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #26 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 8.40): Da får han holde seg inne hos deg eller læres opp til å ikke gå inn hos fremmede. Hadde du latt barnet ditt gå fritt og inn til fremmede i nabolaget også? Nei. Så hvorfor lar du en katt gjøre det? Er katten din allergisk så er det ditt ansvar å passe på at han ikke dør. Anonymkode: 6f50d...0e9 Katten min har fått gått ute hele livet. Å plutselig nekte han ser jeg på som dyreplageri. Det gjør det ikke greit å mate andre sine fremmede katter. Du vet ingenting om dem. Få deg egne katter om det er så viktig for deg å mate dem. Anonymkode: 86c38...ad8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #27 Del Skrevet 3. november 2024 strilamann skrev (På 1.11.2024 den 22.53): Tenker at om kattene går løse ute uten tilsyn må det være lov å ta dem inn og gi mat og kos. Det er en del av pakken du aksepterer når du velger å ha utekatt. Gjelder det samme for barn som er ute uten tilsyn? Anonymkode: 8af70...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3. november 2024 #28 Del Skrevet 3. november 2024 I utgangspunktet enig med ts. Men et stort obs til dere som har utemkatt: NÅ GÅR DET MOT VINTER, og kulden kommer. KATTER ER ØRKENDYR SOM STAMMER FRA NORD-AFRIKA, og er tilpasset et varmt og tørt klima. Minusgrader, sludd og storm er ikke deres naturlige habitat. I likhet med oss mennesker er de tropiske dyr. Var vel ei katt som ble funnet ihjelfrosset i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #29 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg mater ingen katter, men hele konseptet med å skaffe seg et dyr, slippe det fritt ut i nabolaget og begynne å diktere naboene i hva de gjør i forhold til dyret man selv slipper fritt ut - det er helt bakvendt, og fryktelig arrogant. Katter er flotte dyr, men de bør passes på og tas ansvar for av egne eiere slik som andre dyr skal. Anonymkode: aca08...c91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #30 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg mater ingen katter, men hele konseptet med å skaffe seg et dyr, slippe det fritt ut i nabolaget og begynne å diktere naboene i hva de gjør i forhold til dyret man selv slipper fritt ut - det er helt bakvendt, og fryktelig arrogant. Katter er flotte dyr, men de bør passes på og tas ansvar for av egne eiere slik som andre dyr skal. Anonymkode: aca08...c91 Jeg vil helst ikke at naboene mine mater barna og kattene mine. De må få lov til å være ute å leke, uten at creepy naboer lokker dem inn til seg med godteri. Anonymkode: 8af70...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly GeoCad Skrevet 3. november 2024 #31 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg heller forstår ikke folk som driver å tar til seg andre sine katter og forer dem. Du er ikke snill på dyrets premisser, kun for deg selv. Med mindre dyret er skadet eller sykt bør du la være. Du vet ikke hvilken sykdommer og parasitter en fremmed katt kan ha, du vet heller ikke om dyret trenger spesial for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #32 Del Skrevet 3. november 2024 Vi har en katt som liker å hilse på naboer, og er veldig kosete. Nå vet jo alle at det er vår katt, så det er ikke et problem. De mater den når vi reiser bort. .. Men vi hadde en dame da jeg var liten som tok over katten vår. Hun ga den god mat og liksom bare overtok. Så da måtte hun jo bare få katten siden den foretrakk henne. Vi ungene var jo lei oss, men vi måtte jo respektere kattens valg 🫡 Så fant hun ut at barnet var allergisk og tok livet av katten..!! Men de fikk seg hund et år etter... Hun var jo et brødhode av ei dame...og det irriterer meg den dag i dag. Anonymkode: c5449...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå