Fionas Skrevet 5. november Forfatter #21 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Klassisk eksempel på at det ikke er alle som burde få lov til å ha ansvar for et annet levende vesen. Anonymkode: cbb88...70a Hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 5. november Forfatter #22 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Klassisk eksempel på at det ikke er alle som burde få lov til å ha ansvar for et annet levende vesen. Anonymkode: cbb88...70a Med din forståelse så håper iallfall du ikke har ansvar for andre. Kanskje du trenger hjelpe til å ta vare på deg selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 5. november Forfatter #23 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min hamster knakk også foten uten at jeg var klar over det før det var for sent, og da grodde den skjevt slik at hamsteren ble hoppende rundt med en skjev fot. Benbruddet skjedde da hamsteren hoppet ut av hånden min og ned på gulvet. Hamstere viser ikke smerte eller sykdom før helt på slutten, så vanskelig å finne ut. Godt du fikk hamsteren til dyrlegen🐹 Anonymkode: 460ab...afe Dyrlegen kunne ikke gjøre noe med den knekte foten uansett, kun smertelindring. Det er mulig det gror skjevt sa dyrlegen, men de klarer seg fint uansett. Ble det mørkt så måtte det amputeres, men det var lys rosa heldigvis. 🐹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #24 Del Skrevet 6. november Fionas skrev (På 5.11.2024 den 18.14): Med din forståelse så håper iallfall du ikke har ansvar for andre. Kanskje du trenger hjelpe til å ta vare på deg selv? Angrep er det beste forsvar😉 Anonymkode: cbb88...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 7. november Forfatter #25 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Angrep er det beste forsvar😉 Anonymkode: cbb88...70a Ja det kan det være. Folk som prøver å være stygg har kanskje godt av egen medisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 8. november Forfatter #26 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 16.59): Stakkars liten. Hvordan har den greid å knekke foten? Anonymkode: b0ebf...687 Datteren min hadde hamsteret inni et reisebur. Så var det tydeligvis ikke lukket helt. Hamsteren datt ned på gulvet fra under en meter høyde. Mulig det var derfor den knakk foten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå