AnonymBruker Skrevet 2. november #21 Del Skrevet 2. november Brukte mye humor og latter i terapi. I det ene øyeblikket satt jeg å lo til jeg ikke fikk puste med psykologen. I det neste satt vi å diskuterte innleggelse grunnet selvmords planer/tanker og depresjon. Da jeg var innlagt så gråt jeg inne på rommet alene, var sint (og avvisende) i samtaler med de ansatte og lo og tullet med de andre innlagte. Ble skrevet så fint "viser flere tegn på både depresjon, unnvikende og emosjonell ustabil pf" i journalen. For kontekst så skrev de det fordi jeg isolerte meg og snakket ikke med de ansatte om hvordan jeg hadde det, og diagnosene var satt før innleggelsen. Jeg var ikke mindre psykisk syk og deprimert, bare fordi jeg viste alle følelser rundt andre. Selv da jeg hadde alvorlig depresjon så kunne jeg fint le og smile de minuttene jeg pratet med mamma. Alene med meg selv så følte jeg meg bare dø innvendig. Anonymkode: b7f87...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LA-EINARÐAR Skrevet 2. november #22 Del Skrevet 2. november Selvfølgelig kan man det🙂 jeg kan personlig ikke huske når jeg sist lo ordentlig, men hadde jeg klart å oppsøke settinger som tilsa at muligheten var der til å le så ser jeg ikke bort ifra at jeg kunne fliret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå