Gå til innhold

Hvilken type mannekropp liker dere best damer?

AnonymBruker

Mest sexy mannekropp type  

96 stemmer

1. 1. Mest sexy mannekropp type

• Stor og sterk som Jason Momoa pluss/ minus
      24
    • Tonet som Harry Kane/ fotballspillere / løpere
      23
    • Body builder med masse synlige muskler
      0
    • Slank datanerdkropp ingen fett men ikke spinkel
      2
    • Slank spinkel
      2
    • Litt mage kosefett bamse pappakropp
      26
    • Veldig overvektig
      2
    • Syns alle kan være sexy såfremt de er snille
      10
    • Ingen foretrekker damer
      2
    • Høyde er viktigere enn muskler
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er sikkert gjort poll på dette før, men jeg vil gjøre det likevel.

Anonymkode: bc3d0...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen av disse. Foretrekker en helt normal sterk mannekropp. Litt fett og muskler fordi han bruker kroppen!

Vet ikke hvem de andre enn Jason Mamoa er heller. Han er hot når han er tjukkere enn virkelig ripped (som han var i got, han var for tynn i Baywatch)

Anonymkode: be0e6...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen av disse. Foretrekker en helt normal sterk mannekropp. Litt fett og muskler fordi han bruker kroppen!

Vet ikke hvem de andre enn Jason Mamoa er heller. Han er hot når han er tjukkere enn virkelig ripped (som han var i got, han var for tynn i Baywatch)

Dette er mest som fotballspillerkroppen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er mest som fotballspillerkroppen. 

Nei, han er tynn med veldig lav fettprosent. Fotballspillere er generelt små (både høyde og bredde) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mener mer som nr 1 på dette bilde. Med litt større armer kanskje

IMG_6667.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler at ingen passer helt.

Liker håndverker-kropp.

Anonymkode: 88f28...723

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen. Jeg foretrekker en grovbygd med både arbeidsmuskler og litt fett som polstrer. Han kan godt ha litt mage, men ikke valker og store love handels. 

Anonymkode: 8c851...b02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa-kropp, dvs med litt mage 😍 

Ikke langt hår og skjegg.... 👎 Mye kroppshår derimot..... 😍 🔥

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før ville jeg sagt ripped, men nå har jeg datet en som er kraftig (men ikke overvektig) og sexen var helt syk, det å føle seg liten, femininog «maktesløs» av vedkommende var en annen verden. Fra nå av betyr ikke en hard og veltrent kropp noe for meg, pent å se på men mistet interessen for det. 

Anonymkode: f5f06...316

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke ute etter kroppen hans, men vettet 😂. Enten er han klok, eller så er han ikke riktig klok 🤣🤣🤣🤣. De gale har det godt 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke super buff og sterk som witcher eller som noen som løfter de dekkene. Trenger ikke Jason Mamoa eller 2 meter med jern, liker som oftest ikke dem som skriker maskulinitet. 

Trenger ikke være spesifikt som dette, men tenker positivt om 10 cm høyere enn meg ca, medium slank med litt fett og med litt muskler så du har et sunnt grunn utgangspunkt for å ha det greit gjennom livet, men trenger ikke i det hele tatt å være skikkelig trent. Om det gir mening?

Så en som så ut som en mystisk vampyr idag, han var vakker. Tror jeg liker vakkre menn, men må ikke ha en.

Anonymkode: 94091...8b5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappakropp, men ikke for mye, sånn som mannen min. Han er sterk og fin, litt mage, men ikke for mye liksom. Elsker kroppen hans! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Egentlig et håpløst spørsmål, av to grunner:

For det første har bare de færreste kvinner et spontant visuelt tenningsmønster, slik de fleste menn har, altså at de nærmest uavhengig av situasjon ser en bra mannskropp og opplever at det blir sus i serken fra dette alene (som en slags plutselig "kaldstart").

Og for det andre er det veldig stor forskjell på hva kvinner vil bli knullet grundig av ("kjekk og hot") og hva kvinner vil samarbeide om Familien AS med ("trygg og god"). De har rett og slett to forskjellige sett av ting de ser etter i en mann, og dette gjenspeiles også i preferansene deres.

Dette fremgår allerede i svarene i denne tråden.

Anonymkode: 58533...dc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mener mer som nr 1 på dette bilde. Med litt større armer kanskje

IMG_6667.jpeg

Nr 11

Anonymkode: 35041...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kropp som bærer rundt på en fungerende hjerne. 

Anonymkode: 190c1...325

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Egentlig et håpløst spørsmål, av to grunner:

For det første har bare de færreste kvinner et spontant visuelt tenningsmønster, slik de fleste menn har, altså at de nærmest uavhengig av situasjon ser en bra mannskropp og opplever at det blir sus i serken fra dette alene (som en slags plutselig "kaldstart").

Og for det andre er det veldig stor forskjell på hva kvinner vil bli knullet grundig av ("kjekk og hot") og hva kvinner vil samarbeide om Familien AS med ("trygg og god"). De har rett og slett to forskjellige sett av ting de ser etter i en mann, og dette gjenspeiles også i preferansene deres.

Dette fremgår allerede i svarene i denne tråden.

Anonymkode: 58533...dc0

Jeg har spontant interesse mønster og kan bli svært betatt. Har aldri vært i en setting med noen av dem det har skjedd med, hvor det har kunne blitt ligg, så vet ikke om jeg hadde gjort det om det var mulighet der.

Anonymkode: 94091...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg er kravstor….

Jeg liker en god, sterk og trygg pappakropp med et klokt hode, trygge hender og et varmt hjerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke primært kroppen jeg går etter.. jeg må kjenne at vi er på bølgelengde når vi snakker sammen, det må være intelligens der. Blir tiltrukket av de som kan ha en god samtale. Utseende er uinteressant.  Selv om jeg kan se menn som er pene blir jeg ikke tiltrukket av de. 

Men skal jeg prøve å se likheter på kroppene til de jeg har vært intr I så blir det dadbod. Gode myke og gjerne sterke 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...