Gå til innhold

Er jeg en av flere for ham…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En annen person her. Jeg kom på  et "bevis" jeg har lest for lenge siden, som jeg faktisk tror på.

Om han koser med deg og tar på deg, ligger inntil etter sex, er han seriøs. Hvis han forlater senga, snur seg bort, fokus på mobilen etc etter sex er han der bare for play.
Grunnen til at jeg tror på dette er "kjemien" i oxytocin, kjærlighetshormonet. Les les.

Anonymkode: df22c...3b3

Han er heldigvis ekstremt kosete, akkurat som meg, kan kose masse både før, etter og innimellom «slagene». Ts

Anonymkode: da44a...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 10.15):

Vi er heldige begge to og jeg må nok bare slå meg til ro med at dette blir bra🩷ts Anonymkode: da44a...298

Skriver du til oss om fem år og forteller hvordan det gikk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 19.43):

En annen person her. Jeg kom på  et "bevis" jeg har lest for lenge siden, som jeg faktisk tror på.

Om han koser med deg og tar på deg, ligger inntil etter sex, er han seriøs. Hvis han forlater senga, snur seg bort, fokus på mobilen etc etter sex er han der bare for play.
Grunnen til at jeg tror på dette er "kjemien" i oxytocin, kjærlighetshormonet. Les les.

Anonymkode: df22c...3b3

det er ikke noe bevis på noe som helst, hvorfor tror du så mange damer føler seg lurt etter at de finner ut at han ikke var ute etter noe mer enn bare sex? Jo fordi mange, både menn og kvinner kan helt fint kose etter sex uten at de er ute etter noe mer. 

Anonymkode: f6594...340

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (1 time siden):

Skriver du til oss om fem år og forteller hvordan det gikk? :)

Vi holder fortsatt på, har møttes tre ganger på to uker nå🤩ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi holder fortsatt på, har møttes tre ganger på to uker nå🤩ts

Fy f*der som jeg skulle ønske det var meg 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlberner1 skrev (23 timer siden):

Fy f*der som jeg skulle ønske det var meg 🤩

Ja men du må ikke gi opp🥰Jeg svever på en sky! Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Noen ganger blir jeg usikker" sier du. Kan jeg gjette at det er med cirka fire ukers mellomrom og at det handler om syklusen din. Jeg mister all selvtillit en dag eller to hver måned. Og forstår det aldri før etterpå. #flat_læringskurve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moho skrev (8 timer siden):

"Noen ganger blir jeg usikker" sier du. Kan jeg gjette at det er med cirka fire ukers mellomrom og at det handler om syklusen din. Jeg mister all selvtillit en dag eller to hver måned. Og forstår det aldri før etterpå. #flat_læringskurve

Det har jeg ikke tenkt på, kanskje du er inne på noe..heldigvis har jeg vært mindre usikker i det siste siden han tar mye mer kontakt. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 21.17):

Jeg har kommunisert med ham om dette i startfasen, men du vet av og til blir man usikker.. ts

Du bli nok bare enda mer usikker av å spørre her på KG.

Helt seriøst; Ingen kan gi et fornuftig begrunnet svar ut i fra den lille infoen du deler. Kanskje knuller han alt han kommer over, og kanskje har han bare deg. Ingen av oss vet.

Anonymkode: 3f007...054

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...