Gå til innhold

Er jeg en av flere for ham…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja han trener hver dag, spiller fotball på høyt nivå i tillegg til full jobb. Han er også nært knyttet til familien dersom f. eks foreldrene trenger hjelp til noe.. ts

Anonymkode: da44a...298

Hjelpes! Han er totalt fullbooket stakkars🙈 Ikke rart han er varm/kald. Gjelder å ikke være needy ovenfor han da ja! Finn på ting selv, lag planer. Ikke vær tilgjengelig ovenfor han hver eneste gang han ønsker å treffes tenker jeg. Pass på å bytt på å være hos han og hos deg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, dere har snakket om det og er enige?

Anonymkode: ba01c...d08

Han tok initiativ til samtalen da vi hadde datet ca en mnd, dette var i sommer. Vi var helt enige. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (1 minutt siden):

Hjelpes! Han er totalt fullbooket stakkars🙈 Ikke rart han er varm/kald. Gjelder å ikke være needy ovenfor han da ja! Finn på ting selv, lag planer. Ikke vær tilgjengelig ovenfor han hver eneste gang han ønsker å treffes tenker jeg. Pass på å bytt på å være hos han og hos deg 😉

Ja han har det travelt😅Jeg er også ganske fullbooket, men tar meg alltid tid når han ønsker å møte meg. Kanskje det ikke er så lurt.. vi er like mye hos han og meg sånn ca😊ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja han har det travelt😅Jeg er også ganske fullbooket, men tar meg alltid tid når han ønsker å møte meg. Kanskje det ikke er så lurt.. vi er like mye hos han og meg sånn ca😊ts

Høres ut som dere har en flott greie på gang ihvertfall 👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ingen her kan vite det. Men slutt å snakk ned deg selv, som at han er over din liga. Han er ikke over noens liga bare fordi han er kjekk.

Hvorfor er ikke du mer enn god nok? Se DIN verdi og slutt det tullet om liga.

Anonymkode: 2a42e...30c

Enig 👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (15 minutter siden):

Høres ut som dere har en flott greie på gang ihvertfall 👏

Ja det synes jeg også😊ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja det synes jeg også😊ts

Jeg tror ikke han har andre enn deg TS, for kabalen går jo ikke opp🫡Han har det rett og slett for travelt, med fotball trening og med å hjelpe familien. Og når han for engangs skyld får tid, går dere på kino, ute og spiser, har deilig sex osv. Så han har ikke tid til andre affærer, så fremt han er ærlig med deg. 🤔

Ærligheten og kjæligheten er ting du kan se etter.. og den kan avsløres i kyssingen:

1. Hvis han kysser deg først
  2. Hvis han lager godlyder av kyssingen
  3. Hvis han kysser deg ofte
  4. Hvis han kysser deg ømt og med begjær
  5. Kyss med litt vacuum, som beviser at han vil suge seg til deg
  6. Tungekyss gir et klart signal at han tenner på deg

Har du hatt tanker og observasjoner av dette TS?

Ærligheten og kjærligheten kan også avsløres i sexen:

1. Et godt forspill med masse kos og kyssing..
  2. Han er tålmodig før han begynne å stimulere deg
  3. Han kysser deg også under og etter sexen
  4. Han kysser og beføler kroppen din ømt og lager godlyder
  5. Han snuser i håret ditt med et langt innpust, etterfulgt av godlyder
  6. Han kysser og slikker i rundt puppene dine, før han suger direkte på brystvortene
  7. Han vil så gjerne suge og slikke deg på musa

Har du hatt tanker og observasjoner av dette TS?   Du lo sikkert av pkt 7 nå?😅
Men husk at for mange menn, er akkurat dette en stor innrømmelse og som en kjærlighetsbekreftelse🥰

Ærligheten og kjærligheten kan også avsløres med klærne på.. Men som jeg ser, så er han en fantastisk mann til både kino, restauranter og sex.. så jo, jeg tror han er en skikkelig gentlemann..

En annen ting du må tenke på, er at aldersforskjell er en fetish.. Så aldersforskjellen er bare helt nydelig, han tenner ekstra på deg. For du har det vel slik du også?😉

Han er heldig.. du er heldig.. dere er heldig som har hverandre.. Ikke ødelegg det med paranoia, overtenking.. Start jakten på ting som kan avsløre hans begeistring for deg💞

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er dessverre fæle i å holde på henne som er "too good to let go" men ikke bra nok for virkelig seriøst, samboer eller giftemål.

Om det føles sånn for deg. Altså at du får slike tanker som du skrev her, så er det et bevis på at han ikke er bra nok for deg. Fordi en gjensidig forelskelse skal føles godt og trygt. Sommerfuglene skal komme av å glede seg til å møtes, ikke over et svar på sms!

Sett deg en expiration dato for når du gir opp dette, gi det minst 3-5 måneder som et forsøk. Om det fortsatt ikke føles gjensidig, trygt og godt da, så er det bedre å gi opp enn å bli hekta og ulykkelig.

Anonymkode: df22c...3b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du er stødig i engelsk, anbefaler jeg deg å lese deg litt opp på anxious attachment vs avoidant

Det er ikke sikkert det er relevamt for deg, men jeg har en magefølelse på at det kan være tilfellet.. Det er ekstremt vanlig dynamikk. Og ved å vite hvordan dynamikken fungerer, kan man unngå å skyve fra seg et potensielt bra forhold.

Der du er nå, risikerer du å bli for needy og skyve han fra deg når du egentlig ønsker betryggelse. Ved å lære om tankemønsteret på anxiously attached (utrygg tilknytning), vil du lettere kunne overstyre dine naturlige instinkter.

For det er, som du også sier, ikke alltid så lurt å være så tilgjengelig når enn han ønsker. Forsøk å fokuser litt på deg og ditt liv også. Det vil skape en bedre dynamikk hvor du slipper å føle på den vonde følelsen av utrygghet, som kanslje er helt unødvendig. 

Anonymkode: 8ac86...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi har tatt praten og var enige om å være eksklusive.. men magefølelsen stresser meg, vet ikke om jeg er helt på viddene.. ts

Fortell han hvordan du føler. En god prat løser det meste

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke han har andre enn deg TS, for kabalen går jo ikke opp🫡Han har det rett og slett for travelt, med fotball trening og med å hjelpe familien. Og når han for engangs skyld får tid, går dere på kino, ute og spiser, har deilig sex osv. Så han har ikke tid til andre affærer, så fremt han er ærlig med deg. 🤔

Ærligheten og kjæligheten er ting du kan se etter.. og den kan avsløres i kyssingen:

1. Hvis han kysser deg først
  2. Hvis han lager godlyder av kyssingen
  3. Hvis han kysser deg ofte
  4. Hvis han kysser deg ømt og med begjær
  5. Kyss med litt vacuum, som beviser at han vil suge seg til deg
  6. Tungekyss gir et klart signal at han tenner på deg

Har du hatt tanker og observasjoner av dette TS?

Ærligheten og kjærligheten kan også avsløres i sexen:

1. Et godt forspill med masse kos og kyssing..
  2. Han er tålmodig før han begynne å stimulere deg
  3. Han kysser deg også under og etter sexen
  4. Han kysser og beføler kroppen din ømt og lager godlyder
  5. Han snuser i håret ditt med et langt innpust, etterfulgt av godlyder
  6. Han kysser og slikker i rundt puppene dine, før han suger direkte på brystvortene
  7. Han vil så gjerne suge og slikke deg på musa

Har du hatt tanker og observasjoner av dette TS?   Du lo sikkert av pkt 7 nå?😅
Men husk at for mange menn, er akkurat dette en stor innrømmelse og som en kjærlighetsbekreftelse🥰

Ærligheten og kjærligheten kan også avsløres med klærne på.. Men som jeg ser, så er han en fantastisk mann til både kino, restauranter og sex.. så jo, jeg tror han er en skikkelig gentlemann..

En annen ting du må tenke på, er at aldersforskjell er en fetish.. Så aldersforskjellen er bare helt nydelig, han tenner ekstra på deg. For du har det vel slik du også?😉

Han er heldig.. du er heldig.. dere er heldig som har hverandre.. Ikke ødelegg det med paranoia, overtenking.. Start jakten på ting som kan avsløre hans begeistring for deg💞

Joda jeg kan krysse av på samtlige punkter du beskriver. Vi har en ekstrem kjemi, både utenfor og i senga. Fetishen du nevner er sterkt til stede fra hans side, jeg trengte litt mer overbevisning i starten da jeg var redd han ble for ung for meg (og for hva folk ville si..). Nå derimot skjønner jeg ikke hva jeg stresset med😅
Vi er heldige begge to og jeg må nok bare slå meg til ro med at dette blir bra🩷ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkende mann skrev (1 time siden):

Fortell han hvordan du føler. En god prat løser det meste

Ja får ta en prat om jeg ikke klarer å slå meg til ro. Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du er stødig i engelsk, anbefaler jeg deg å lese deg litt opp på anxious attachment vs avoidant

Det er ikke sikkert det er relevamt for deg, men jeg har en magefølelse på at det kan være tilfellet.. Det er ekstremt vanlig dynamikk. Og ved å vite hvordan dynamikken fungerer, kan man unngå å skyve fra seg et potensielt bra forhold.

Der du er nå, risikerer du å bli for needy og skyve han fra deg når du egentlig ønsker betryggelse. Ved å lære om tankemønsteret på anxiously attached (utrygg tilknytning), vil du lettere kunne overstyre dine naturlige instinkter.

For det er, som du også sier, ikke alltid så lurt å være så tilgjengelig når enn han ønsker. Forsøk å fokuser litt på deg og ditt liv også. Det vil skape en bedre dynamikk hvor du slipper å føle på den vonde følelsen av utrygghet, som kanslje er helt unødvendig. 

Anonymkode: 8ac86...ee4

Ts her, skal søke det opp og lese . Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja får ta en prat om jeg ikke klarer å slå meg til ro. Ts

Er du plaget av sjalusi?

Anonymkode: 92865...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du plaget av sjalusi?

Usikkerhet tror jeg, men er nok litt sjalu også (selv om jeg ikke liker å innrømme det). Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Usikkerhet tror jeg, men er nok litt sjalu også (selv om jeg ikke liker å innrømme det). Ts

Tenker du får et ordentlig svar på dette den dagen typen din sender et blikk på ei annen, eller at ei annen sender blikk på ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Vi har tatt praten og var enige om å være eksklusive.. men magefølelsen stresser meg, vet ikke om jeg er helt på viddene.. ts

Da gjør han deg usikker og du lurer. Da er dette forholdet usundt. Stol på magefølelsen, her er det noe grums. 

Anonymkode: 38050...4e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde ikke tatt meg mer tid enn han

Anonymkode: b40ad...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Joda jeg kan krysse av på samtlige punkter du beskriver. Vi har en ekstrem kjemi, både utenfor og i senga. Fetishen du nevner er sterkt til stede fra hans side, jeg trengte litt mer overbevisning i starten da jeg var redd han ble for ung for meg (og for hva folk ville si..). Nå derimot skjønner jeg ikke hva jeg stresset med😅
Vi er heldige begge to og jeg må nok bare slå meg til ro med at dette blir bra🩷ts

En annen person her. Jeg kom på  et "bevis" jeg har lest for lenge siden, som jeg faktisk tror på.

Om han koser med deg og tar på deg, ligger inntil etter sex, er han seriøs. Hvis han forlater senga, snur seg bort, fokus på mobilen etc etter sex er han der bare for play.
Grunnen til at jeg tror på dette er "kjemien" i oxytocin, kjærlighetshormonet. Les les.

Anonymkode: df22c...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...