Gå til innhold

Er jeg en av flere for ham…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er så usikker og trenger noen tanker fra dere. Har datet en flott fyr en periode. Vi går på kino, ute og spiser, har deilig sex osv. I perioder er han veldig på og vil treffes ofte. Andre perioder er han mer tilbakeholden uten at jeg skjønner helt hvorfor. 
Jeg vet at han er over min liga, veldig kjekk og ti år yngre enn meg. Av og til tar bare paranoiaen overhånd..tror dere han bare bruker meg når han har lyst og så holder på med flere samtidig?

k44

Anonymkode: da44a...298

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ha samtale med han ang å bare være med deg eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ardenus skrev (20 minutter siden):

Du får ha samtale med han ang å bare være med deg eller ei.

Vi har tatt praten og var enige om å være eksklusive.. men magefølelsen stresser meg, vet ikke om jeg er helt på viddene.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, hva er greia med å spørre på kg fremfor å kommunisere med personen det gjelder?

Anonymkode: f6594...340

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vi har tatt praten og var enige om å være eksklusive.. men magefølelsen stresser meg, vet ikke om jeg er helt på viddene.. ts

Min personlige erfaring er at magefølelsen har hatt rett. Men så er jeg selv ikke i stand til å lyve og antar (tydeligvis for ofte) at andre ikke lyver de heller.. Så ikke ta mine erfaringer for fakta.

Anonymkode: 8ac86...ee4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Altså, hva er greia med å spørre på kg fremfor å kommunisere med personen det gjelder?

Jeg har kommunisert med ham om dette i startfasen, men du vet av og til blir man usikker.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min personlige erfaring er at magefølelsen har hatt rett. Men så er jeg selv ikke i stand til å lyve og antar (tydeligvis for ofte) at andre ikke lyver de heller.. Så ikke ta mine erfaringer for fakta.

Samme her, jeg klarer ikke lyve og er i tillegg ganske naiv.. blir så usikker på om han holder på med flere.. fæl følelse. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har kommunisert med ham om dette i startfasen, men du vet av og til blir man usikker.. ts

Men hvordan skal noen her på KG kunne svare deg på om du er en av flere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvordan skal noen her på KG kunne svare deg på om du er en av flere? 

Kanskje folk har erfaring ved å ha vært i liknende situasjon.. vet ikke helt egentlig, trenger kanskje bare noen oppmuntrende ord. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er så usikker og trenger noen tanker fra dere. Har datet en flott fyr en periode. Vi går på kino, ute og spiser, har deilig sex osv. I perioder er han veldig på og vil treffes ofte. Andre perioder er han mer tilbakeholden uten at jeg skjønner helt hvorfor. 
Jeg vet at han er over min liga, veldig kjekk og ti år yngre enn meg. Av og til tar bare paranoiaen overhånd..tror dere han bare bruker meg når han har lyst og så holder på med flere samtidig?

k44

Ingen her kan vite det. Men slutt å snakk ned deg selv, som at han er over din liga. Han er ikke over noens liga bare fordi han er kjekk.

Hvorfor er ikke du mer enn god nok? Se DIN verdi og slutt det tullet om liga.

Anonymkode: 2a42e...30c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener. Noen ganger slår magefølelsen inn. Eller den dårlige selvtilliten som det jo egentlig handler om. Jeg kjenner veldig på det selv i perioder, men sier ikke noe til han, for da føler jeg at han ser på meg som needy og klengete og usikker. Snakk med fyren din. Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ingen her kan vite det. Men slutt å snakk ned deg selv, som at han er over din liga. Han er ikke over noens liga bare fordi han er kjekk.

Hvorfor er ikke du mer enn god nok? Se DIN verdi og slutt det tullet om liga.

Anonymkode: 2a42e...30c

Blir så usikker iblant, tror egentlig ikke han er klar over det.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår hva du mener. Noen ganger slår magefølelsen inn. Eller den dårlige selvtilliten som det jo egentlig handler om. Jeg kjenner veldig på det selv i perioder, men sier ikke noe til han, for da føler jeg at han ser på meg som needy og klengete og usikker. Snakk med fyren din. Lykke til. 

Jeg er også sånn, vil ikke at han skal være klar over hvor usikker jeg er, hater å virke needy! Må vel ta en prat en dag, takk😊 ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er også sånn, vil ikke at han skal være klar over hvor usikker jeg er, hater å virke needy! Må vel ta en prat en dag, takk😊 ts

Er du av utrygg tilknytning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert bare opptatt med å jobbe, være litt smått nødvendig sosial og trene. Også er trøkket litt stort ang å jobbe mm innimellom og derfor er han litt varm/kald. Han er med deg fordi det er behagelig, kan jo bli noe seriøst men det varer nok max i 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dere kjærester da? Eller enige om å være eksklusive? 

Anonymkode: ba01c...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du av utrygg tilknytning?

Det kan hende, jeg kan ikke så mye om sånt.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er dere kjærester da? Eller enige om å være eksklusive? 

Vi dater eksklusivt, har ikke tatt helt kjærestepraten. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fighter83 skrev (4 minutter siden):

Han er sikkert bare opptatt med å jobbe, være litt smått nødvendig sosial og trene. Også er trøkket litt stort ang å jobbe mm innimellom og derfor er han litt varm/kald. Han er med deg fordi det er behagelig, kan jo bli noe seriøst men det varer nok max i 10 år. 

Ja han trener hver dag, spiller fotball på høyt nivå i tillegg til full jobb. Han er også nært knyttet til familien dersom f. eks foreldrene trenger hjelp til noe.. ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi dater eksklusivt, har ikke tatt helt kjærestepraten. Ts

Ja, dere har snakket om det og er enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...