Gå til innhold

Er det vanligere å ligge rundt enn å ikke ligge rundt i Norge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Nei, det ligger ikke noe teknisk «rundt» i å ha mer enn en sexpartner. Rundt er en geometrisk figur. Tre punkt =trekant, firepunkt = firkant osv. Selv om du hadde hoppet fra seng til seng i hele verden hadde det fremdeles ikke vært en sirkel/runding.

Om du da ikke mener at en som ligger rundt går på rundgang - men da snakker vi kanskje mer hallik-prostitusjon? For det er definitivt ekkelt og kvinnefientlig å la noen gå på rundgang slik.

Uansett er det en fæl ting å si som legger opp til dømming og stigmatisering av kvinner på en måte som ikke hører 2000-tallet til. 

Og ja, mange dømmer. Men de kan jo heller dømme ut fra fakta (antall, om de var gift, utro, single osv) fremfor et stempel som løse. Men guttepraten går vel den.

Anonymkode: c509c...652

Aldri hørt, jeg gikk rundt i nabolaget? Har vært på en rundtur hos noen kjenninger. 

Det er bare en tale måte. Nissen drar rundt å leverer pakket. 

Skal vi begynne å si, ligger fra person til person. Køyehoppere? Men da må de jo hoppe hvert steg det tar til neste, ikke sannt? 😂

Du skjønner akkurat hva jeg mener.

Hvorfor tror du å ligge rundt hører kvinner til? De som er mest kjennt for å ligge rundt er menn, det er ikke før nyere tid kvinner har tatt del på lik linje. Å jeg vet samfunnet er seksist så er ikke imot deg forbi at hver enkelt bestemmer selv hva de ønsker og hva de vil, så lenge det er samtykkende. 

Det er stygt å kalle noen hore, men ingen kan kreve noens kjærlighet om noen sier nei over det. Det må jo være fritt valg. 

Anonymkode: 7f1f4...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ligger ikke rundt og kommer aldri til å gjøre det heller. Usj.

Anonymkode: 2cdbf...875

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, tror det er en lavstatusgreie. Typisk arbeiderklassejenter. 

Anonymkode: aff39...ff9

Tja. På Tinder virker det som at det er mest typisk for vestkantkvinnene å søke noe annet enn forhold. De færreste søker kun forhold. Jeg vet ikke om det stemmer med virkeligheten ellers, men det er ganske merkbart der.

Anonymkode: 1ab9a...5d4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, det ligger ikke noe teknisk «rundt» i å ha mer enn en sexpartner. Rundt er en geometrisk figur. Tre punkt =trekant, firepunkt = firkant osv. Selv om du hadde hoppet fra seng til seng i hele verden hadde det fremdeles ikke vært en sirkel/runding...

Anonymkode: c509c...652

Å reise rundt betyr heller ikke det samme som å reise jorda rundt. 

Å ligge rundt betyr å ha tilfeldig sex/ons temmelig mye mer enn 1 gang. 

Anonymkode: a25e3...e2a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke jeg

har totalt 2 partnere (gift med den ene av de) 36 år

Anonymkode: 4cc2f...bd0

Sammen her. Eksen og mannen jeg har vært gift med i 12 år. Er 41 år. 

Anonymkode: 97e95...1a5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der hvor jeg kommer fra, styrte vi alle glatt unna rundbrennere, altså de som hoppet fra forhold til forhold. Ikke den som hadde flere tilfeldige seksualpartnere, det spilte ikke så stor rolle. Har du vært i forholdt hele livet uten et lengre opphold på 1-2 år minst- så tenker jeg at du søker forhold fordi du ikke klarer å være alene, og det er fryktelig turn off. Utover det vet jeg ikke hva som er normalt/ikke normalt. Alle er forskjellige tipper jeg

Anonymkode: 8f1a7...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 5.13):

Ligger ikke rundt, blir for engasjert i folk og er for sensitiv som person til å ha sex uten noe bånd. 

Anonymkode: 7f1f4...68d

Samme her 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...