Gå til innhold

Er det vanligere å ligge rundt enn å ikke ligge rundt i Norge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Føler seriøst at å ligge rundt er det eneste menn og kvinner fokuserer på den dag i dag. Alt skal handle om sex. Ikke følelser og å danne en connection på et dypere nivå. Er dette kun folkene jeg omgås med i mine miljøer, eller er det virkelig sånn overalt? -Håpløs romantiker

Anonymkode: 7584b...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke jeg

har totalt 2 partnere (gift med den ene av de) 36 år

Anonymkode: 4cc2f...bd0

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke pule før jeg forelska meg i en jeg ville ha livet ut. Jeg var alt for effektiv og god på onani til å ligge rundt. - Seksuell romantiker.

Endret av Macro
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Romantikk er en Hollywoodskapt greie som ikke finnes i virkeligheten. Hva i alle dager er en "dyp connection"?? Som mann er jeg ute etter å få dekket behov, at noen andre har interessante betraktninger eller tanker å komme med finner jeg særdeles lite sannsynlig.

Anonymkode: 3c70f...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ligger ikke rundt. Kun en partner her, men som singel håper jeg det skal bli en til etterhvert. 

For meg krever det følelser for at jeg skal ønsker å ha sex

Anonymkode: 162b3...4b6

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye fokus på sex. Kan være enig i det. Å danne bånd er viktig. Mange jeg kjenner er slik. Jeg er litt ja takk begge deler 😂. Å være romantisk har jeg ikke så mye erfaring med, annet enn at jeg vet jeg kan være feminin og myk. Det kommer jo litt an på dynamikken i relasjonen. 

Jeg ser på meg selv som en amorøs romantiker selv 😂💕. Veien blir til mens man går den tenker jeg. Jeg kan like litt kliss og jeg 😂. Det kommer an på....

Det er så mange ting som spiller inn. Stemning, lukter, musikk o.l. Jeg har aldri vært vant til slikt, så for min del er det litt nytt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ligge rundt. Det er et forferdelig uttrykk. Hvor mange er å ligge rundt? Over hvor lang tid? Ligge rundt - å gå på omgang mellom hvem? Noen som kjenner hverandre - som blir såkalte hullbrødre? 

Sex er en helt naturlig ting, folk får holde på som de vil så lenge de ikke skader eller smitter andre. Legg bort moralen fra 1950.

Anonymkode: c509c...652

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Macro skrev (6 minutter siden):

Jeg gadd ikke pule før jeg forelska meg i en jeg ville ha livet ut. Jeg var alt for effektiv og god på onani til å ligge rundt. - Seksuell romantiker.

Bare slenger meg på denne.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er i alle fall vanlig at folk på KG henger sex veldig opp i hvor mange har hatt sex med

Anonymkode: 4ab28...846

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei.

Det er et mindretall som har mange partnere. De fleste har så å si kun sex i forhold. 

Selv har jeg vært med kjæresten i 4 år - mitt korteste forhold til nå. 

Anonymkode: a25e3...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få som ligger rundt, men de som gjør det synes. I fare for å tråkke på noen tær er det en klar sammenheng mellom rus, psykiatri og antall partnere

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Føler seriøst at å ligge rundt er det eneste menn og kvinner fokuserer på den dag i dag. Alt skal handle om sex. Ikke følelser og å danne en connection på et dypere nivå. Er dette kun folkene jeg omgås med i mine miljøer, eller er det virkelig sånn overalt? -Håpløs romantiker

Finnes vel ikke noen fakta som støtter at mange tilfeldige sexpartnere er det normale i Norge. Men er noen som har det. Men selvfølgelig hvsi du tenker at noen få i løpet av lang tid er mange så er det sikkert vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe med miljøene du omgås. 

Jeg har ikke opplevd det i ett eneste av miljøene jeg omgås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri ligget rundt. Har ingen interesse for det. Og her jeg bor er det lite av det. Her går det ikke an å ligge rundt uten å få et fælt rykte på deg.

Har inntrykk av at rundligging er mer vanlig i byer der det er stort utvalg av folk og ikke fullt så nært bekjentskap. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei da - du er absolutt ikke alene. «The one and only» for meg, og det vet jeg er gjensidig. 

Anonymkode: 367dc...127

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror det var mer ligging for 15 år siden. Virker som at både menn og kvinner har gitt opp. Mange utesteder som går konkurs.

Anonymkode: 0707d...961

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Er nok miljøet du omgås 

Anonymkode: 02ed0...c8b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror det var mer ligging for 15 år siden. Virker som at både menn og kvinner har gitt opp. Mange utesteder som går konkurs.

Anonymkode: 0707d...961

Smarttelefoner og "det digitale livet"  sin skyld.

Anonymkode: 65fb3...65e

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er faktisk ekstremt upopulært i mine kretser å ligge rundt. Gir et veldig negativt stempel hvis du blir oppfattet som en som ligger rundt, uavhengig om du er kvinne eller mann. Vi er i tjueårene, ikke så langt fra Bærum kommune (gjett hvilken nabokommune)
😊

Anonymkode: 979d2...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er bare media som vil ha oss til å tro det.

Anonymkode: b608f...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...