Trolltunge Skrevet 1. november 2024 #21 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi snakker generelt, ikke absolutt. Det sier seg selv. Anonymkode: 85c5d...d06 Nei det sier seg ikke selv på et diskusjonsforum. Det hadde sagt seg selv på et vitenskapelig forum for presentasjoner av diverse forskning. Er det en ting du dessuten ikke trenger be kvinner om er at de skal se på seg selv dersom mannen ikke har lyst. Så oppfostret og hjernevasket vi er til å tro at menn bestandig er kåte og klare er det der vi kvinner ser først, men det er som regel svært feil. (Ikke alltid.) Som oftest har man da bare en mann som ikke ligger i toppen av kåthetsskalaen. Hvilket er veldig vanlig det også. Menn finnes også helt naturlig på hele skalaen fra aseksuelle til hyperseksuelle, og alt mellom, og det oppdager nam selvfølgelig når man lever sammen. Man kan ikke fake høyere lyst enn man har over tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #22 Del Skrevet 1. november 2024 Hei. Jeg er mann, 43. Har orgasme 5-10 ganger daglig. Faktisk ingen overdrivelse. Med prostatastimuli har jeg flere orgasmer i serie. Anonymkode: c1d87...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #23 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan er menn i 60 årene? Anonymkode: 3226a...e52 Min mann er 69 år, i god form og ser godt ut. Vi har sex 3-4 ganger i uken; morgen, formiddag, ettermiddag, kveld, alt etter hvor kåte vi er. Jeg er 63 år. Det er mer avslappende nå når vi har tid til hverandre enn det var tidligere. Skulle det være at det ikke fungerer helt, er det hjelpemidler og få tak i. Anonymkode: 3f62f...8ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #24 Del Skrevet 1. november 2024 De eldre menn som jeg har møtt ( da snakker vi 65+) har vært like kåte som en ung-hingst. Og ikke minst like utholdende og flinke elskere. Dette har vel en sammenheng med at jeg som en dame på 62 også er kåt og at vi presterer godt alle sammen - sammen. Kåthet har ingen alder, og stimuli til både sviktende ereksjon og tørr skjede er det minste problemet å skaffe. Det gjelder å hegne om og dyrke sin egen og partneren sin kåthet når det er mulighet til det. Anonymkode: 3f62f...8ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #25 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ute etter kjæreste, så blir bare en partner. Men takk for svar uansett 😊 Anonymkode: 825dd...ab8 Kjæreste er bra, men du gjør deg selv en tjeneste om du finner en som både er kåt, og i tillegg kan dele deg med andre. Om ikke i dag, så kanskje i fremtiden, når dere vil piffe det opp litt. Anonymkode: e3bcc...b1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #26 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 34 og har datet en mann på 23 i 1 år, hadde sex 2-3 ganger om dagen og han fikk ereksjon hver gang jeg tok på han og tok meg i alle slags stillinger. Aldersforskjellen ble for stor for meg da jeg syns han var umoden så jeg har dumpet nå og tenker nå å finne en på min alder. Men er menn i alder 34-40 som vil ha sex 2-3 ganger om dagen og med lett ereksjon lett å finne? De jeg har datet tidligere har syns det har holdt med 1 gang og var mindre variert med stillinger og generelt litt vill sex. Har litt panikk for om det der var den eneste sjansen for et heftig sexliv. Anonymkode: 825dd...ab8 Min på femti står som et spett bare jeg sender ham et dirty blikk. Noen opplever en del prestasjonsangst i tyveårene og får bedre potens med alderen.. Uansett, dette er individuelt. Anonymkode: 80281...a16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #27 Del Skrevet 1. november 2024 Ca 30% av menn over 40 har seksuelle problemer som utfordringer med ereksjon, med å få orgasme ol. Min erfaring er at de yngre enn meg, jeg er 53, er bedre i senga enn de som er eldre. De eldre sliter oftere med potens og de er alt for utholdende. Må holde på i evigheter. Og har de kommet en gang, blir det ikke noe på en god stund. Menn over 55+ er heller ikke attraktive for meg. Mye forfall Anonymkode: 54a5e...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 1. november 2024 #28 Del Skrevet 1. november 2024 Du inviterer mye rare svar. 40 år gamle kåte menn som sitter på kvinneguiden er ikke oppegående normale mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 1. november 2024 #29 Del Skrevet 1. november 2024 jane78 skrev (41 minutter siden): Du inviterer mye rare svar. 40 år gamle kåte menn som sitter på kvinneguiden er ikke oppegående normale mennesker Så du mener at KG bare skal være for yngre jenter ? Tror nok Klara klok eller Ung.no passer bedre for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #30 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan er menn i 60 årene? Anonymkode: 3226a...e52 Kjæresten er 66 og klarer fint to ganger om dagen. Hver dag. Anonymkode: d6efd...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #31 Del Skrevet 1. november 2024 jane78 skrev (2 timer siden): Du inviterer mye rare svar. 40 år gamle kåte menn som sitter på kvinneguiden er ikke oppegående normale mennesker Er de ikke? Anonymkode: c1d87...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #32 Del Skrevet 1. november 2024 Like kåt i dag som for 20 år siden. Kanskje litt mer….🫢 M42 Anonymkode: a96a8...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #33 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan er menn i 60 årene? Anonymkode: 3226a...e52 Veldig forskellig tror jeg, jeg klarer lett 2 ggr/ dagen og ofte 3. Anonymkode: 71ad8...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2. november 2024 #34 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er 34 og har datet en mann på 23 i 1 år, hadde sex 2-3 ganger om dagen og han fikk ereksjon hver gang jeg tok på han og tok meg i alle slags stillinger. Aldersforskjellen ble for stor for meg da jeg syns han var umoden så jeg har dumpet nå og tenker nå å finne en på min alder. Men er menn i alder 34-40 som vil ha sex 2-3 ganger om dagen og med lett ereksjon lett å finne? De jeg har datet tidligere har syns det har holdt med 1 gang og var mindre variert med stillinger og generelt litt vill sex. Har litt panikk for om det der var den eneste sjansen for et heftig sexliv. Anonymkode: 825dd...ab8 Tja, det der kan vel bli vanskelig å finne ut av for det er jo slik at livet endrer slike nyanser og du får sjelden i pose og sekk og fordelene med den ene kommer sjelden uten ulemper og slik er det for begge deler. Kanskje det er enklest å lete etter en moden ung mann? Eller finne en ung mann og ha som kritere at han må modnes om du skal finne ham interessant. Det å finne en voksen mann som er like kåt, viril og hormonell slik at knulling kan skje hele tiden, umiddelbart og med en ereksjon bare du tar på den vil nok finnes men den er nok allerede ikke like stram i strikken og det går jo som oftest bare en vei så du vil nok bli skuffet fort. Men hva med å ha to menn? En som gir deg sex og en som gir deg det du trenger på det intelekktuelle plan og som du har som voksen medspiller? Ikke alle vil finne seg i å dele men det er nok garantert lettere å finne denne løsningen enn den voksne mannen med erfaring og ro men en seksualdrift til de på 20. Jeg kan nevne at det er jo også mange andre verdier og gode ting som livet har å by på som kommer med alderen og som vi setter pris på helt naturlig da de passer inn uten at vi må knule hele tiden. Men jeg misunner deg ikke, håper du finner denne mannen og at du blir happy med sexlivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2. november 2024 #35 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ca 30% av menn over 40 har seksuelle problemer som utfordringer med ereksjon, med å få orgasme ol. Min erfaring er at de yngre enn meg, jeg er 53, er bedre i senga enn de som er eldre. De eldre sliter oftere med potens og de er alt for utholdende. Må holde på i evigheter. Og har de kommet en gang, blir det ikke noe på en god stund. Menn over 55+ er heller ikke attraktive for meg. Mye forfall Anonymkode: 54a5e...9b8 Sikkert litt riktig det du skriver men selvsagt ikke noe som gjelder alle. Ikke alle får problemer med ereksjonen og det å komme raskere noen ganger kan styres av mange og de må ikke holde på i timer. Men du vet hva du vil ha og det er bra, du skal ikke kritiseres for det og du er ærlig på hva du søker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #36 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Like kåt i dag som for 20 år siden. Kanskje litt mer….🫢 M42 Anonymkode: a96a8...3f7 Fantastisk bra 😂👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2. november 2024 #37 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er ute etter kjæreste, så blir bare en partner. Men takk for svar uansett 😊 Anonymkode: 825dd...ab8 Løsning er kanskje ikke så umulig allikeveø. Se her: AnonymBruker skrev (3 timer siden): Like kåt i dag som for 20 år siden. Kanskje litt mer….🫢 M42 Anonymkode: a96a8...3f7 Verdt å sjekke ut åssen skrotten ser ut osv og om det er noe du vil knulle hele tiden🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #38 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan er menn i 60 årene? Anonymkode: 3226a...e52 De går gjerne på blodtrykkmedisin og det går utover ereksjonen. Anonymkode: 9f6e2...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #39 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg er mye kåtere nå i 40 årene og får langt flere og mye sterkere orgasmer enn jeg gjorde i tenårene og i 20 årene. Anonymkode: c1d87...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2. november 2024 #40 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er mye kåtere nå i 40 årene og får langt flere og mye sterkere orgasmer enn jeg gjorde i tenårene og i 20 årene. Anonymkode: c1d87...3af Får du hard kuk bare du ser en pupp og kommer du fort og er klar igjen raskt og så kan du komme fort igjen osv? Altså mange 100 metere mot maraton som gammel. Flere orgasmer er greit nok men flere på kort tid? Og flere på kort tid med sterke orgasmer som raskt 'rykker tilbake til start'? Ung hormonell knulle evne er ikke lett å kopiere i eldre stand 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå