AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg har alltid kjøpt støvsuger tilpasset merket. Men nå har jeg en støvsuger på jobb som mangler pose. Jeg kommer til å bruke den kanskje 3 ganger i året, så vegrer meg å kjøpe en 5-pack. Hvor viktig er det med riktig modell på pose egentlig..? Anonymkode: 8a0de...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Den må jo passe.. De fleste støvsugere har litt forskjellig feste der man fester posen som slangen går inn. Du kan kjøpe billigere på nett enn i kjedebutikkene, tror det er en egen nettbutikk som heter stovsugerposer.no eller noe Anonymkode: c7c99...42f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Det er ganske viktig. Snakker av erfaring Mange støvsugerposer av feil modell får du ikke plassert en gang, og selv om du får det, vil støvsugeren jobbe dårligere med en annen pose, dessverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Ah, Okey. Takk for svar. Hva i alle dager er greia med ørten hundre forskjellige poser. Hvorfor jobber ikke EU med dette nå som strømladere blir universelle 🤪 Anonymkode: 8a0de...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg kjøper Clas Olson sine, men passer på at det er riktig størrelse. De er billigere enn å kjøpe det bestemte merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ah, Okey. Takk for svar. Hva i alle dager er greia med ørten hundre forskjellige poser. Hvorfor jobber ikke EU med dette nå som strømladere blir universelle 🤪 Anonymkode: 8a0de...820 Enig! 🤣👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 net on net - der står det hvilke modeller de passer til. Anonymkode: e4159...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har alltid kjøpt støvsuger tilpasset merket. Men nå har jeg en støvsuger på jobb som mangler pose. Jeg kommer til å bruke den kanskje 3 ganger i året, så vegrer meg å kjøpe en 5-pack. Hvor viktig er det med riktig modell på pose egentlig..? Anonymkode: 8a0de...820 Måten poser setes på plass i støvsugeren må passe eller ødelegger du både posen og støvsugeren. Kommer det støv inn i motorssystemet eller elektronikken så er støvsugeren «drept». Rusta har mange ulike poser til en rekke støvsugere, og de koster ekstremt mye mindre enn i Power, Elkjøp ol. Butikker. Får du ikke tak i poser som passer, så tar du den posen som står i støvsugeren utav og med deg utendørs. Ta og med en passende stor plastpose og hansker på deg, så tømmer du posen manuelt ved å dra ut innholdet. En ekkel jobb, men bedre enn å ødelegge støvsugeren. Hansker og munnbind anbefales til jobben. Anonymkode: 56d3d...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 Nb ta bilde av støvsugeren før du går og kjøper poser, slik at d vet merke og modell skal stå på støvsugeren. Anonymkode: 56d3d...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 2. november 2024 #10 Del Skrevet 2. november 2024 Man kan kjøpe rimelige poser på Biltema. Vi har en Miele støvsuger, men etter at jeg fant ut at man kan kjøpe billige støvsugerposer der, har vi bare brukt det. De må jo passe til støvsugeren så det havner i posen, men da er det i alle fall ikke store utgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2. november 2024 #11 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 12.43): Jeg har alltid kjøpt støvsuger tilpasset merket. Men nå har jeg en støvsuger på jobb som mangler pose. Jeg kommer til å bruke den kanskje 3 ganger i året, så vegrer meg å kjøpe en 5-pack. Hvor viktig er det med riktig modell på pose egentlig..? Anonymkode: 8a0de...820 Tror det fins universal poser å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #12 Del Skrevet 2. november 2024 Daisy-love skrev (På 1.11.2024 den 13.09): Jeg kjøper Clas Olson sine, men passer på at det er riktig størrelse. De er billigere enn å kjøpe det bestemte merket. Virker også som bedre kvalitet enn Electrolux sine i hvert fall. Anonymkode: 26279...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2. november 2024 #13 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker også som bedre kvalitet enn Electrolux sine i hvert fall. Anonymkode: 26279...926 Jeg er i hvert fall fornøyd, men har ikke brukt andre merker på en årrekke, så skal ikke uttale meg skråsikkert her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå