Gå til innhold

Dømme dama pga mange partnere i ungdommen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er såpass mange detaljer om begge to i hovedinnlegget at jeg håper denne kvinnen kjenner igjen seg selv og tar et oppgjør om hun ønsker å leve resten av livet med en mann med slike meninger og holdninger.

Hun fortjener bedre enn en mann i 50-åra som er et vandrende rødt flagg når det kommer til holdninger til kvinner.

For din egen del, Ts, søk profesjonell hjelp, slik at du kan jobbe med de sidene som gjør deg så usikker og som gjør at du har et så dårlig forhold til kvinner og kvinners seksualitet.

Jeg tipper at du var gift flere år enn det hun har vært. Ville du i så fall levd som en munk i de årene som singel? Det tviler jeg sterkt på, all den tid du tross alt har såpass mange sexpartnere selv. Eller?

Anonymkode: a79e7...9aa

Fortell meg, hva er kvinners seksualitet? Og hva er mannens seksualitet? Dette brukes stadig som at argument for at kvinner skal få holde på som de vil, og alle som reagerer på det har da et problem med kvinners seksualitet. Det minner mer og mer på nok en hersketeknikk uten noe form for tyngde. Hvorfor skal ikke folk få reagere på andres seksualitet? Jeg er mann, og har da mannlig seksualitet? Hva legger du i det? 

Jeg kjenner kvinner som liker swinging, kvinner som liker å urinere på partneren sin. kvinner som liker anal, og kvinner som ikke liker det. Kvinner som suger, og kvinner som ikke gjør det. Så for meg anser jeg kvinners seksualitet som veldig varierende. Det samme gjelder kvinner som ligger rundt, og kvinner som ikke ligger rundt. 
Det er med andre ord veldig mange kvinner jeg ville hatt store utfordringer med å være sammen med, grunnet deres seksualitet. 
Så bare slutt med disse tåpelige hersketeknikkene. Klart TS kan synes hun har for mange sex partnere, UTEN at det har noe med «kvinners» seksualitet å gjøre, men den aktuelle kvinnens seksualitet. Ikke vær så enkel

Anonymkode: dc283...738

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

90% av hva man burde dømme en kvinne på er hennes historie, det sier alt om hun.

Styr unna kvinner som ikke tar gode valg og ikke holder seg selv ansvarlig.

Anonymkode: c442b...ea2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 14.09):

Si at denne damen har vært seksuelt aktiv siden hun var 18 år og de bort ifra at hun har vært gift. Hvor mange partnere er det da fordelt ut på de årene? Syns du fortsatt det er mange? 

Det eneste røde flagget her er deg. 

Anonymkode: df85b...26b

Det er totalen som teller kompis - ikke din rettferdiggjøring 😘

Anonymkode: 80bf8...280

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (På 1.11.2024 den 13.44):

Men det må jo også gjelde dama til TS. Han har hatt hele 25 partnere, ergo skyhøy risiko.

Funker ikke det samme på damer og menn pga biologi og ting som skjer i hjernen.

Anonymkode: 94d28...fc8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå er nå helt faktisk verken kvinner og kvinner eller menn og menn like. Dette fungerer ikke likt mann vs mann eller kvinne vs kvinne heller, og handler nok mer om personlighet og personlige standpunkter enn kjønn. 

Virker som menn generelt noe enklere kan ha uforpliktende sex enn kvinner generelt, og det er heller ikke merkelig på grunn av risiko ene kjønn står i vs andre ved dette, men innad hvert kjønn er det også ekstreme ulikheter. Noen menn kan overhodet ikke ligge med mange, på grunn av personlige overbevisninger eller tilsvarende, og noen menn kan det med begeistring. Slik er det for kvinner også. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Les den seneste forskningen. Det er ingen forskjell.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Rosalilje84 skrev (11 minutter siden):

Les den seneste forskningen. Det er ingen forskjell.

Den seneste forskningen beviser ut over enhver tvil at det er forskjell på kvinners og menns hjerner.

Og ikke bare fysiologisk, knyttet til størrelsen på f.eks språksenter, men også i virkemåte:

https://www.newscientist.com/article/2417690-ai-can-tell-a-persons-sex-from-brain-scans-with-90-per-cent-accuracy/

Siste rest av tvil er eliminert på dette området.

Anonymkode: 8cff2...dc3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 29 år gammel og flere av jentene jeg gikk på ungdomsskole og videregående med var med mange gutter på den tiden. Flere av de lå rundt ukritisk og flere hadde rykte på seg for å være lett tilgjengelig, alle ville ha sex med de. Men mange ville også være i et forhold med de. 

Alle, uten unntak, er i forhold i dag og har også barn. Jeg, som aldri lå rundt og som har vært forsiktig, er fortsatt singel. Dette med at kvinner som har hatt sex med mange menn vil slite med å få partner er en myte, og ofte bunner det i usikkerhet hos menn. De orker ikke tanken på at kvinnen har trolig hatt en sexpartner som var bedre enn de i senga, hadde større penis osv. Noe som er greit, men de er også flinke til å hevde at kvinnene aldri vil få stabile relasjoner - noe de får.

Du er en eldre mann og burde være mer reflektert, trådstarter. Du har også hatt mange partnere. Jeg tror dog dette er tull og skrevet av en 20-åring som er usikker på seg selv, men da kan han uansett ta dette til ettertanke. 

Som dere menn sier: sex er bare sex. Det betyr ikke så mye, ikke sant? 

Anonymkode: 83a38...bcf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 11.51):

90% av hva man burde dømme en kvinne på er hennes historie, det sier alt om hun.

Styr unna kvinner som ikke tar gode valg og ikke holder seg selv ansvarlig.

Anonymkode: c442b...ea2

Samme gjelder menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan du fortelle om hva som faktisk skjer i hjernen, og hvor det skjer i hjernen. 

Saker og ting blir ikke "biologi" fordi du tror det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Den seneste forskningen beviser ut over enhver tvil at det er forskjell på kvinners og menns hjerner.

Og ikke bare fysiologisk, knyttet til størrelsen på f.eks språksenter, men også i virkemåte:

https://www.newscientist.com/article/2417690-ai-can-tell-a-persons-sex-from-brain-scans-with-90-per-cent-accuracy/

Siste rest av tvil er eliminert på dette området.

Anonymkode: 8cff2...dc3

Tror du missoppfattede den andre brukeren. Er ikke noe nytt at hjernen hos menn og kvinner er ulik, men det betyr ikke at hjernen fungerer ulikt på alt, eller at mer spesifikt i det som diskuteres i tråden. 

Så gult kort til deg på grunn av helt irrelevant post. Det som var nytt i denne publikasjonen var at KI klarte reletivt greit i få kjønnet rett basert på bilder på hjernene til menn og kvinner. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 12.16):

Hei, jeg har møtt ei dame 56 år, hun har vært skilt i 5 år.

vi har snakket om fortiden, partnere, hva vi liker, hvordan vi skal ha det sammen inn i alderdommen.

Saken er at hun som ung fra ca 20-35 da hun giftet seg hadde relativt mange partnere, ca 25 stk og etter hun skilte seg 10 stk.

burde dette være et rødt flagg, vi har god sex, fine samtaler, god økonomi begge, ryddig mot ekser (de vi var gift med og har barn med)

mann 55, med ca 25 partnere totalt - gift og skilt i 3 år

Anonymkode: 363fe...9f8

Dere to har så og si lik seksuell fortid, der ingen av dere har noen større motforestillinger mot ONS, men ingen av dere har ligget mye rundt virker det som. 

Vet ikke helt hva du ser som problem. De fleste er fornøyde med noen som har omtrent samme CV som seg selv, så hvorfor er ikke du det? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fremmed fugl skrev (12 minutter siden):

Dere to har så og si lik seksuell fortid, der ingen av dere har noen større motforestillinger mot ONS, men ingen av dere har ligget mye rundt virker det som. 

Vet ikke helt hva du ser som problem. De fleste er fornøyde med noen som har omtrent samme CV som seg selv, så hvorfor er ikke du det? 

Alder er også utrolig relevant her. Man kan ikke forvente å møte en jomfru i 50-årene... Man har allerede levd i mange år, selvsagt er der en lang fortid og trolig en viss bagasje. Men der er også mye livserfaring og goder også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Eller menn som sier du er ikke aktuell fordi du har vært sammen med en muslim for 20 år siden. Den svir og. 

Anonymkode: 870ac...dac

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

vi har snakket om fortiden, partnere, hva vi liker, hvordan vi skal ha det sammen inn i alderdommen.

Saken er at hun som ung fra ca 20-35 da hun giftet seg hadde relativt mange partnere, ca 25 stk og etter hun skilte seg 10 stk.

burde dette være et rødt flagg, vi har god sex, fine samtaler, god økonomi begge, ryddig mot ekser (de vi var gift med og har barn med)

Anonymkode: 363fe...9f8

Helt klart en varsellampe. Gidder ikke holde på med slike damer. 

Anonymkode: 1c989...384

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymkode: 

Hva som er røde flagg bestemmer du.

Jeg ville lagt vekt på om hun er seksuelt utforskende med deg og vil ha sex med deg.

Så ville jeg ha drøftet om hun er interessert i å ha et åpent forhold så hun slipper å være utro om hun blir lei av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Eller menn som sier du er ikke aktuell fordi du har vært sammen med en muslim for 20 år siden. Den svir og. 

Hvorfor svir den, hvorfor vil du ha mennene som sier dette? Rasister.

Anonymkode: bf835...ec6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (2 timer siden):

Hva som er røde flagg bestemmer du.

Jeg ville lagt vekt på om hun er seksuelt utforskende med deg og vil ha sex med deg.

Så ville jeg ha drøftet om hun er interessert i å ha et åpent forhold så hun slipper å være utro om hun blir lei av deg.

Nå er de fleste ikke interesserte i åpne forhold, og kan ikke skjønne at TS skal vifte med det som for de fleste vil bli sett på som et svært rødt flag, hvis ikke TS selv har det som en viktig preferanse å leve i et åpent forhold. Hvis han har det så burde han ha nevnt det tidlig i dating (første date eller i forkant). 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor svir den, hvorfor vil du ha mennene som sier dette? Rasister.

Anonymkode: bf835...ec6

For det får meg til å føle meg enda mindre for ett valg jeg tok i fortida.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 11.22):

Fortell meg, hva er kvinners seksualitet? Og hva er mannens seksualitet? Dette brukes stadig som at argument for at kvinner skal få holde på som de vil, og alle som reagerer på det har da et problem med kvinners seksualitet. Det minner mer og mer på nok en hersketeknikk uten noe form for tyngde. Hvorfor skal ikke folk få reagere på andres seksualitet? Jeg er mann, og har da mannlig seksualitet? Hva legger du i det? 

Jeg kjenner kvinner som liker swinging, kvinner som liker å urinere på partneren sin. kvinner som liker anal, og kvinner som ikke liker det. Kvinner som suger, og kvinner som ikke gjør det. Så for meg anser jeg kvinners seksualitet som veldig varierende. Det samme gjelder kvinner som ligger rundt, og kvinner som ikke ligger rundt. 
Det er med andre ord veldig mange kvinner jeg ville hatt store utfordringer med å være sammen med, grunnet deres seksualitet. 
Så bare slutt med disse tåpelige hersketeknikkene. Klart TS kan synes hun har for mange sex partnere, UTEN at det har noe med «kvinners» seksualitet å gjøre, men den aktuelle kvinnens seksualitet. Ikke vær så enkel

Anonymkode: dc283...738

Det som blir enkelt, og som gjør at folk har dratt inn kjønn  i debatten er at ts HAR LIKE MANGE PARTNERE, men mener dette er et potensielt rødt flagg i partner og ikke ham selv 😂

Hva er det du ikke ser? 

Det er enkelt og greit dobbeltmoralsk.

Endret av no shame
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...