Gå til innhold

Dømme dama pga mange partnere i ungdommen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig i denne. Som en kvinne med svært få seksuelle partnere dater jeg ikke menn som er opptatt av ting som dette. Det vil si i det heletatt spørre om tidligere sensuell erfaring.

Anonymkode: 13bf0...45b

Mente seksuelle, autocorrect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei, jeg har møtt ei dame 56 år, hun har vært skilt i 5 år.

vi har snakket om fortiden, partnere, hva vi liker, hvordan vi skal ha det sammen inn i alderdommen.

Saken er at hun som ung fra ca 20-35 da hun giftet seg hadde relativt mange partnere, ca 25 stk og etter hun skilte seg 10 stk.

burde dette være et rødt flagg, vi har god sex, fine samtaler, god økonomi begge, ryddig mot ekser (de vi var gift med og har barn med)

mann 55, med ca 25 partnere totalt - gift og skilt i 3 år

Anonymkode: 363fe...9f8

Who are you to judge? Du har jo hatt mange selv!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Festlig skrev (6 timer siden):

Faderullan for et opplegg ! 
Hvorfor i himmelens navn begynner en med et forhør om hvor mange sexpartnere en har hatt i fortiden når en har passert 50 og burde ha litt andre referanser pga livserfaring og verdisyn ? 
Folk må ta seg sammen og bli voksne !! 

Dette! 👏🏻

Anonymkode: b13f8...7a2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

vi har snakket om fortiden, partnere, hva vi liker, hvordan vi skal ha det sammen inn i alderdommen.

Saken er at hun som ung fra ca 20-35 da hun giftet seg hadde relativt mange partnere, ca 25 stk og etter hun skilte seg 10 stk.

burde dette være et rødt flagg, vi har god sex, fine samtaler, god økonomi begge, ryddig mot ekser (de vi var gift med og har barn med)

Du har nesten like "mange" partnere og lurer på om hun er et rødt flagg?

Nei, men jeg ser helt klart noen rød flagg her..

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Standarder og risikoaversjon er en fin bil 😎

Anonymkode: 94d28...fc8

Han har like mange. Hvilken standard bør man sette, men ikke følge opp selv..?

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tar denne som anonym. 

Jeg er 54 og mann. Bor på en plass med ca 25.000 mennesker. 

Man omgåes stort sett de samme folkene gjennom flere år. Og man kjenner til de fleste i samme aldersgruppe via via. 

Det er ikke slik at dama/typen som var uaktuell som partner av diverse årsaker plutselig blir aktuell etter 20 år.

Han fyren dere hadde avsmak for når du var 25 blir ikke plutselig en du sikler etter når man er 50.

Newsflash. Historie, nettverk, rykte, status,omdømme resettes ikke ved 50.

Man blir ikke stolt av ei dame man ikke ville bli sett død sammen med når man plutselig er 50.

Ingen mann eller dame starter med blanke ark.

Anonymkode: 17293...e18

Javel? Så alle 25000 omgås? 

De fleste bor på større steder enn som så.

Om man ikke vil ha en kjæreste med tidligere partnere, bør man i det minste være jomfru sjøl..

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinne på 53 år her, og 50+ sexpartnere. Jeg er vist et vandrende rødt flagg 🫣

Anonymkode: ad198...615

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dame med lav terskel for å ligge med nye menn,

Tenk nøye gjennom hva du tar sjansen på nå.

Anonymkode: 8cff2...dc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, det er jo litt ekkelt med et utagerende sexliv, uavhengig av kjønn. Om du takler dette, er jo helt opp til deg.

Anonymkode: ecc72...68a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig i denne. Som en kvinne med svært få seksuelle partnere dater jeg ikke menn som er opptatt av ting som dette. Det vil si i det heletatt spørre om tidligere sensuell erfaring.

Artig. Du kan da ende opp med en kar som har pult hundrevis av kvinner uten at du vet det.

Anonymkode: 712bf...bdb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja, det er jo litt ekkelt med et utagerende sexliv, uavhengig av kjønn. Om du takler dette, er jo helt opp til deg.

Anonymkode: ecc72...68a

De har like mange 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det var rette ræven som feis.

Anonymkode: b4366...de4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
no shame skrev (1 time siden):

Javel? Så alle 25000 omgås? 

De fleste bor på større steder enn som så.

Om man ikke vil ha en kjæreste med tidligere partnere, bør man i det minste være jomfru sjøl..

Jeg bor på en plass med 8k innbyggere, har vel 30? Ca. Jeg ser aldri noen av de. Så tror TS bare finner på ting for å rettferdiggjøre den urettferdige meningen sin 

Anonymkode: 3ba01...04c

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Artig. Du kan da ende opp med en kar som har pult hundrevis av kvinner uten at du vet det.

Anonymkode: 712bf...bdb

Hvorfor trenger jeg å vite dette? Jeg er interessert i om en mann har hatt seriøse forhold bak seg, verdier, mål i livet, ønsker for fremtiden, familie forhold, og hvorfor mannen ønsker er forhold med meg. Hva mannen ønsker for vår felles fremtid og om mannen er en "vi" mann som planlegger for et fellesskap med felles vekst.

Tidligere sex partnere har jeg null interesse for så lenge det ikke er voldtekt, incest, mindreårige eller lignende. Men tviler på at en mann som spør om body count forteller om jenta han voldtok når han var 22.

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får dømme meg for akkurat hva de vil. Jeg bryr meg ikke merker jeg. Vet selv at jeg er mer en god nok. Jeg er ikke innbilsk dog tenker jeg godt om meg selv. Det gjør jeg 🤗. Viktig å være glad i seg selv. Lettere å finne det man søker da.

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At hun er åpen er bra. 

Du kjenner jo selv på det, om hun virker som ei solid dame du kan stole på. Det han hun snakker om fremtiden er et godt tegn på at hun ser noe langsiktig med deg. 

Siden hun har vært i et langtids forhold før, så vet hu hun har seriøse parforhold i seg. Men hun har hatt 10 etter skilsmissen, å det er jo en del menn som teknisk sett kunne vært i din posisjon og håpet på noe mer. Men det vet vi ikke, å det er jo ikke garantert at et forhold er riktig bare fordi man har sex heller. Å du har selv hatt en god del, å vi vet ikke hvor seriøs du er.

Anonymkode: bf835...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor trenger jeg å vite dette? Jeg er interessert i om en mann har hatt seriøse forhold bak seg, verdier, mål i livet, ønsker for fremtiden, familie forhold, og hvorfor mannen ønsker er forhold med meg. Hva mannen ønsker for vår felles fremtid og om mannen er en "vi" mann som planlegger for et fellesskap med felles vekst.

Tidligere sex partnere har jeg null interesse for så lenge det ikke er voldtekt, incest, mindreårige eller lignende. Men tviler på at en mann som spør om body count forteller om jenta han voldtok når han var 22.

Jeg føler de som ligger med mange ofte er av typen som går etter de yngre. Og også langt høyere sjangse for overgrep spesielt om de ligger mye på fest. Er mange som har begått overgrep uten å skjønne det. Våkner de opp uten å huske noe med en fremmed i senga, overgrep.

Anonymkode: bf835...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

For en horebukk du er!

Mann 50 med en håndfull partnere totalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hun fått avtrykk i skjeden? 🤔

Eller er hun Haram fordi hun ikke er jomfru?

Ville ment at det er et større rødt flagg om hun hadde vært jomfru til hun var 35 og giftet seg og levd i sølibat siden skilsmissen, alternativt hadde vært jomfru som 50-åring, enn at hun har hatt et helt normalt sexliv. Du, TS, derimot, at du dømmer noen på denne måten og vurderer å droppe de pga hva som skjedde for 30 år siden, det er gedigent rødt flagg. På tide å bli voksen nå. 50-åringer har (heldigvis) en fortid. Vil du finne deg en jomfru får du bli religiøs og møte en 15-åring i kirka som foreldrene hennes tvinger henne til å gifte seg med deg.

Anonymkode: 3ad3e...916

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du dømmer noen pga noe de ikke kan gjøre noe med, hva tenker du om deg selv da? Enten ta personen for den vedkommende er i dag eller bur deg inne alene. 

Anonymkode: 7fd55...7d8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...