AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #1 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg er litt nysgjerrig på hva som gjør at menn tenker at en dame er interessert i dem. Hva legger dere vekt på av signaler? Hvordan kan man skille positiv oppmerksomhet fra genuin interesse? Anonymkode: db4cd...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 1. november 2024 #2 Del Skrevet 1. november 2024 Har ikke draget så det har jeg ikke turt å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #3 Del Skrevet 1. november 2024 Hun tar stadig kontakt, svarer raskt, er alltid tilgjengelig/gjør seg tilgjengelig. Hun søker blikkontakt og smiler. Hun sier rett ut at hun er interessert. Hun gir meg nr sitt uoppfordret. Hun dukker stadig opp hvor jeg er og sier hei. Anonymkode: 7e282...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #4 Del Skrevet 1. november 2024 Når hun ikke gir en bitchy, maskulin eller apatisk attitude mot mannen. Har aldri, aldri, aldri sett en kvinne gjøre det mot en mann de er tiltrukket av (før de blir godt kjent). Det er også ekstremt turn-off å bli møtt med en sånn attitude, så jeg råder dere faktisk til å gjøre det mot menn som dere overhodet ikke er interessert i. I tillegg, når en kvinne oppsøker mannen bevisst, skjønner 98% av menn at hun er interessert eller nysgjerrig. Kvinner gjør ikke sånt med menn de ikke liker. Anonymkode: cf0a2...18d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Kan legge til: når en kvinne sender meldinger, snaps, etc. på eget initiativ. 100% av menn (ja du leser riktig) ser på det kjempepositivt. Tror ikke dere helt forstår hva det gjør med oss mtp. trygghet til å fortsette å ta eget initiativ. Eller, en del gjør jo det, nettopp utelukkende for å få oppmerksomhet og validation uten at de faktisk ønsker å være med han, noe som bare er slemt. Det er bare slemt. Du kaster bort hans tid og hjerte. Anonymkode: cf0a2...18d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 Aner ikke, tar stort sett alltid feil de få gangene jeg tror det er interesse Anonymkode: ab107...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #7 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når hun ikke gir en bitchy, maskulin eller apatisk attitude mot mannen. Har aldri, aldri, aldri sett en kvinne gjøre det mot en mann de er tiltrukket av (før de blir godt kjent). Det er også ekstremt turn-off å bli møtt med en sånn attitude, så jeg råder dere faktisk til å gjøre det mot menn som dere overhodet ikke er interessert i. I tillegg, når en kvinne oppsøker mannen bevisst, skjønner 98% av menn at hun er interessert eller nysgjerrig. Kvinner gjør ikke sånt med menn de ikke liker. Anonymkode: cf0a2...18d Hvordan kan man skille interesse fra nysgjerrighet? Anonymkode: db4cd...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 1. november 2024 #8 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvordan kan man skille positiv oppmerksomhet fra genuin interesse? Anonymkode: db4cd...51c Aner ikke. Hvis du finner ut av det så bør du skrive bok om funnet ditt, for menn ville gått mann av huse for å vite svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #9 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan man skille interesse fra nysgjerrighet? Anonymkode: db4cd...51c Folk kan ofte være nysgjerrig på noe eller noen uten å vite om det faktisk er interessant. Hvis du oppdager at vedkommende er interessant, vil det være naturlig å uttrykke interesse etter at du har dannet deg et bedre bilde av vedkommende. Jeg kan eksempelvis bli nysgjerrig på en dame hvis hun er pun, men få enorm interesse når jeg oppdager at hun også er søt og deler samme verdier og hobbyer som meg selv. Anonymkode: cf0a2...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #10 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk kan ofte være nysgjerrig på noe eller noen uten å vite om det faktisk er interessant. Hvis du oppdager at vedkommende er interessant, vil det være naturlig å uttrykke interesse etter at du har dannet deg et bedre bilde av vedkommende. Jeg kan eksempelvis bli nysgjerrig på en dame hvis hun er pun, men få enorm interesse når jeg oppdager at hun også er søt og deler samme verdier og hobbyer som meg selv. Anonymkode: cf0a2...18d Hvordan uttrykker du interesse? Anonymkode: db4cd...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 1. november 2024 #11 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kan legge til: når en kvinne sender meldinger, snaps, etc. på eget initiativ. 100% av menn (ja du leser riktig) ser på det kjempepositivt. Tror ikke dere helt forstår hva det gjør med oss mtp. trygghet til å fortsette å ta eget initiativ. Eller, en del gjør jo det, nettopp utelukkende for å få oppmerksomhet og validation uten at de faktisk ønsker å være med han, noe som bare er slemt. Det er bare slemt. Du kaster bort hans tid og hjerte. Anonymkode: cf0a2...18d Jeg blir sånn i hvertfall hvis jeg er interessert i noen. Da tar jeg kontakt. Svarer fort. Er nyskjerrig på han. Spør om alt mulig. Redd menn syns det er masete. Ja og sier det til dem at jeg syns dem er kjekke, sexy etc .. ikke på første samtalen men hvis det har vart over en stund. Vil gjerne høre fram dem så ofte som mulig. Blir kjempe glad når jeg enderlig får en melding fra den personen .. og like skuffet når de andre 5-6 sender meldinger. Elsker å flørte med han. Sier at jeg vil møtes etc. Er jeg faktisk sammen med en som er tiltrekkende så er det vanseklig å styre seg og ikke ta borti dem sånn tilfeldig da. Få til en klem ja kroppskontakt helt enkelt hvis en føler seg trygg nok på å gjøre det da så enn ikke tråkker han på tærne. Jeg blir og sjenert rundt folk jeg syns er spennende. Og klumsete. Får adrenaline rush av tiltrekkende menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #12 Del Skrevet 1. november 2024 Aldri klart å plukke opp slike signaler. Et eksempel er at ei skrev melding til meg og sa at jeg så bra ut. Fortsatt ikke sikker på om det bare var en hyggelig melding, eller noe mer. Anonymkode: aa7e7...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #13 Del Skrevet 1. november 2024 Aner ikke, jeg har blitt avvist hver gang jeg har forsøkt meg. To ganger har jeg opplevd å forstå interesse fra kvinner. Begge gangene skjønte jeg det av at jeg stod med deres tunger i munnen min (ikke samtidig), men utover det så aner jeg ikke hvordan de viste interesse. Jeg forstår omtrent like mye av sosiale koder og flørting som jeg gjør av en vilkårlig frase på et fremmed språk jeg aldri har hørt. 🤷♂️ Anonymkode: 0fd27...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1. november 2024 #14 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er litt nysgjerrig på hva som gjør at menn tenker at en dame er interessert i dem. Hva legger dere vekt på av signaler? Hvordan kan man skille positiv oppmerksomhet fra genuin interesse? Anonymkode: db4cd...51c Hmm..har en litt annen innfallsvinkel på det der. Jeg går for det hvis jeg er interressert i henne, så får jeg alltids vite om det er gjensidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå