AnonymBruker Skrevet 4. november #21 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor i huleste skal en mann gjøre noe radikalt for at du, en tilfeldig kvinne i en verden av milliarder, som atpå til ikke ser noen verdi i han? Jeg er kvinne. Du må søke hjelp for å bearbeide traumene, du kan ikke be noen måtte møte dette. Ingen har lust til å være noen noen blir kvalm av, de er også sårbare i den relajsonen akkurat som det du er. Du er ikke alene om å ha føelsler. Anonymkode: a7f73...1f1 Du misforstår. Jeg mener ikke og forventer ikke at noen skal gjøre noe som helst for min skyld, jeg ville bare understreke hvor dypt dette sitter i meg. Altså at det holder ikke med litt oppmerksomhet og fine ord, og så er alt plutselig fint igjen. Det er noe som sitter mye dypere enn det. Det var det jeg ønsket å få frem. Jeg regner forresten at menn blir kvalme av meg også, så jeg tror det er veldig gjensidig dette. Anonymkode: b640b...f8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #22 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du misforstår. Jeg mener ikke og forventer ikke at noen skal gjøre noe som helst for min skyld, jeg ville bare understreke hvor dypt dette sitter i meg. Altså at det holder ikke med litt oppmerksomhet og fine ord, og så er alt plutselig fint igjen. Det er noe som sitter mye dypere enn det. Det var det jeg ønsket å få frem. Jeg regner forresten at menn blir kvalme av meg også, så jeg tror det er veldig gjensidig dette. Anonymkode: b640b...f8f Anbefaler deg fortsatt å jobbe med dette, om du en dag vil forsøke å møte noen. Alle har sin rett til å være singel, så du må jo ikke møte det om du ikke har lyst. Mange single lever fine liv. Anonymkode: a7f73...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4. november #23 Del Skrevet 4. november (endret) Regner med at du mener hvilke verdier vi ser ETTER i en mann? Repektfull mot alle Positivt syn/innstilling, og ha god humor som passer min Omsorgsfull, god familiemann Prioritere tid sammen (men også ha sitt eget liv/interesser) Lagspiller, dvs ønske å bidra på alle områder i fellesskap, ønske å løse evt utfordringer -ikke bare stikke av fra dem Vise initiativ, invitere til dater, ta inititav til å ordne ting, vise interesse Må like fysisk kontakt også utover sex Og at han har litt energi, er aktiv og sosial, selv om han ikke trenger være det hele tiden (litt introvert er helt greit, men ikke hele tide være hjemme i tomsomhet) Endret 4. november av Engel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #24 Del Skrevet 4. november Lederrolle, forsørger, trygghet, interessant, maskulin, humor, sette familien før seg selv og andre, stabil, kunnskapsrik, løsningsorientert, god sosial intelligens og posisjon. Forståelsesfull, men setter ned foten når det trengs. Anonymkode: 8f987...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #25 Del Skrevet 4. november Den viktigste egenskapen for meg er at han er pålitelig, at han er den han sier han er, og han gjør det han sier han skal gjøre. Den ideelle mann ser seg selv om en del av et team når han er i et forhold, et team hvor man drar lasset sammen og gjør det man kan for at begge skal ha det bra. Det er en stor bonus om han har glimt i øyet og liker å le, og at han viser at han er glad i dama/kona (enten det er i ord eller handling). Personlig er jeg ikke så opptatt av hans utdannelse, jobb også videre, så lenge han jobber med noe han trives med og vi har interessante samtaler. Jeg er veldig glad i å lese bøker, men det er ikke viktig for meg at han er det samme - vi kan godt være forskjellige så lenge vi står stødig i forholdet vårt, og det er bygget på gjensidig respekt. Anonymkode: 9bcf0...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #26 Del Skrevet 4. november Jeg krever ikke mye. Bare at han er frisk(ikke std etc) og er lojal (ikke utroskap). Det er alt. Anonymkode: b2537...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #27 Del Skrevet 4. november Morsom, omsorgsfull, god samtalepartner, eventyrlysten, impulsiv, leken, arbeidssom, handy, romantisk, trofast, ærlig og familieorientert. Er nok mer jeg kunne ha ramset opp, men var dette jeg kom på ☺️ er egenskaper min partner har og vi har ikke kjedelige dager sammen 😀 Anonymkode: 870f9...459 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #28 Del Skrevet 4. november Omsorgsfull, emosjonelt tilgjengelig, trygg og stødig. Lett etter dette siden brudd for 5 år siden. Anonymkode: 3fbfc...c71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #29 Del Skrevet 4. november Emosjonell intelligens og humor. Anonymkode: 89863...f8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #30 Del Skrevet 4. november SPOCA skrev (På 1.11.2024 den 11.36): Snill Omsorgsfull Empatisk Intelligent Engasjert i politikk og samfunn Lojal Trofast Har like verdier som meg selv Trygg Ærlig God humor Liker deilig sex Kjærlig Romantisk Litt tullete Har mange interesser Singel tipper jeg, eller hat du måtte fire litt ? Anonymkode: 4ac39...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #31 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 11.33): Ok, takk for et konstruktivt svar Anonymkode: 94d9e...4b0 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 13.46): Takk for ærlig svar. Anonymkode: 94d9e...4b0 Kg-mannen i et nøtteskall, overser alle svar som kunne lært ham noe, og takker de få som bekrefter hans syn på livet. Anonymkode: da3a5...6ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. november #32 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Singel tipper jeg, eller hat du måtte fire litt ? Anonymkode: 4ac39...5d1 Nei. Jeg beskrev i bunn og grunn mannen min, som jeg giftet meg med i sommer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #33 Del Skrevet 4. november God humor, gode sosiale antenner, omsorgsfull, empatisk, ærlig og tillitsfull. Anonymkode: fc194...c5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 4. november #34 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 11.21): Det er mange verdier i en mann. Veldig få, om noen i en gutt. Dessverre oppdrar vi veldig få menn i dag. Anonymkode: 5d25b...d36 Godt sagt. Og jeg kunne vel ikke vært mer enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #35 Del Skrevet 8. november Økonomisk trygg i seg selv, tar vare på seg selv, selvgående, i kontakt med sine emosjonelle følelser, humor, spontan, litt alfa😉, sosial og glimt i øyet. Anonymkode: 1f1bb...fe2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #36 Del Skrevet 8. november Som "sterk og selvstendig dame" så er den største verdien min mann har, at han aldri har gitt meg den minste grunn til å tvile på at vi er et team og at vi skal klare alt sammen, bli gamle sammen, uansett hva som skjer. Jeg hadde jo klart meg helt utmerket i livet uten ham, men hvorfor gjøre det så lenge vi har det flott sammen! Anonymkode: f1285...f05 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #37 Del Skrevet 8. november Ikke noe en kvinne ikke kan ha. En mann bør først og fremst se på seg som et medmenneske. Anonymkode: 54ffa...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #38 Del Skrevet 8. november Stabilitet, stødighet, forsørger, støtte, ansvarsfull, en og lene seg på, realisme og logikk, tiltakslyst, kjærlighet til familien, lojalitet, beskyttelse, en arbeider som tar tak i ting. Anonymkode: 899b5...77e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #39 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 21.38): Kg-mannen i et nøtteskall, overser alle svar som kunne lært ham noe, og takker de få som bekrefter hans syn på livet. Anonymkode: da3a5...6ca Jeg følger nå med jeg. Men visste ikke at alle forventet et svar her jeg sitter så ivrig å noterer Anonymkode: b14ee...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 8. november #40 Del Skrevet 8. november Det må være alle verdier og egenskaper som Exit-aktige menn ikke har. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå