Gå til innhold

Kvinner av kg, hvilke verdier ser dere i en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helt ærlig. 

Anonymkode: 94d9e...4b0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ærlighet, lojalitet, stødig og snill

Anonymkode: 50a06...fdd

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mange verdier i en mann. Veldig få, om noen i en gutt. Dessverre oppdrar vi veldig få menn i dag.

Anonymkode: 5d25b...d36

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Omsorgsfull, fornuftig, trivelig, koslig, klok, glimt i øyet, åpen og ærlig men ikke på den sårende måten, hensynsfull saammen med ærlighet, forståelsesfull, kjær, kreativ, tullete, nyskjerrig.

Anonymkode: a7f73...1f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er mange verdier i en mann. Veldig få, om noen i en gutt. Dessverre oppdrar vi veldig få menn i dag.

Ok, takk for et konstruktivt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som om vi står på som våre forfedre uansett, vi lever i luksus og er latskapens generasjoner sammenlignet. 

Ikke at jeg klager 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snill

Omsorgsfull

Empatisk

Intelligent 

Engasjert i politikk og samfunn

Lojal

Trofast

Har like verdier som meg selv

Trygg

Ærlig

God humor

Liker deilig sex

Kjærlig

Romantisk

Litt tullete

Har mange interesser

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdiene i en mann:

snill

empatisk

trofast

stabil

godt humør

sans for humor

raus/gavmild

støttende/ivaretagende

Leken

eventyrlysten

sporty

interessant samtalepartner 

🤗❤️

Endret av Rødstrupa
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at menns tradisjonelle kjønnsrolle i hovedsak har vært å være beskytter av samfunnet og sine kjære. Menn jeg har respekt for er dette. De er bevisst sitt sosiale ansvar for å opprettholde et godt, trygt og velfungerende samfunn, og de tar ansvar for sine nærmeste, med å være en klippe partner, barn og familie og nære venner kan stole på at er klok, god og anstendig. 

Rent personlig har min kjære mye og mange verdier for meg. 

Min herlige elsker, nærmeste venn, støtte i tunge tider, rådgiver, oppstrammer ved behov, trøster, oppmuntrer, den jeg opplever og utforsker verden sammen med, partner i alt mulig ansvar og utfordringer, den jeg kan øse min kjærlighet utover og få samme tilbake, den som gir meg trygghet og styrke, nødvendig bremse, den som sparker meg i ræva, den jeg ler og leker med, og mye mye mer. 

Må vedkjenne at for meg personlig er der nå kun en mann som gjelder angående nevnte verdier. Om jeg og han går fra hverandre vil jeg ikke søke tilsvarende verdier og ny mann lenger, men kun vennskap og eventuelt sex. Det er ikke fordi jeg ikke ser verdien ved menn, men fordi jeg et blitt for gammel til å gidde et nytt samliv. 

Endret av Trolltunge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ba om ærlig, så du skal få ærlig. Dessverre er jeg der akkurat nå at jeg ikke klarer å se noen verdi i menn. 

Eller, det blir litt feil. Jeg ser jo at menn kan være ok å ha som bekjente og kolleger, og jeg sette fortsatt pris på mine mannlige slektninger, men jeg klarer ikke lenger å se at menn kan ha noen verdi for meg romantisk og seksuelt. Og noe veldig radikalt må skje før jeg klarer å slippe en mann så tett på igjen, så sannsynligvis er jeg alene for resten av livet. På dette tidspunktet føler jeg at jeg nesten blir fysisk kvalm bare av tanken på å gjøre meg sårbar for en mann igjen. Jeg klarer dessverre ikke å glemme alt som kan leses rundt omkring på nett, og jeg tror at det skal ekstremt mye til for at tiltroen til at menn flest faktisk er ok mennesker kan gjenopprettes. Magien er brutt for alltid.

Det er ikke vakkert, men du ba om ærlig, så da får du det.

Anonymkode: b640b...f8f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Du ba om ærlig, så du skal få ærlig. Dessverre er jeg der akkurat nå at jeg ikke klarer å se noen verdi i menn. 

Eller, det blir litt feil. Jeg ser jo at menn kan være ok å ha som bekjente og kolleger, og jeg sette fortsatt pris på mine mannlige slektninger, men jeg klarer ikke lenger å se at menn kan ha noen verdi for meg romantisk og seksuelt. Og noe veldig radikalt må skje før jeg klarer å slippe en mann så tett på igjen, så sannsynligvis er jeg alene for resten av livet. På dette tidspunktet føler jeg at jeg nesten blir fysisk kvalm bare av tanken på å gjøre meg sårbar for en mann igjen. Jeg klarer dessverre ikke å glemme alt som kan leses rundt omkring på nett, og jeg tror at det skal ekstremt mye til for at tiltroen til at menn flest faktisk er ok mennesker kan gjenopprettes. Magien er brutt for alltid.

Takk for ærlig svar. Nei, dette er jo helt opp til en selv og et valg man tar. Selv for menn så er det en risiko man tar ved å satse på kjærligheten. Slik vil det alltid være. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det her var utrolig trist å lese. Hvorfor har det blitt sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Enig. 

Anonymkode: 1c913...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Snill 

- Ærlig

- Lojal 

- Romantisk

- Raus

- God humor

- Empatisk

- Trofast

- Like verdier

++++

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hvordan han bruker egenskapene sine som er interessant for meg. 

At han behandler mennesker rundt seg med respekt.

Humor er veldig viktig for meg.

Mine topp tre av hva jeg liker sier det meste tror jeg.

1. Latter

2. Berøring 

3. Løk 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Arbeidssom

Setter pris på det han har

Reflektert 

Vet hva han vil

Rolig 

Morsom

Anonymkode: 716b8...bc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 13.12):

Hvorfor i huleste skal en mann gjøre noe radikalt for at du, en tilfeldig kvinne i en verden av milliarder, som atpå til ikke ser noen verdi i han?

Jeg er kvinne.

Du må søke hjelp for å bearbeide traumene, du kan ikke be noen måtte møte dette. Ingen har lust til å være noen noen blir kvalm av, de er også sårbare i den relajsonen akkurat som det du er. Du er ikke alene om å ha føelsler.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor skal man i det hele tatt begynne, det er så mange. Jeg kunne skrevet en bok om det å bare sove sammen (faktisk sove sammen ☺️). Det er hærlig å ligge inntil en fin fyr som er glad i deg 😻 

Menn er flotte vesen altså, men vi må få lov til å kaste litt shit mot dere i ny og ne. Det hører med liksom 💞 nothing personal.

Anonymkode: 02dfa...6a7

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...