AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden Er det så vanlig å tenke under sex da? Jeg er bare helt i nuet og tar inn alt jeg kan ta inn gjennom sansene. Skulle jeg begynt å forsøke å forestille meg ting i tillegg tror jeg ikke jeg hadde klart å nyte like mye. Anonymkode: dd53e...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #22 Del Skrevet 19 timer siden Oppløftende å se at det mest sannsynlig ikke gjelder 90% 😅🤭 Ts Anonymkode: 4fe3a...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #23 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oppløftende å se at det mest sannsynlig ikke gjelder 90% 😅🤭 Ts Anonymkode: 4fe3a...2eb Kanskje ikke under selve sexen, men over 90% tenker på å ha sex med en annen enn partneren. https://dinside.dagbladet.no/okonomi/alle-drommer-om-utroskap/62127246 Anonymkode: 949be...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå