Gå til innhold

Hvor går grensen for horete oppførsel? Er drt bra eller dårlig? Er vi ikke alle på en måte horer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Å nei du. Ikke i dag. Våkn opp... 

Anonymkode: fcbe1...b39

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men om du var ute etter å finne deg en fast partner, kanskje til og med et giftermål, ville du hatt en/ei som har hatt hundrevis av ligg, kanskje den forrige bare timer i forveien? Spor av den siste man hadde sex med på snoppen eller i musa? Nei takk.

Anonymkode: f977d...e26

Jeg er godt gift og har vært det et par tiår. Før vi treff hverandre lå vi med hvem vi ville. Jeg har aldri brydd meg det spor om hvem han lå med før meg, og det samme gjelder for han. Men når du er inne på det så hadde jeg faktisk ligget med en annen den dagen jeg traff han, og det brydde han seg ikke noe om. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (10 timer siden):

Jeg er godt gift og har vært det et par tiår. Før vi treff hverandre lå vi med hvem vi ville. Jeg har aldri brydd meg det spor om hvem han lå med før meg, og det samme gjelder for han. Men når du er inne på det så hadde jeg faktisk ligget med en annen den dagen jeg traff han, og det brydde han seg ikke noe om. 

Så klart. Men er det vanskelig å forstå at ikke alle er som deg/dere? Kunne aldri ha pult noen med gammel moro på kuken eller i musa, aldri!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så klart. Men er det vanskelig å forstå at ikke alle er som deg/dere? Kunne aldri ha pult noen med gammel moro på kuken eller i musa, aldri!

De fleste vil vel uansett ta seg en tur i dusjen etter hyrdestunden, så den problemstillingen kommer neppe opp veldig ofte.

Anonymkode: 9b85e...01b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel egentlig brukt som hersketeknikk. Man blir kalt "hore" også om man avviser menn. 

Anonymkode: b995b...594

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du vet at sjeden renser seg selv ikke sant? Eller er du på nivå med enkelte veganere som tror at kjøtt blir liggende i tarmen og råtne?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er vel egentlig brukt som hersketeknikk. Man blir kalt "hore" også om man avviser menn. 

Ja. Er ganske ironisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 10.48):

Jeg er interessert I å vite hvordan folk tenker rundt temaet. Altså folk stemples så mye med dette, hva er det som frigjør en fra å være stemplet som hore eller puledukke? 

Du er med en mann fordi du elsker ham, du elsker ham fordi...og du lar ham ha sex med deg.. sannsynligvis noen ganger pliktsex. 

Er det hvis man blir betalt med cash money? Hva om en har sex for sexen skyld og ikke tar penger eller får goder eller gaver? 

Når han man ha uhorete sex? 

Anonymkode: 68c53...971

Kvinne er en kvinne, uansett om hun ene er hore eller hun andre er banksjef.. Så jeg lar meg ikke påvirke av nedsettende ord om en kvinne.. Disse "hore" kvinnene er bare litt lykkeligere og mere kåtere en andre, så jo.. det er jo bare en fordel, at hun er ei varm "kåtsara".. 

Men nedsettende ord som "horete" er egentlig bare misunnelse og en dose bitterhet.. Det blir ofte slik når misunnelsen er større enn sin egen sexlyst.. så det er kanskje ikke såå rart, at noen er bitter😉Men misunnelse er jo også normalt, enten det dreier seg om sex eller penger.. misunnelse er en av de 7 dødssynder😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Kvinne er en kvinne, uansett om hun ene er hore eller hun andre er banksjef.. Så jeg lar meg ikke påvirke av nedsettende ord om en kvinne.. Disse "hore" kvinnene er bare litt lykkeligere og mere kåtere en andre, så jo.. det er jo bare en fordel, at hun er ei varm "kåtsara".. 

Men nedsettende ord som "horete" er egentlig bare misunnelse og en dose bitterhet.. Det blir ofte slik når misunnelsen er større enn sin egen sexlyst.. så det er kanskje ikke såå rart, at noen er bitter😉Men misunnelse er jo også normalt, enten det dreier seg om sex eller penger.. misunnelse er en av de 7 dødssynder😅

https://snl.no/dødssynd

Denne synes jeg var litt interessant....

Siden du nevnte dette temaet. 

Filmen "Seven" er jo basert på dette. 

Denne gjorde ihvertfall inntrykk på meg....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (23 minutter siden):

https://snl.no/dødssynd

Denne synes jeg var litt interessant....

Siden du nevnte dette temaet. 

Filmen "Seven" er jo basert på dette. 

Denne gjorde ihvertfall inntrykk på meg....

Ja, det er interessant og "Seven" er knallgod film med tanke på dødssynd.. Men når du har lest om dødsynd, må du også lese på "De syv himmelske dyder"..
Det er mere menneskelig å følge disse, for det er en motsetting av "De syv dødsyndene"

Så her er det tydelig et skille mellom de gode og de onde.. Dette skille vises også godt på forum😅

Selv om ei "Kåtsara" er i dødsynd av fråtseri, møter hun alltid en "Grakuk" som har alle "De sju himmelske dyder"🥰 

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Ja, det er interessant og "Seven" er knallgod film med tanke på dødssynd.. Men når du har lest om dødsynd, må du også lese på "De syv himmelske dyder"..
Det er mere menneskelig å følge disse, for det er en motsetting av "De syv dødsyndene"

Så her er det tydelig et skille mellom de gode og de onde.. Dette skille vises også godt på forum😅

Selv om ei "Kåtsara" er i dødsynd av fråtseri, møter hun alltid en "Grakuk" som har alle "De sju himmelske dyder"🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (26 minutter siden):

Det skal jeg gjøre. Takk for tipset 👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 16.45):

De fleste vil vel uansett ta seg en tur i dusjen etter hyrdestunden, så den problemstillingen kommer neppe opp veldig ofte.

Anonymkode: 9b85e...01b

Og bruker kondom.

De som snakker stygt om andre som "ligger for mye", har også null tanker om kondombruk..

Anonymkode: 46520...b0a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...