Gå til innhold

Hvor går grensen for horete oppførsel? Er drt bra eller dårlig? Er vi ikke alle på en måte horer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Likevel er det eneste du kan vise til som liksom skal underbygge påstanden din en side som handler om en personlighetsforstyrrelse...

Anonymkode: 65c2f...127

Det er etablert kunnskap at personlighetsforstyrrelsene er ekstreme/karikerte versjoner av personlighetstyper med de samme trekkene, som altså kan gjøre seg gjeldende i ulik grad, avhengig av hvor man befinner seg på spekteret.. Det er derfor vi snakker om «histrioniske trekk», «borderline trekk», «narsissistiske trekk», osv.. Mitt poeng var forøvrig å vise at promiskuøs atferd ikke sjelden ledsager personlighetstrekk som de fleste misliker hos andre. Når man misliker, eller skygger unna, promiskuøse drama queens, er det altså ofte av helt andre grunner enn misunnelse.

Anonymkode: 58c72...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Aseksuell, konservativ og prippen — du må være en drømme prinsesse 🫠

Anonymkode: 4311f...07f

Godt jeg har andre og større ambisjoner i livet enn å være i prinsesse, hverken i dine drømmer eller andre steder...

Irak skrev (5 timer siden):

Så krass du er med meg da...Jeg stiller spørsmål. Er det jeg gjør. 

Jeg klarer fint å forestille meg at andre har ulike ønsker og behov. Det har jeg ingen utfordringer med. Jeg er heller ikke forutinntatt. Årsaken til at jeg spør, er fordi jeg syns det er spennende med ulike synspunkter på dette temaet. 

Er ikke det lov? 

Takk for din mening 👏👏👏👏

Men hva slags svar, grunner og synspunkter ser du for deg, ut over at folk er forskjellige? Jeg kan i liten grad rettferdiggjøre og forklare alle mine lyster og preferanser. Folk har sex fordi de vil og har lyst, eller lar være fordi de foretrekker det.

Anonymkode: 96c3d...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt jeg har andre og større ambisjoner i livet enn å være i prinsesse, hverken i dine drømmer eller andre steder...

Men hva slags svar, grunner og synspunkter ser du for deg, ut over at folk er forskjellige? Jeg kan i liten grad rettferdiggjøre og forklare alle mine lyster og preferanser. Folk har sex fordi de vil og har lyst, eller lar være fordi de foretrekker det.

Anonymkode: 96c3d...b9a

Jeg prøver bare å hente fram så mange synspunkter som mulig, for det syns jeg er interessant. Folk er forskjellige. Det er helt sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er interessert I å vite hvordan folk tenker rundt temaet. Altså folk stemples så mye med dette, hva er det som frigjør en fra å være stemplet som hore eller puledukke? 

Du er med en mann fordi du elsker ham, du elsker ham fordi...og du lar ham ha sex med deg.. sannsynligvis noen ganger pliktsex. 

Er det hvis man blir betalt med cash money? Hva om en har sex for sexen skyld og ikke tar penger eller får goder eller gaver? 

Når han man ha uhorete sex? 

Anonymkode: 68c53...971

Jeg lar ikke mannen ha sex med meg? Vi har sex fordi begge vil, vil jeg ikke, så er det greit for mannen, på samme måte som at det er greit for meg når han ikke vil.

Anonymkode: 78859...745

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er etablert kunnskap at personlighetsforstyrrelsene er ekstreme/karikerte versjoner av personlighetstyper med de samme trekkene, som altså kan gjøre seg gjeldende i ulik grad, avhengig av hvor man befinner seg på spekteret.. Det er derfor vi snakker om «histrioniske trekk», «borderline trekk», «narsissistiske trekk», osv.. Mitt poeng var forøvrig å vise at promiskuøs atferd ikke sjelden ledsager personlighetstrekk som de fleste misliker hos andre. Når man misliker, eller skygger unna, promiskuøse drama queens, er det altså ofte av helt andre grunner enn misunnelse.

Anonymkode: 58c72...481

Iflg. din egen tidligere link https://sml.snl.no/dramatiserende_personlighetsforstyrrelse

så er det 1,8 % av befolkningen som antas å ha en slik personlighetstype/-forstyrrelse.

"For å få diagnosen innenfor DSM-systemet kreves det minst fem av kjennetegnene nedenfor. En diagnostisk vurdering krever et spesialisert personlighetsintervju (SCID-5) utført av kompetent psykolog eller psykiater."

"Lite passende seksuell forførelse eller utfordrende adferd" er altså bare ett kriterie som man kan ha, men ikke må ha for å få den diagnosekoden.

Sunn kvinnelig seksualitet og sexlyst har ikke noe med denne diagnosen som du har linket til.

Men, helt greit at noen med slike fordommer unngår kvinner med sunn seksualitet og sexlyst, for slike fordommer har lite med et sunt sexliv å gjøre! Langt mer med kvinneundertrykking å gjøre..

Anonymkode: 9888c...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingv38 skrev (20 timer siden):

Kvinne, som har bikket 40 her og jeg har alltid hatt mye lyst og det har medført at «liggelisten» har blitt lang😳 Personlig verken angrer jeg eller ønsker å miste lystene mine, jeg liker de og trives med det. Det gir meg rett og slett ett godt og spennende liv selv om jeg ble stemplet som lett på tråden, hore og løs i ungdomen😳 Mye tror jeg skyldes misunnelse da jeg var populær og sikkert atraktiv for mange.. Etterhvert lærte jeg at det finnes gutter og menn man kan dele slike ting med og som til og med liker at jeg som dame er slik😳 Men ja, noen er raske med å stemple de som er som meg, bare Hvirdan jeg kler meg har gitt meg slike beskyldninger men.. Andre jenter et åpenbart verst til å dømme og det igjen tror jeg skyldes misunnelse🤔

Akkurat slik skulle jeg til å skrive det, men så leste jeg ditt innlegg🤭Så takk👏

Husk at KG`s største fetish er misunnelse.. da blir alle solskinnshistorier og susksess i sexlivet rakket ned på..
Fordi hensikten deres er at "Du skal ikke ha det bedre enn oss" "Du må ikke tro du er bedre enn oss"
Enkelte andre sier "Du må skjerpe deg!" i et desperat forsøk å spore deg inn i deres kjedelige A4 liv.
Enklete andre bruker ord som "Vi" "Oss" "Alle", da vil de påpeke at andre skal følge etter som en flokk sauskaller😅

Men nok om misunnelige troll, jeg lar moderatorene avgjøre om de skal ta ferie fra KG👏

Det er akkurat slike kvinner som deg jeg vil skrive med, og vil treffe IRL. De største grunnene er at du har seksuell intelligens, ikke viser misunnelse, men heller blir glad på andres vegne av nytelse. Så det er kanskje den gode personligheten din, mange misunner deg? Du er en flink motivator og beriker forumet, og det er lærerikt og spennende å dele erfaringer. Jeg flørter ikke med deg nå😅Jeg synes du fortjener litt god ord.. et lite suss på kinnet, og klapp på skulderen🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...