AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #41 Del Skrevet 1. november 2024 Trolltunge skrev (11 minutter siden): Han burde vel vist seg som det allerede da vil jeg tro, på 22 år. 🤞 Anonymkode: 68c53...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. november 2024 #42 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🤞 Anonymkode: 68c53...971 Er et forhold og en mann kun ikke en skuffelse dersom alt er perfekt fra man møtte hverandre til man går i grava? Isåfall er han en skuffelse. Jeg også. Jeg hadde vært takknemlig for livet vi har hatt sammen selv om det ble brudd med tiden. Han er så definitivt ingen skuffelse. Ikke engang om han ender med å skuffe meg. Som han har gjort mange ganger, uten at det likevel er hvordan totalen vektes. Det perfekte mennesket finnes ikke. Bare urealistisk å forvente det. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #43 Del Skrevet 1. november 2024 Altså. Jeg var veldig populær blant gutter. Har aldri vært singel. Derfor har jeg heller ikke ei lang liggeliste. Har bare lange forhold bak meg. Men er glad i sex. Og jeg dømmer INGEN som har ei liggeliste. Ikke noe for meg. Men jeg bryr meg ikke hva andre folk gjør. Er heller ikke redd for at noen andre skal ta min mann heller. Jeg er mere lever hver dag. Går ikke rundt og tenker på hva andre folk tenker og mener om meg. Det eksisterer ikke i min verden. Så ikke bry dere om hva andre folk gjør. Så lenge det ikke går utover dere selv. Anonymkode: c84eb...70c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #44 Del Skrevet 1. november 2024 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Er et forhold og en mann kun ikke en skuffelse dersom alt er perfekt fra man møtte hverandre til man går i grava? Isåfall er han en skuffelse. Jeg også. Jeg hadde vært takknemlig for livet vi har hatt sammen selv om det ble brudd med tiden. Han er så definitivt ingen skuffelse. Ikke engang om han ender med å skuffe meg. Som han har gjort mange ganger, uten at det likevel er hvordan totalen vektes. Det perfekte mennesket finnes ikke. Bare urealistisk å forvente det. Ja, men altså vet om flere som har ikke funnet ut av skuffelsen før 20+ års ekteskap, men krysser fingrene for deg da. Kos deg og lev i nuet. Anonymkode: 68c53...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #45 Del Skrevet 1. november 2024 Har aldri hatt sex for penger eller gaver, men av lyst. Derfor er jeg heller ikke hore. Har heller ikke sex med folk som er i forhold, og påfører ingen hverken smerte eller skade. Folk kan jo mene hva de vil, men ingen har grunnlag for å kalle meg hverken hore eller annet, uansett om det er lavt eller høyt antall sexpartnere. Anonymkode: de21a...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #46 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Fordi jeg vet. Anonymkode: 68c53...971 Hvordan vet du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 1. november 2024 #47 Del Skrevet 1. november 2024 Når sant skal sies er det jo litt spennende og gøy å være «litt hore» også uten at jeg er det rent yrkesmessig😳😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. november 2024 #48 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men altså vet om flere som har ikke funnet ut av skuffelsen før 20+ års ekteskap, men krysser fingrene for deg da. Kos deg og lev i nuet. Anonymkode: 68c53...971 Jeg skjønner ikke hva skuffelsen skulle være. At han ikke er perfekt og feiler? At han forelsker seg i en annen? At han er utro? Alt dette er skuffelser som ville gjøre vondt der og da, men ikke ta bort verdien av vårt liv sammen. Ok, jeg hadde blitt vanvittig rasende og hjerteknust skuffet og følt at livet vårt sammen var en løgn totalt sett, og et skalkeskjul rett og slett, dersom det viste seg at at han var en pedofil, som hadde tilsynelatende levd et normalt familieliv, men i skjul dyrket sitt egentlige jeg, liksom gjemt bak en normal fasade. Det må være i den ligaen for at livet vårt sammen ikke hadde vært verdt en dritt, men bare gjort vondt å minnes. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1. november 2024 #49 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror i liten grad den skeptiske holdningen til slik oppførsel skyldes misunnelse, og jeg tror heller ikke den negative holdningen har noe særlig med moralsk fordømmelse å gjøre. Promiskuøs atferd er imidlertid ofte forbundet med Cluster B-personlighetstrekk, og det er nok primært personligheten - ikke promiskuiteten i seg selv - mange reagerer negativt på. Diagnosekriteriene for denne personlighetstypen er ganske illustrerende for hva jeg har i tankene https://sml.snl.no/dramatiserende_personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 58c72...481 Her tror jeg du tar feil. Dramatiserende personlighetsforstyrrelse er ofte forbundet med promiskuitet, ikke omvendt. Jeg kjenner kun én person som passer med beskrivelsen av denne diagnosen, på tross av at jeg kjenner mange som liker å pule. At de fleste som har sex med mer enn én partner er psykisk syke er en rimelig drøy påstand som neppe kan forankres i vitenskap. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #50 Del Skrevet 1. november 2024 Når sunn kvinnelig sexlyst likestilles med å være horete er det åpenbart at hele tråden er kvinnefiendtlig! Anonymkode: 9888c...8bc 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #51 Del Skrevet 1. november 2024 Irak skrev (3 timer siden): Har sex med mange da? Jeg innbiller meg ingenting. Er kvinne selv. Jeg spør for jeg lurer oppriktig. Beklager om jeg formulerte meg litt dårlig.... Fordi de har lyst. Er ikke så vanskelig å forstå Anonymkode: 1c75a...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #52 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er interessert I å vite hvordan folk tenker rundt temaet. Altså folk stemples så mye med dette, hva er det som frigjør en fra å være stemplet som hore eller puledukke? Du er med en mann fordi du elsker ham, du elsker ham fordi...og du lar ham ha sex med deg.. sannsynligvis noen ganger pliktsex. Er det hvis man blir betalt med cash money? Hva om en har sex for sexen skyld og ikke tar penger eller får goder eller gaver? Når han man ha uhorete sex? Anonymkode: 68c53...971 Er det bare kvinner som du anser for horer? Menn er helt fritatt og kan ha sex med så mange de vil uten noe "kallenavn"? Det er jo helt fjernt og så gammeldags tankesett at jeg bare må le. Gå og gjem deg. Anonymkode: 6ba82...9c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #53 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ganske ekstremt å si at folk som er promiskuøse har personlighetsforstyrrelse. Jeg lurer egentlig på hvor grensa går er det promiskuøsitet som gjør en til "hore". Hva om en er singel? Anonymkode: 68c53...971 Jeg har ikke sagt personlighetsstyrrelse, men personlighetstype. Personlighetsforstyrrelsen befinner seg i den ekstreme enden av et spekter, der det også finnes personer med samme type trekk (herunder promiskuitet), men i mindre ekstrem grad. Her snakker vi om personer med dramatiserende/histrioniske trekk, og de er det ofte god grunn til å holde seg langt unna. Anonymkode: 58c72...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #54 Del Skrevet 1. november 2024 Jdz skrev (15 minutter siden): Her tror jeg du tar feil. Dramatiserende personlighetsforstyrrelse er ofte forbundet med promiskuitet, ikke omvendt. Jeg kjenner kun én person som passer med beskrivelsen av denne diagnosen, på tross av at jeg kjenner mange som liker å pule. At de fleste som har sex med mer enn én partner er psykisk syke er en rimelig drøy påstand som neppe kan forankres i vitenskap. Du skjønte åpenbart ikke hva jeg skrev. Du får lese en gang til. Anonymkode: 58c72...481 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #55 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det bare kvinner som du anser for horer? Menn er helt fritatt og kan ha sex med så mange de vil uten noe "kallenavn"? Det er jo helt fjernt og så gammeldags tankesett at jeg bare må le. Gå og gjem deg. Anonymkode: 6ba82...9c6 Øøh. Jeg tror tråden min er helt misforstått av deg og hun over. Jeg opplever jo bare at man på KG ofte får slike kommentarer.. Jeg er bare forvirret og lurer på hvordan folk definerer det og har bedt om forklaring. Anonymkode: 68c53...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #56 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke sagt personlighetsstyrrelse, men personlighetstype. Personlighetsforstyrrelsen befinner seg i den ekstreme enden av et spekter, der det også finnes personer med samme type trekk (herunder promiskuitet), men i mindre ekstrem grad. Her snakker vi om personer med dramatiserende/histrioniske trekk, og de er det ofte god grunn til å holde seg langt unna. Anonymkode: 58c72...481 Likevel er det eneste du kan vise til som liksom skal underbygge påstanden din en side som handler om en personlighetsforstyrrelse... Anonymkode: 65c2f...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #57 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fordi de har lyst. Er ikke så vanskelig å forstå Anonymkode: 1c75a...6ac Er jo bra dem har lyst da 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #58 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Når sunn kvinnelig sexlyst likestilles med å være horete er det åpenbart at hele tråden er kvinnefiendtlig! Anonymkode: 9888c...8bc Bare hvis du går ned på slut shame nivå. Hore er et nedverdigende utrykk over frisinnede kvinner bruket av menn igjennom århundrene som tror på et spøkelse som bor i himmelen. Dette til å ha kontroll over ”dating markedet”. Når jeg sier jeg ønsker meg å kona er ”hore” i soverommet. Betyr det å hun tar ansvar for sin egen seksualitet og er klinkende klar over hva som tenner henne seksuelt og har ingen skam følelser rundt seksualitet. Og sist men ikke minst kan kommunisere dette ❤️ Anonymkode: 4311f...07f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #59 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Likevel er det eneste du kan vise til som liksom skal underbygge påstanden din en side som handler om en personlighetsforstyrrelse... Anonymkode: 65c2f...127 Det er etablert kunnskap at personlighetsforstyrrelsene er ekstreme/karikerte versjoner av personlighetstyper med de samme trekkene, som altså kan gjøre seg gjeldende i ulik grad, avhengig av hvor man befinner seg på spekteret.. Det er derfor vi snakker om «histrioniske trekk», «borderline trekk», «narsissistiske trekk», osv.. Mitt poeng var forøvrig å vise at promiskuøs atferd ikke sjelden ledsager personlighetstrekk som de fleste misliker hos andre. Når man misliker, eller skygger unna, promiskuøse drama queens, er det altså ofte av helt andre grunner enn misunnelse. Anonymkode: 58c72...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #60 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Aseksuell, konservativ og prippen — du må være en drømme prinsesse 🫠 Anonymkode: 4311f...07f Godt jeg har andre og større ambisjoner i livet enn å være i prinsesse, hverken i dine drømmer eller andre steder... Irak skrev (5 timer siden): Så krass du er med meg da...Jeg stiller spørsmål. Er det jeg gjør. Jeg klarer fint å forestille meg at andre har ulike ønsker og behov. Det har jeg ingen utfordringer med. Jeg er heller ikke forutinntatt. Årsaken til at jeg spør, er fordi jeg syns det er spennende med ulike synspunkter på dette temaet. Er ikke det lov? Takk for din mening 👏👏👏👏. Men hva slags svar, grunner og synspunkter ser du for deg, ut over at folk er forskjellige? Jeg kan i liten grad rettferdiggjøre og forklare alle mine lyster og preferanser. Folk har sex fordi de vil og har lyst, eller lar være fordi de foretrekker det. Anonymkode: 96c3d...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå