Gå til innhold

Hvordan vite om en mann faktisk er interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lol, kvinner blir direkte kjeftet på og stalket. Det er en grunn til at vi hadde metoo, fordi menn ikke nødvendigvis stikker når det er uønsket.

Vi må huske menn, men menn skal aldri tenke fle tanker rundt kvinner. Typisk.

Anonymkode: 3316b...d74

Menn lar kvinner være i fred såfremt de ikke fortsetter å fiske etter oppmerksomheten hans og gi han falske forhåpninger. Det er pøbler på byen og autister uten sosiale antenner som ikke tar hintet. Metoo handlet først og fremst om asymmetriske makt-relasjoner, ikke om petty sjekking på byen og nærsenteret. Fatter ikke at det er så vanskelig for menn å forstå. Mange kvinner synes faktisk det er kjempehyggelig å bli sjekket opp, selv om de i utgangpunktet ikke nødvendigvis er interessert. Veldig sjarmerende og søtt, og det viser selvtillit fra han sin side. Bare gjør det med litt sosial takt og tone, og ta det som en gentleman hvis hun ikke er interessert. Det gjelder både menn og kvinner det. Leave the psycho in you at the door 🤗 

Jeg har selv faktisk avvist en mann som jeg i utgangspunktet var interessert i fordi jeg har issues hahah 😅 Jeg kan ikke rasjonalisere det på noen annen måte i hvert fall. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg avviste han, han var kjempefin 😅😅 definitivt husband material óg!

Anonymkode: b5799...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skjuler du at du er interessert? Da kommer du jo ingen vei!

Dama tenker at du ikke bryr deg, og så går hun videre. Bedre at hun får vite at du liker henne, så kan hun enten velge å være sammen med deg, eller hun avviser deg. Sjansen til å bli sammen med henne er lik null hvis du ikke våger.

Anonymkode: 146b0...c65

Sosial angst og skam. Folk har bedre ting å gjøre enn å snakke med meg. Å prøve meg på fremmede folk blir som å være en innpåsliten tigger (jeg vet det ikke stemmer). Jeg er heller ikke god på å starte en samtale når det ikke er noe spesifikt å snakke om. Stor fare for klein stillhet. Jeg tror angsten har blitt bedre i det siste så kanskje en dag våger jeg 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lol, kvinner blir direkte kjeftet på og stalket. Det er en grunn til at vi hadde metoo, fordi menn ikke nødvendigvis stikker når det er uønsket.

Vi må huske menn, men menn skal aldri tenke fle tanker rundt kvinner. Typisk.

Anonymkode: 3316b...d74

Du har misforstått hva metoo faktisk er. Metoo handler om misbruk av stilling/makt. Når det er sagt så ja, det hender vi opplever uønsker oppmerksomhet, men de fleste menn forstår en avvisning. De siste setningen skjønte jeg ingenting av?

Anonymkode: 64060...e31

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Menn lar kvinner være i fred såfremt de ikke fortsetter å fiske etter oppmerksomheten hans og gi han falske forhåpninger. Det er pøbler på byen og autister uten sosiale antenner som ikke tar hintet. Metoo handlet først og fremst om asymmetriske makt-relasjoner, ikke om petty sjekking på byen og nærsenteret. Fatter ikke at det er så vanskelig for menn å forstå. Mange kvinner synes faktisk det er kjempehyggelig å bli sjekket opp, selv om de i utgangpunktet ikke nødvendigvis er interessert. Veldig sjarmerende og søtt, og det viser selvtillit fra han sin side. Bare gjør det med litt sosial takt og tone, og ta det som en gentleman hvis hun ikke er interessert. Det gjelder både menn og kvinner det. Leave the psycho in you at the door 🤗 

Jeg har selv faktisk avvist en mann som jeg i utgangspunktet var interessert i fordi jeg har issues hahah 😅 Jeg kan ikke rasjonalisere det på noen annen måte i hvert fall. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg avviste han, han var kjempefin 😅😅 definitivt husband material óg!

Anonymkode: b5799...5b1

Du var vel ikke klar. Det er ikke bestandig det er riktig tidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS, no pain no gain. Sånn er det å være på sjekkeren. Hvis du vil kalibrere deg litt, så gi det litt tid før du setter inn støtet. Bli kjent med ham, snakk om ditt og datt, da får du litt informasjon om fyren også. 

Anonymkode: aa8bc...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et godt tegn på at han er interessert eller liker deg er blikkontakt og kroppsspråk. At han tar initiativ til å bli kjent med deg. 
og definitivt beste tegnet er at han holder deg i hånda og stryker hånda si på ryggen din 😍 slike kjærtegn er ikke til å ta feil på

Anonymkode: 2f583...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 11.16):

Man er aldri i tvil om en mann er interessert for å si det sånn. 

Anonymkode: 36e9c...073

Jo, det kan man absolutt være. Kjæresten min var interessert i meg lenge, men skjulte det godt. Han har sagt det selv. Han har ikke så lett for å vise følelser, samtidig som han ikke ville risikere å ødeleggelse vennskapet vårt. Men så kom det frem etter litt mye alkohol en kveld🥰 Noen menn er forsiktige med å vise følelser, og trekker seg unna istedenfor å være «på», for å beskytte seg selv. Sånn er det med noen kvinner også. Så det er absolutt ikke alltid man kan se en interesse så tydelig.

Anonymkode: b0aee...e03

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen menn er forsiktige med å vise følelser, og trekker seg unna istedenfor å være «på», for å beskytte seg selv. Sånn er det med noen kvinner også.

Overdreven selvbevissthet, og redselen for å gjøre seg sårbar, er en helt vanlig greie. Hos menn er det selvsagt litt tabu, fordi det fremdeles er mannen som skal initiere kontakt, på gruppenivå. Siden dette er en lavmælt gruppe, kan det faktisk være mange. De drukner uansett i støyen fra dem som sjekker uhemmet. 

Anonymkode: 9181b...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 8.57):

Jeg får det ikke til. Det er andre gangen i år at jeg mistolker en manns kroppsspråk, oppmerksomhet, og fine ord. Det gjør så sinnsykt vondt å oppdage igjen og igjen at, ikke bare likte han meg egentlig ikke, men var egentlig helt obsessed med noen andre. Jeg var ingenting i hans øyne.

Jeg begynner å bli gæren av det her. Det er faktisk helt klin umulig å forstå seg på dem fordi de oppfører seg som utenomjordiske vesen. Seriøst, normale mennesker oppfører seg ikke på den måten med såpass hjerneskadet væremåte. Oscar-pris til dem alle. æsj

Anonymkode: ff67a...468

Om det er noen trøst, så er dette noe de aller fleste menn går igjennom utallige ganger i løpet av livet. Vi feiltolker slikt stadig vekk... Vi må med andre ord lære oss at en avvisning ikke er verdens undergang. Eneste sikre tegnet er at mannen faktisk sier dette til deg. Vi har lært at et smil kan være bare en hyggelig gest, men kan også være et tegn på interesse. Et smil kan være en hyggelig gest, men også et tegn på interesse. Gjentakende blikk kan være tegn på interesse, men også at det er noe annet ved deg personen blir opptatt av (noe rart, kult, fint, osv). Samtidig får vi høre at vi skal se etter subtile tegn, men noen er nok mer subtil enn andre. Med andre ord, det vil alltid være fallgruver når vi prøver å tolke andre, og sjansen for å tolke feil er stadig til stedet. Kanskje du også lærer etterhvert at en avvisning ikke er det verste som kan skje?

Anonymkode: 5a3e8...c72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...