Gå til innhold

Hvordan vite om en mann faktisk er interessert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg får det ikke til. Det er andre gangen i år at jeg mistolker en manns kroppsspråk, oppmerksomhet, og fine ord. Det gjør så sinnsykt vondt å oppdage igjen og igjen at, ikke bare likte han meg egentlig ikke, men var egentlig helt obsessed med noen andre. Jeg var ingenting i hans øyne.

Jeg begynner å bli gæren av det her. Det er faktisk helt klin umulig å forstå seg på dem fordi de oppfører seg som utenomjordiske vesen. Seriøst, normale mennesker oppfører seg ikke på den måten med såpass hjerneskadet væremåte. Oscar-pris til dem alle. æsj

Anonymkode: ff67a...468

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes det er lett å merke om en mann liker meg. Jeg merker det på blikket, at han vil prate mye med meg. Vil bli kjent med meg, spør mye og er interessert i hva jeg svarer. At han allerede ser på meg når jeg kikker opp, og holder øyenkontakten. Kanskje at han tar på meg på uskyldige måter, prøver å sitte i nærheten av meg osv.

Anonymkode: ee3e1...9ad

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man merker det på han om han prøver å holde seg unna deg eller ikke i sosiale settinger.

Anonymkode: c1a8b...12e

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man er aldri i tvil om en mann er interessert for å si det sånn. 

Anonymkode: 36e9c...073

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann er interessert når han prøver å vedlikeholde relasjonen og fortsetter å ta kontakt og initiativ til å finne på noe.

Anonymkode: 8102f...f48

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ser på deg og prøver å være i nærheten av deg 

Anonymkode: 6e3cb...0c1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han ser på deg og prøver å være i nærheten av deg 

Anonymkode: 6e3cb...0c1

Åååå denne var søt 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den som visste det! Jeg synes det er helt umulig å skjønne, dessverre. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tja, da bekrefter du i så fall mistanken min om at nesten ingen har vært interessert i meg. 

Men jeg tror ikke det stemmer helt. Folk er forskjellige, noen viser interessen sin tydelig og andre tør ikke vise det. Selv hører jeg til sistnevnte gruppe. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kniv & gaffel skrev (2 minutter siden):

Ja den som visste det! Jeg synes det er helt umulig å skjønne, dessverre. 

Tja, da bekrefter du i så fall mistanken min om at nesten ingen har vært interessert i meg. 

Men jeg tror ikke det stemmer helt. Folk er forskjellige, noen viser interessen sin tydelig og andre tør ikke vise det. Selv hører jeg til sistnevnte gruppe. 

Hun aner ikke hva hun snakker om. Sjenerte menn kan være enormt flinke på å skjule at de er interesserte. 

Anonymkode: 25621...2dc

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun aner ikke hva hun snakker om. Sjenerte menn kan være enormt flinke på å skjule at de er interesserte. 

Anonymkode: 25621...2dc

Ja, jeg tror og håper at du har rett i det. 😊

Er kvinne, men synes selv det er veldig vanskelig å vise interesse. Det gjelder særlig når det er noen jeg liker virkelig godt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er på deg som en flue. Sender meldinger, ringer, vil møtes og ta deg med ut på dates😊

Anonymkode: bcb68...c0d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kniv & gaffel skrev (6 timer siden):

Er kvinne, men synes selv det er veldig vanskelig å vise interesse. Det gjelder særlig når det er noen jeg liker virkelig godt. 

Vært med flere sjenerte menn. De sendte fortsatt mange meldinger og spørsmål om å møtes osv. De var mer sjenerte til å kysse meg for første gang etc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jo. Ingen har noengang visst at jeg er interessert. Det er jeg sikker på 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julius Cæsar skrev (2 timer siden):

Sorry, ingen av oss har det pokerfjeset vi tror vi har 🥹

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vært med flere sjenerte menn. De sendte fortsatt mange meldinger og spørsmål om å møtes osv. De var mer sjenerte til å kysse meg for første gang etc

Så søtt 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (11 timer siden):

Det syns ikke jeg. Tenker det får briste eller bære 😂. Selektiv er jeg. Det er ikke alle som appellerer til min personlighet merker jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 8.57):

Jeg får det ikke til. Det er andre gangen i år at jeg mistolker en manns kroppsspråk, oppmerksomhet, og fine ord. Det gjør så sinnsykt vondt å oppdage igjen og igjen at, ikke bare likte han meg egentlig ikke, men var egentlig helt obsessed med noen andre. Jeg var ingenting i hans øyne.

Jeg begynner å bli gæren av det her. Det er faktisk helt klin umulig å forstå seg på dem fordi de oppfører seg som utenomjordiske vesen. Seriøst, normale mennesker oppfører seg ikke på den måten med såpass hjerneskadet væremåte. Oscar-pris til dem alle. æsj

Anonymkode: ff67a...468

1. Han ber deg med ut av og til offentlig på dates. 2. Han er konsistent mtp. kontakt.3. Føler du deg usikker- er han ikke interessert.  Er du sikker- er han interessert.  

Anonymkode: 2892a...469

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Julius Cæsar skrev (På 1.11.2024 den 23.41):

Hvorfor skjuler du at du er interessert? Da kommer du jo ingen vei!

Dama tenker at du ikke bryr deg, og så går hun videre. Bedre at hun får vite at du liker henne, så kan hun enten velge å være sammen med deg, eller hun avviser deg. Sjansen til å bli sammen med henne er lik null hvis du ikke våger.

Anonymkode: 146b0...c65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En nysgjerring men selvsikker og trygg mann vil holde blikkontakt med deg når han prater, men viktigst av alt faktisk prate med deg utenfor settinger hvor det ikke er gitt at man prater sammen. Hvis du og en mann tilfeldigvis var på samme foredrag og ender opp med å prate på vei ut av lokalet så betyr ikke det noe i seg selv egentlig. Men, hvis du står og trener og en mann plutselig initierer en samtale ut av det blå så kan du være 100% sikker på at han i det aller minste er nysgjerring på hvem du er for en frøken. Det betyr ikke at han er keen på deg, men han vil definitivt utforske og se om du er noe han vil ha i livet eller senga si. I såtilfelle må du ikke trekke deg unna hvis du også er nygjerrig på han. Hvis han får en vibe av at du opplever kontakten som uønsket, vil han stikke av og ikke se seg tilbake, til og med hvis du initierer etterpå. Menn er litt lite pragmatiske på akkurat det der. Ser kun fremover og ikke tilbake. Veldig syn, fordi jeg tror mange menn går glipp av en del flotte kvinner som egentlig bare var sjenert og ikke ukomfortabel i den forstand at de ikke ønsket å bli bedre kjent.

Uansett, lykke til! Husk at menn også er mennesker med sine greier.

Anonymkode: b5799...5b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En nysgjerring men selvsikker og trygg mann vil holde blikkontakt med deg når han prater, men viktigst av alt faktisk prate med deg utenfor settinger hvor det ikke er gitt at man prater sammen. Hvis du og en mann tilfeldigvis var på samme foredrag og ender opp med å prate på vei ut av lokalet så betyr ikke det noe i seg selv egentlig. Men, hvis du står og trener og en mann plutselig initierer en samtale ut av det blå så kan du være 100% sikker på at han i det aller minste er nysgjerring på hvem du er for en frøken. Det betyr ikke at han er keen på deg, men han vil definitivt utforske og se om du er noe han vil ha i livet eller senga si. I såtilfelle må du ikke trekke deg unna hvis du også er nygjerrig på han. Hvis han får en vibe av at du opplever kontakten som uønsket, vil han stikke av og ikke se seg tilbake, til og med hvis du initierer etterpå. Menn er litt lite pragmatiske på akkurat det der. Ser kun fremover og ikke tilbake. Veldig syn, fordi jeg tror mange menn går glipp av en del flotte kvinner som egentlig bare var sjenert og ikke ukomfortabel i den forstand at de ikke ønsket å bli bedre kjent.

Uansett, lykke til! Husk at menn også er mennesker med sine greier.

Anonymkode: b5799...5b1

Lol, kvinner blir direkte kjeftet på og stalket. Det er en grunn til at vi hadde metoo, fordi menn ikke nødvendigvis stikker når det er uønsket.

Vi må huske menn, men menn skal aldri tenke fle tanker rundt kvinner. Typisk.

Anonymkode: 3316b...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...