Gå til innhold

De fleste menn drømmer om en annen jente i senga

John McClane

Anbefalte innlegg

ElectricScum skrev (På 4.11.2024 den 22.28):

Ouch, tekstvegg rett i fleisen. 😑 Var ikke meningen å slenge på en hundrings i maskineriet ditt.

Forresten trenger du ikke tillegge meg alt av dritt du har lest fra kvinner på nett siden tidenes morgen, selv om jeg ikke deler din trang til å øse ut av meg alt som foregår i topplokket til en hver tid.

Om du trives med å dele med kona di at ditt "største ønske er å ha med en annen jente med hjem slik at du kan knulle henne" og hun synes det er ok, så more power to you.

Det er ikke akkurat banebrytende opplysningsarbeid du bedriver når du "avslører" for oss kvinner at menn kan fantasere om andre damer. Dette vet vi, så hvis hele hensikten med åpningsinnlegget var å opplyse oss om dette, så kommer du litt seint til bordet. Så hva sitter vi igjen med, da? Et litt utidig, barnslig innlegg som gjerne vil minne oss på denne realiteten. Uvisst med hvilken hensikt. 

Men jeg ser jo at du har dratt inn snøret litt etter hvert, og har moderert deg utover i tråden. Nå forsøker du å ro i land tøyseinnlegget ditt ved å dempe den flåsete tonen, mens du fomler med å få på deg voksenbuksene dine og prater så fint og flott om deling av fantasier. M.a.o en helt annen kontekst enn hva du la opp til i åpningsinnlegget. 

Og du, slapp av. Jeg har ikke skjelt deg ut.

Næmen slapp av, jeg skal ikke tilegne deg noe du ikke har bedt om. Og du har ikke skjelt meg ut, det er bra for det gir ingen mening.

Men jeg har ikke moderert meg fordi jeg ikke mente det jeg skrev, det eneste jeg angret litt på var at jeg skrev 'alle' menn ønsker..... Selvsagt ønsker ikke alle menn dette men veldig mange, men ikke alle innrømmer det til dama, eller her i forumet. Men ønsket er der og hvis jeg har moderert meg så er det nok fordi jeg ikke liker å krangle og har jeg gjort en feil og skrevet alle så må jeg gi litt tilbake for å rette opp.

Så jeg ror ikke i land, og jeg forteller ikke kona at jeg ønsker andre hele tiden og du kan synes det er barnslig, selv vet jeg det er mer riktig enn du kanskje noen gang kan ane så barnslig er det ikke, men kanskje for kort og uten et spørsmål eller et tyngre argument. Men det er jo tungt nok om du hadde trodd på det, men fornektelse er også en behagelig måte å takle dagene på, kryss fingrene for at du ikke våkner opp fr aden dvalen en dag og ser sannheten lyse inn i dine naive øyne samtidig som du føler de fleste smiler lurt når de ser deg og du vet at de vet, de har bare visst det mye lengre enn deg og graden av sannhet. Voksenbukser har jeg ikke, jeg går i olabukser uansett anledning, prate fint pleier jeg å gjøre for misliker duster som skriver dritt bare fordi de ikke vet bedre eller klarer å svare noe med mening.

Med andre ord, etter 15-18 mnd i et forhold har de fleste menn fått tilbake den evige følelsen hvor de vil knulle ei annen dame enn kona/kjæresten. Ser deilige damer på jobb, på byen eller hvor som helst og tenker at hun hadde fått, hvis de får sjansen.... Ikke sikkert de gjør det men de tenker det, og mange tenker og så gjør de det...

Og slapp av, jeg har ikke saagt at du har feil, du er bare litt nedlatende og tror du skjønner meg bedre enn jeg kjenner meg selv, eller du gir uttrykk for det. Du overbeviser kanskje deg selv og noen veteran KG damer, resten smiler over slike tøff i trynet mentalitet, få damer klarer å være troverdig, du er intet unntak.

Men du er sikkert hyggelig, men vanskelig å si sikkert......

Husk at det er lov å gå videre om ennleggene er så teite som du mener her. Sikkert best for alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lufta for mannen min om vi ikke skal invitere en jente til for sex innimellom. Jeg tenner veldig på ideen om å se han med en annen dame…han liker ideen, men har ikke gjort noe aktivt for å finne noen eller spørre om jeg har noen kandidater, så da tenker jeg at han egentlig ikke er så gira. 

Anonymkode: 41aa3...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har lufta for mannen min om vi ikke skal invitere en jente til for sex innimellom. Jeg tenner veldig på ideen om å se han med en annen dame…han liker ideen, men har ikke gjort noe aktivt for å finne noen eller spørre om jeg har noen kandidater, så da tenker jeg at han egentlig ikke er så gira. 

Det høres jo ut som en felle. Hvis du ordner dama så blir han nok med, men han ville vært rimelig tett hvis han fant ei selv.

Anonymkode: 92cca...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke sikkert dere finner noen. Det er vanskelig for par å finne kvinner. 

Anonymkode: a1c82...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke sikkert dere finner noen. Det er vanskelig for par å finne kvinner. 

Fordi om en kvinne vil ligge med en mann, er det større sjangse for at hun vil ha han for segselv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (På 1.11.2024 den 6.42):

Etter en stund er det stort sett alle menns drøm og største ønske at de har med en annen jente med hjem slik at han kan knulle henne.
Han vil ha lov av dama og mange vil gi henne en mann men det er ikke så mange kvinner som trenger det. 
Vi menn har et instinkt som gjør at vi vil spre vårt dna og det våkner i alle forhold?

Da er jeg unormal. Om jeg elsker en kvinne så er andre helt interresant på det området. Men føler man det slik du beskriver, så burde man vel ikke gå inn i et forhold 

Anonymkode: 2f1d2...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da er jeg unormal. Om jeg elsker en kvinne så er andre helt interresant på det området. Men føler man det slik du beskriver, så burde man vel ikke gå inn i et forhold 

Anonymkode: 2f1d2...624

Joda du er nok et bra menneske og jeg har nevnt at jeg burde skrevet at §mange' menn og ikke alle menn når det gjelder denne tanken. Jeg mener heller ikke at at alle menn som fantaserer om det og som gjerne skulle hatt en annen dame nødvendigvis vil utføre det, selv om de har lyst. Så litt utydelig skrevet, beklager det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...