Gå til innhold

De fleste menn drømmer om en annen jente i senga

John McClane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jaja, lykke til med å spre ditt dna på den måten. 

Du er ikke vokst opp på gård i alle fall.

Anonymkode: 9ef2d...f12

Jeg er ikke ute etter å spre mer dna.

Anonymkode: 22bad...8ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ElectricScum skrev (11 timer siden):

Er disse tankene som svirrer rundt i hodene på folk under sex er så tvingende nødvendig å kringkaste?

Hvorfor må din kone vite at du tenker på nabokjerringa i dét øyeblikket du tømmer deg i henne? Hva kan hun gjøre med den informasjonen? Trenger du støtte og trøst i disse vanskelige øyeblikkene, eller hva tenker du hun skal bidra med? Jeg har bare vanskelig for å se for meg nytteverdien av å vite at du har hodet fullt av andre damer når dere puler, og hvorfor du føler behov for å ha slike samtaler med henne.

Og er du åpen for å støtte henne om hun ønsker å dele med deg at hun drømmer om å bli pumpet full av sin velutrustede, personlige trener? At hun drømmer om å bli fylt opp mer enn hva du kan?

Njei. Jeg tenker denne formen for ærlighet er uten verdi.

*skrivefeil

He he dette er så typisk KG og tolkinger som strekkes dit hatere og sinte moralister ønsker å beskrive sine kraftige reaksjoner når de leser noe som de ikke vil  være enig i eller tror de vet svaret på. Du har sikkert riktig i ditt tilfelle og med din bedre halvdel, men når jeg sier at kona vet at slike tanker kan  dukke opp så er det litt drøyt å automatisk å bli sinna og påstå at jeg forteller kona at jeg tenker på nabokjerringa i dét øyeblikket jeg tømmer deg i henne og at det er viktig at hun vet dette. Alt jeg skrev var at vi har snakket om at jeg som mann, en av mange menn som får lyst på andre damer ved anledninger men uten at det fører til utroskap, trekanter eller krav om å få ha sex med andre. Alt jeg sier er at dette er normalt og som det skrives at også kvinner får slike lyster men de er smart og har ikke behov for å si det slik menn ofte har. 

Om min kone har en fantasi om å bli pumpet full av en velutrustet trener mer og større enn hva jeg kan gi henne så har hun ikke sagt noe om det enda men det kan selvsagt skje. Du skriver som om det er noe av det verste som kan skje og skulle kona si noe slikt så er det automatisk negativt på lik linje som at jeg kan fantasere om ei dame og tanken på å ha sex med henne siger frem sakte men sikkert. Dette er bare tanker, dette er bare sunne flyvende og aktive hormoner som skaper i hverdagen men de er jo bare tanker, de er jo bare noe vi selvsagt kjnner på som deilig i en fantasiverden som isolert sett er uten følelser og konsekvenser. Intelligensen er såpass at den holder pikken i buksa slik at dette bare er noe vi har kjent før. 

Ærlighet har  ikke alltid rett til å komme frem men å si at vi som par snakker om slikt og er åpne er ærlighet uten verdi så må du selvsagt mene det, at det er slik i ditt liv er sikker supert men jeg ser ikke at det skader oss på noe vis. Det er vanskelig å ta deg seriøst når du finner dette meningsløst bare fordi du ikke er enig. Du mener dette ikke stemmer i ditt liv og jeg håper du har rett. Men jeg vet at mange menn kan få lyst på kvinner selv om de er i forhold, elsker kona for de vil ikke vil gjøre lystene til virkelighet selv om de har aldri så lyst isolert sett. 

Jeg ser nå at å skrive 'alle' menn blir feil, men flertallet av menn er mer riktig. Og selv om mange av demennene jeg snakker med innrømmer at de har lyst på andre så er det veldig mange av de som aldri kunne sagt dette til kona. Skulle hun spørre så nekter de, det gjelder ikke dem, de har ei kone som gjør at slike lyster nærmest er døde og som umulig kunne kunne dukket opp i deeres liv. Men det er fordi dette ikke er noe de vil snakke med henne om, sikkert lurt av de. Ikke alle kvinner skjønner eller liker å høre slikt, og da får de la være å snakke om det. Men da er løgner bedre enn ærligheten du kritiserte meg for, det er jeg glad ikke finner sted i mitt forhold. Falsk trygghet er aldri godt for noen å ene seg på.....

Men hver sin måte å leve på, du har det sikkert best slik og da er det din sannhet, men for oss så er vi glade for at sannheten ikke plager oss for i et forhold basert på åpenhet og god kommunikasjon så er dette bare en parentes og ikke noe vi tenker på.

Beklager at jeg kringkaster ting du finner meningsløst for deg og du helst skulle sluppet dette. Men da er det bedre at du lar være å lese, ikke svarer og lar dette være for de som har meninger om det og som kan bidra positivt og ikke bare skjelle ut TS fordi du må  plages av unødvendige ting. Når du da allikevel skiver din vrede så lurer jeg på om du mener at de fleste er enig med deg og at det er grunnen til at du bruker tid på dette? Men hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (25 minutter siden):

He he dette er så typisk KG og tolkinger som strekkes dit hatere og sinte moralister ønsker å beskrive sine kraftige reaksjoner når de leser noe som de ikke vil  være enig i eller tror de vet svaret på. Du har sikkert riktig i ditt tilfelle og med din bedre halvdel, men når jeg sier at kona vet at slike tanker kan  dukke opp så er det litt drøyt å automatisk å bli sinna og påstå at jeg forteller kona at jeg tenker på nabokjerringa i dét øyeblikket jeg tømmer deg i henne og at det er viktig at hun vet dette. Alt jeg skrev var at vi har snakket om at jeg som mann, en av mange menn som får lyst på andre damer ved anledninger men uten at det fører til utroskap, trekanter eller krav om å få ha sex med andre. Alt jeg sier er at dette er normalt og som det skrives at også kvinner får slike lyster men de er smart og har ikke behov for å si det slik menn ofte har. 

Om min kone har en fantasi om å bli pumpet full av en velutrustet trener mer og større enn hva jeg kan gi henne så har hun ikke sagt noe om det enda men det kan selvsagt skje. Du skriver som om det er noe av det verste som kan skje og skulle kona si noe slikt så er det automatisk negativt på lik linje som at jeg kan fantasere om ei dame og tanken på å ha sex med henne siger frem sakte men sikkert. Dette er bare tanker, dette er bare sunne flyvende og aktive hormoner som skaper i hverdagen men de er jo bare tanker, de er jo bare noe vi selvsagt kjnner på som deilig i en fantasiverden som isolert sett er uten følelser og konsekvenser. Intelligensen er såpass at den holder pikken i buksa slik at dette bare er noe vi har kjent før. 

Ærlighet har  ikke alltid rett til å komme frem men å si at vi som par snakker om slikt og er åpne er ærlighet uten verdi så må du selvsagt mene det, at det er slik i ditt liv er sikker supert men jeg ser ikke at det skader oss på noe vis. Det er vanskelig å ta deg seriøst når du finner dette meningsløst bare fordi du ikke er enig. Du mener dette ikke stemmer i ditt liv og jeg håper du har rett. Men jeg vet at mange menn kan få lyst på kvinner selv om de er i forhold, elsker kona for de vil ikke vil gjøre lystene til virkelighet selv om de har aldri så lyst isolert sett. 

Jeg ser nå at å skrive 'alle' menn blir feil, men flertallet av menn er mer riktig. Og selv om mange av demennene jeg snakker med innrømmer at de har lyst på andre så er det veldig mange av de som aldri kunne sagt dette til kona. Skulle hun spørre så nekter de, det gjelder ikke dem, de har ei kone som gjør at slike lyster nærmest er døde og som umulig kunne kunne dukket opp i deeres liv. Men det er fordi dette ikke er noe de vil snakke med henne om, sikkert lurt av de. Ikke alle kvinner skjønner eller liker å høre slikt, og da får de la være å snakke om det. Men da er løgner bedre enn ærligheten du kritiserte meg for, det er jeg glad ikke finner sted i mitt forhold. Falsk trygghet er aldri godt for noen å ene seg på.....

Men hver sin måte å leve på, du har det sikkert best slik og da er det din sannhet, men for oss så er vi glade for at sannheten ikke plager oss for i et forhold basert på åpenhet og god kommunikasjon så er dette bare en parentes og ikke noe vi tenker på.

Beklager at jeg kringkaster ting du finner meningsløst for deg og du helst skulle sluppet dette. Men da er det bedre at du lar være å lese, ikke svarer og lar dette være for de som har meninger om det og som kan bidra positivt og ikke bare skjelle ut TS fordi du må  plages av unødvendige ting. Når du da allikevel skiver din vrede så lurer jeg på om du mener at de fleste er enig med deg og at det er grunnen til at du bruker tid på dette? Men hva så?

Min mann har en kvinne som både takler og tenner på hans fantasier, så han deler i vei. Kan det. At jeg ikke deler tilsier ikke at jeg ikke har tilsvarende fantasier, men at jeg har en partner som ikke takler det samme. I et vennepar sitt forhold er det hun som deler, fordi han tenner på hennes fantasier. Akkurat som min venninne vedkjenner å smøre litt ekstra på innimellom tror jeg at min mann også gjør det. Dikter noen av fantasiene litt mens han forteller om dem. Det virker for meg, så samme det! 😁

Tror ikke menn har et større eller mindre behov for å dele slike fantasier. Det hadde nok vært fint eller rart for folk om hverandre, alt etter personlighet og preferanser for slikt. Mindre etter kjønn enn etter tenning og grad av sjalusi. 

Akkurat som du og den du siterer er uenige her er det mange ulike normaler rundt bak lukkede dører. Ingen av oss sitter på fasit for andre menn eller kvinner enn dem vi selv er eller er sammen med. Vi er fryktelig ulike vi mennesker, på kryss og tvers av kjønn også. Altså noen fantaserer til og med om ting de fleste ikke engang ser noe seksuelt ved, og det er til og med mye ulike rare ting det gjelder. Jeg og min manns relasjon, og din og fruens, er også fryktelig rare for mange. Du er ingen fasit. Ikke jeg heller. Ingen av oss er fasit for andre, men det er glimrende når man fungerer godt sammen med akkurat sin partner. At det fungerer er det viktigste. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Min mann har en kvinne som både takler og tenner på hans fantasier, så han deler i vei. Kan det. At jeg ikke deler tilsier ikke at jeg ikke har tilsvarende fantasier, men at jeg har en partner som ikke takler det samme. I et vennepar sitt forhold er det hun som deler, fordi han tenner på hennes fantasier. Akkurat som min venninne vedkjenner å smøre litt ekstra på innimellom tror jeg at min mann også gjør det. Dikter noen av fantasiene litt mens han forteller om dem. Det virker for meg, så samme det! 😁

Tror ikke menn har et større eller mindre behov for å dele slike fantasier. Det hadde nok vært fint eller rart for folk om hverandre, alt etter personlighet og preferanser for slikt. 

Akkurat som du og den du siterer er uenige het er det mange ulike normaler rundt bak lukkede dører. Ingen av oss sitter på fast for andre menn eller kvinner enn dem vi selv er eller er sammen med. Vi er fryktelig ulike vi mennesker, på kryss og tvers av kjønn også. Altså noen fantaserer til og med om ting de fleste ikke engang ser noe seksuelt ved, og det er til og med mye ulike rare ting det gjelder. Jeg og min manns relasjon, og din og fruens, er også fryktelig rare for mange. Du er ingen fasit. Ikke jeg heller. Ingen av oss er fasit for andre, men det er glimrende når man fungerer godt sammen med akkurat sin partner. At det fungerer er det viktigste. 

Ja der er vi enige i det meste, for det må være lov å si at slik har vi det og det funker flott for oss uten at de som ikke skjønner våre tanker og måter har lov til å skjelle oss ut. Uvitenhet, manglende evne til å sette seg inn i slike situasjoner gir dem heller ikke tillatelse til å skjelle oss ut.

Om du har rett i at menn og kvinner har like behov for å dele sine lyster på andre vet jeg ikke men jeg føler at kvinner ofte er flinkere til å holde igjen og har en høyere list for når de innrømmer overfor andre at de har lyst på en annen mann. Kanskje er det moral og morsinstinktet som får de til å være forsiktig og ta hensyn? Men det gjelder ikke alle selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (1 minutt siden):

Ja der er vi enige i det meste, for det må være lov å si at slik har vi det og det funker flott for oss uten at de som ikke skjønner våre tanker og måter har lov til å skjelle oss ut. Uvitenhet, manglende evne til å sette seg inn i slike situasjoner gir dem heller ikke tillatelse til å skjelle oss ut.

Om du har rett i at menn og kvinner har like behov for å dele sine lyster på andre vet jeg ikke men jeg føler at kvinner ofte er flinkere til å holde igjen og har en høyere list for når de innrømmer overfor andre at de har lyst på en annen mann. Kanskje er det moral og morsinstinktet som får de til å være forsiktig og ta hensyn? Men det gjelder ikke alle selvsagt.

Det er nok mest sosial opplæring angående å ikke blottlegge oss seksuelt, nærmest ikke vedkjenne at vi er seksuelle egentlig, samt at få menn takler å få vite hva hans kone fantaserer om. Min egen mann gjør ikke det, selv om han liker å dele sine fantasier. Han er for sjalu. 

Kvinner som har menn som oppmuntrer dem til å dele, fordi han tenner på det, får gjerne også kvinne som deler. Men bruker han det bare litt mot henne ved en anledning lukkes nok den døra igjen, for vi har litt annerledes oppdragelse vi kvinner. Vi bærer ikke vår seksualitet som en fane vi er stolte av. Vi er stort sett opplært til å skjule og tie, og treffer stort sett menn som stadfester for oss at det er klokest også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John McClane skrev (2 timer siden):

Nei jeg er ikke fra gård, men løser det problemet altså? Jeg skal ikke si mer, det får stå for din regning.....

Nei, du skrev jo om at de fleste menn drømmer om en annen jente i sengen.

Mitt svar var til den som mente det var det samme som at de fleste menn drømmer om en annen mann i sengen.

Eller mente du også andre menn, da du skrev om andre jenter?

Er det en slags kode vi ikke har fått med oss her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (24 minutter siden):

Dette skrev du først:

''Tror ikke menn har et større eller mindre behov for å dele slike fantasier. Det hadde nok vært fint eller rart for folk om hverandre, alt etter personlighet og preferanser for slikt. Mindre etter kjønn enn etter tenning og grad av sjalusi. ''

Dette skrev du nå:

''for vi har litt annerledes oppdragelse vi kvinner. Vi bærer ikke vår seksualitet som en fane vi er stolte av. Vi er stort sett opplært til å skjule og tie, og treffer stort sett menn som stadfester for oss at det er klokest også. ''

Tror vi er litt mer enige enn først anntatt for nå sier du det litt slik som jeg mente at ulikhetene mellom kvinner og menn var når det gjaldt sex og fantasier. Men du sier litt ímot deg selv når du først sier at kjønnene ikke har ulike behov for å dele fantasier mens du så skriver at kvinner har annerledes tilnærming og skjuler og tier. Det er denne siste jeg mente var gjeldende når det gjaldt det å snakke om hvilke lyster vi får når vi får lyst på noe som er forbudt😉

Det er lett å ville skrive noe og så kommer det kanskje litt annerledes ut, så ville bare få frem hva jeg mente og at du også sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, du skrev jo om at de fleste menn drømmer om en annen jente i sengen.

Mitt svar var til den som mente det var det samme som at de fleste menn drømmer om en annen mann i sengen.

Eller mente du også andre menn, da du skrev om andre jenter?

Er det en slags kode vi ikke har fått med oss her?

Kjønn kommer egentlig i annen rekke her, om det er en kvinne eller mann som vekker lysten spuller ikke så stor rolle men i utgangspunktet så var det menn som ville ha flere kvinner og kvinner som kanskje vlle ha flere menn  bare ikke like sterkt eller like ofte osv....

Gård har dyr, jeg vil ikke si at det ville endret mine lyster om jeg ser ei sexy dame gå forbi gården....😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (6 minutter siden):

Kjønn kommer egentlig i annen rekke her, om det er en kvinne eller mann som vekker lysten spuller ikke så stor rolle men i utgangspunktet så var det menn som ville ha flere kvinner og kvinner som kanskje vlle ha flere menn  bare ikke like sterkt eller like ofte osv....

Gård har dyr, jeg vil ikke si at det ville endret mine lyster om jeg ser ei sexy dame gå forbi gården....😄

OK, så overskriften var nokså misvisende, eller så er det bare jeg som er opphengt i damer.

Vet ikke helt hva poenget var med tråden da, hvis det ikke var jenter/damer/kvinner.

Det med gård var at der vet man litt om avl og at man ikke kan la okse bedekke en annen okse. Samme prinsippet gjelder for mennesker. Siden du skrev om å spre dna og man plutselig dro inn andre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (8 minutter siden):

Tror vi er litt mer enige enn først anntatt for nå sier du det litt slik som jeg mente at ulikhetene mellom kvinner og menn var når det gjaldt sex og fantasier. Men du sier litt ímot deg selv når du først sier at kjønnene ikke har ulike behov for å dele fantasier mens du så skriver at kvinner har annerledes tilnærming og skjuler og tier. Det er denne siste jeg mente var gjeldende når det gjaldt det å snakke om hvilke lyster vi får når vi får lyst på noe som er forbudt😉

Det er lett å ville skrive noe og så kommer det kanskje litt annerledes ut, så ville bare få frem hva jeg mente og at du også sier det.

Med behov mener jeg trang til/ønske om. Å være opplært til å ikke gjøre det påvirker ikke nødvendigvis ønsket om å kunne gjøre det/kunne ha gjort det, tenker jeg. Jeg skulle iallefall gjerne ha delt mine tanker og fantasier mer, men slikt kommer an på mye. Både hva man er opplært til å anse som naturlig og hva partner kan takle. Jeg har brent mine broer til hva jeg som ung kvinne lærte at passer seg for kvinner, men det er det mange som ikke gjør. Jeg må likevel ta hensyn til min partner, og det må man jo. Jeg tror (vet ikke, men har inntrykk av) at færre menn enn kvinner takler at kvinnen har seksuelle tanker om andre menn enn dem. Det finnes det motsatte også. Menn som tenner på akkurat det. Likevel er jo del av den opplæring menn gjerne får at deres kvinne ikke skal ha seksuelle tanker om andre menn. Ja hun skal gjerne helst ikke ha erfaring med særlig med andre menn heller, og selvfølgelig ikke ha ønsker og fantasier om andre menn. Vi kvinner blir nok mer opplært i at joda, menn har fantasier om andre kvinner, og det må vi akseptere. 

Ja vi er kanskje enige om at kvinner mer enn menn er hemmet av skam angående slikt, men det betyr altså ikke nødvendigvis at vi ikke skulle ønske at vi ikke var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

OK, så overskriften var nokså misvisende, eller så er det bare jeg som er opphengt i damer.

Vet ikke helt hva poenget var med tråden da, hvis det ikke var jenter/damer/kvinner.

Det med gård var at der vet man litt om avl og at man ikke kan la okse bedekke en annen okse. Samme prinsippet gjelder for mennesker. Siden du skrev om å spre dna og man plutselig dro inn andre menn. 

Ja det var visst ikke så bra å skrive at vi menn vil spre dna, det var ment som en billedlig måte å si at vi er kåte og får lett tenning på ei fin dame og vil dermed også knulle henne med det resultatet at vi spruter en ladning med sperm inn i henne. Altså sprmen inn i henne er å spre dna....... Skulle prøve å være litt vittig men det  fant ingen andre enn jeg poenget i så den med dna tar jeg på min kåte kappe og forklarer her at dna er ikke ment biologisk tvang og at vi derfor er unnskyldt. Vi er programert til å ville knulle å sprute i dama om vi tenner på henne, kort vei fra den til neste og dna kommer like bak...😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Med behov mener jeg trang til/ønske om. Å være opplært til å ikke gjøre det påvirker ikke nødvendigvis ønsket om å kunne gjøre det/kunne ha gjort det, tenker jeg. Jeg skulle iallefall gjerne ha delt mine tanker og fantasier mer, men slikt kommer an på mye. Både hva man er opplært til å anse som naturlig og hva partner kan takle. Jeg har brent mine broer til hva jeg som ung kvinne lærte at passer seg for kvinner, men det er det mange som ikke gjør. Jeg må likevel ta hensyn til min partner, og det må man jo. Jeg tror (vet ikke, men har inntrykk av) at færre menn enn kvinner takler at kvinnen har seksuelle tanker om andre menn enn dem. Det finnes det motsatte også. Menn som tenner på akkurat det. Likevel er jo del av den opplæring menn gjerne får at deres kvinne ikke skal ha seksuelle tanker om andre menn. Ja hun skal gjerne helst ikke ha erfaring med særlig med andre menn heller, og selvfølgelig ikke ha ønsker og fantasier om andre menn. Vi kvinner blir nok mer opplært i at joda, menn har fantasier om andre kvinner, og det må vi akseptere. 

Ja vi er kanskje enige om at kvinner mer enn menn er hemmet av skam angående slikt, men det betyr altså ikke nødvendigvis at vi ikke skulle ønske at vi ikke var det. 

Jeg vil gjerne høre hva kona har som lyster en hun er litt tilbskeholden så det  blir ikke noe store samtaler. Jeg har lyster men vi snakker ikke mye om de heller for hun har  litt verre for å hre det så vi kjenner negge på det samme, bare motsatt. Det er bare slik det er og ikke noe problem for meg selv om jeg kunne sagt mer så er det noen ganger ting man må tilpasse.

Du kan bare fortelle meg om hva du føler og hvilke lyster du har, jeg synes det er kult når kvinner har  og vil snakke om de. Liker at du sier det som det er, kvinner er ikke så ofte slik. Men vi er alle ulike og det ene er ikke mer riktig enn det andre, synd din mann ikke tåler det for det er deilig å få det ut😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John McClane skrev (19 timer siden):

Etter en stund er det stort sett alle menns drøm og største ønske at de har med en annen jente med hjem slik at han kan knulle henne.
Han vil ha lov av dama og mange vil gi henne en mann men det er ikke så mange kvinner som trenger det. 
Vi menn har et instinkt som gjør at vi vil spre vårt dna og det våkner i alle forhold?

Nå må du ikke glemme å skille drøm, fantasi og virkelighet her. Å fantasere om sex med andre er nok naivt å ikke tro at vil kunne skje. Det er noe helt annet og faktisk gjennomføre det. Om begge parter tenner på sex med andre og er enige om å praktisere åpent forhold, så er de heldige som har funnet hverandre som tørr dette. Min erfaring er derimot at det er vanskelig å få til fordi den ene parten ofte er mer eiesyk/sjalu enn den andre. Av de jeg kjenner til som har forsøkt åpne forhold har det derfor ikke fungert i lengden.

Selv er jeg zielofil. Dvs jeg tenner på at min mann har sex med andre. Merkelig fenomen dette egentlig og ikke noe jeg styrer selv😅

Han var villig til å teste det ut, men gikk ikke med på åpent forhold fordi han er altfor sjalu/eiesyk selv. Det var egentlig greit for meg fordi jeg ikke ha spesielt behov for å ha sex med andre enn mannen.

Da han sjekke opp den andre dama han ville ha sx med, delte han alt med meg etterpå. Altså ikke intime personlige detaljer, men bare hvordan det gikk for seg. Han var også åpen med dama at han ikke var singel. Og hurpa tente tydeligvis på at han ‘var utro’, for hun trodde ikke på historien hans om at han fikk lov å bli med henne hjem😅 Men ‘lokket’ han altså med likevel.

Det var kjekt å få leve ut denne fantasien for begge, men det stoppet også der. For at det skulle fungert måtte jeg følt jeg hadde en viss kontroll og jeg altså etterhvert fikk følelsen av at ham oppretthold kontakt med hun han lå med. Det var ikke avtalen. Så da bare droppet vi dette inntil videre. Jeg er likevel åpen for å prøve det igjen i framtiden. Særlig i utlandet kunne dét vært aktuelt. Da blir trusselen ikke like stor.

Anonymkode: 4e666...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (11 minutter siden):

Ja det var visst ikke så bra å skrive at vi menn vil spre dna, det var ment som en billedlig måte å si at vi er kåte og får lett tenning på ei fin dame og vil dermed også knulle henne med det resultatet at vi spruter en ladning med sperm inn i henne. Altså sprmen inn i henne er å spre dna....... Skulle prøve å være litt vittig men det  fant ingen andre enn jeg poenget i så den med dna tar jeg på min kåte kappe og forklarer her at dna er ikke ment biologisk tvang og at vi derfor er unnskyldt. Vi er programert til å ville knulle å sprute i dama om vi tenner på henne, kort vei fra den til neste og dna kommer like bak...😐

Jo, men du snakker jo nokså konsekvent om damer, likevel, og ikke om andre menn.

Det var mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå må du ikke glemme å skille drøm, fantasi og virkelighet her. Å fantasere om sex med andre er nok naivt å ikke tro at vil kunne skje. Det er noe helt annet og faktisk gjennomføre det. Om begge parter tenner på sex med andre og er enige om å praktisere åpent forhold, så er de heldige som har funnet hverandre som tørr dette. Min erfaring er derimot at det er vanskelig å få til fordi den ene parten ofte er mer eiesyk/sjalu enn den andre. Av de jeg kjenner til som har forsøkt åpne forhold har det derfor ikke fungert i lengden.

Selv er jeg zielofil. Dvs jeg tenner på at min mann har sex med andre. Merkelig fenomen dette egentlig og ikke noe jeg styrer selv😅

Han var villig til å teste det ut, men gikk ikke med på åpent forhold fordi han er altfor sjalu/eiesyk selv. Det var egentlig greit for meg fordi jeg ikke ha spesielt behov for å ha sex med andre enn mannen.

Da han sjekke opp den andre dama han ville ha sx med, delte han alt med meg etterpå. Altså ikke intime personlige detaljer, men bare hvordan det gikk for seg. Han var også åpen med dama at han ikke var singel. Og hurpa tente tydeligvis på at han ‘var utro’, for hun trodde ikke på historien hans om at han fikk lov å bli med henne hjem😅 Men ‘lokket’ han altså med likevel.

Det var kjekt å få leve ut denne fantasien for begge, men det stoppet også der. For at det skulle fungert måtte jeg følt jeg hadde en viss kontroll og jeg altså etterhvert fikk følelsen av at ham oppretthold kontakt med hun han lå med. Det var ikke avtalen. Så da bare droppet vi dette inntil videre. Jeg er likevel åpen for å prøve det igjen i framtiden. Særlig i utlandet kunne dét vært aktuelt. Da blir trusselen ikke like stor.

Anonymkode: 4e666...b79

Ja det der tar sikkert litt tid å finne ut av hvordan grensene skal være til slutt. Det blir jo feil at den ene skal gjøre noe den egentlig ikke ønsker men allikevel gjør det da den andre har behov og en strekker seg for å gi den andre det den trenger. 

Du har helt rett i at fantasier og lyster om å ha med andre eller gjøre ting som er langt i fra de daglige grensene dere har el.l kan være veldig langt i fr a hverandre og ikke bare å å overføre uten videre. Mange har nok gått på en smell når de skal sette ut en fantasi livet og uten å vite hva de går til så kan det smelle for n´både den ene og den andre. Forhold har gått i oppløsning også av slikt så dette er ikke noe en tuller med.

Har selv opplevd at det jeg trodde var å glede seg til en fantasi skulle bli sannheten som jeg skulle digge år det skjedde men det var som å gå på et skjær eller falle i en bøtte. Taklet ikke det og det skjedde mye og følelser som jeg ikke visste ville komme tok tak, det ble en flau affære......

Men det var og en lærdom og det er noe jeg får bruk for senere om en skal ta sjansen igjen. 

Selv vil jeg ikke anbefae å sette ut fantasier ut i livet som sanne opplevelser uten å snakket umettelig mye om det, mange ganger!

Men om kona vil ha en mann eller gangbang så vil jeg gjlre det jeg kan for å gi henne det. Jeg elsker henne så høyt at jeg vil gi henne det jeg kan om det er mulig. Om jeg tenner eller ikke vet jeg ikke, får evt se. Men hun kommer nok til å velge snart....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo, men du snakker jo nokså konsekvent om damer, likevel, og ikke om andre menn.

Det var mitt poeng.

Ok greit det, jeg har ikke en mann som vekker mine lyster for tiden mens jeg har en kvinne som vekker lyster så det er nok derfor. Men det kan fort bli begge deler, jeg er ikke imot det  ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (13 minutter siden):

Jeg vil gjerne høre hva kona har som lyster en hun er litt tilbskeholden så det  blir ikke noe store samtaler. Jeg har lyster men vi snakker ikke mye om de heller for hun har  litt verre for å hre det så vi kjenner negge på det samme, bare motsatt. Det er bare slik det er og ikke noe problem for meg selv om jeg kunne sagt mer så er det noen ganger ting man må tilpasse.

Du kan bare fortelle meg om hva du føler og hvilke lyster du har, jeg synes det er kult når kvinner har  og vil snakke om de. Liker at du sier det som det er, kvinner er ikke så ofte slik. Men vi er alle ulike og det ene er ikke mer riktig enn det andre, synd din mann ikke tåler det for det er deilig å få det ut😊

Mannen min er fin han, men han er for sjalu til å takle akkurat slikt. Det respekterer jeg så lenge han ikke er for sjalu til at jeg kan leve normalt ellers. Dessuten fokuserer jeg på fantasier jeg kan dele med ham. Det er dem jeg velger å dyrke. Det er ikke noe stort offer å ikke kunne dele spontane tanker jeg ikke kan styre. Jeg kan jo styre det derfra. Hvordan jeg forvalter slike tanker. Spontane tanker kan man imidlertid ikke forhindre. De kommer. Vi er jo seksuelle de fleste av oss kvinner også. Kun rundt 2% kvinner er aseksuelle. Samme som med menn. 

Ja man må tilpasses, og slikt er det å leve sammen med en man har kjærlighet og omtanke for. Jeg har det godt med dette, selv om jeg godt kunne tatt bort filteret for min del. Det er ikke der for min skyld. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (15 minutter siden):

Ok greit det, jeg har ikke en mann som vekker mine lyster for tiden mens jeg har en kvinne som vekker lyster så det er nok derfor. Men det kan fort bli begge deler, jeg er ikke imot det  ser du.

Nei, jeg har forstått det. Ikke med deg, spesifikt, men med mannfolk flest her inne. Man utgir seg for å være hetero, og vips så er man visst bifil, cuckold eller på annen måte opphengt i kuk. 

Dere kan bare ikke forvente at damene synes det er like stas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John McClane skrev (På 2.11.2024 den 0.31):

Ouch, tekstvegg rett i fleisen. 😑 Var ikke meningen å slenge på en hundrings i maskineriet ditt.

Forresten trenger du ikke tillegge meg alt av dritt du har lest fra kvinner på nett siden tidenes morgen, selv om jeg ikke deler din trang til å øse ut av meg alt som foregår i topplokket til en hver tid.

Om du trives med å dele med kona di at ditt "største ønske er å ha med en annen jente med hjem slik at du kan knulle henne" og hun synes det er ok, så more power to you.

Det er ikke akkurat banebrytende opplysningsarbeid du bedriver når du "avslører" for oss kvinner at menn kan fantasere om andre damer. Dette vet vi, så hvis hele hensikten med åpningsinnlegget var å opplyse oss om dette, så kommer du litt seint til bordet. Så hva sitter vi igjen med, da? Et litt utidig, barnslig innlegg som gjerne vil minne oss på denne realiteten. Uvisst med hvilken hensikt. 

Men jeg ser jo at du har dratt inn snøret litt etter hvert, og har moderert deg utover i tråden. Nå forsøker du å ro i land tøyseinnlegget ditt ved å dempe den flåsete tonen, mens du fomler med å få på deg voksenbuksene dine og prater så fint og flott om deling av fantasier. M.a.o en helt annen kontekst enn hva du la opp til i åpningsinnlegget. 

Og du, slapp av. Jeg har ikke skjelt deg ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...