John McClane Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Etter en stund er det stort sett alle menns drøm og største ønske at de har med en annen jente med hjem slik at han kan knulle henne. Han vil ha lov av dama og mange vil gi henne en mann men det er ikke så mange kvinner som trenger det. Vi menn har et instinkt som gjør at vi vil spre vårt dna og det våkner i alle forhold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden John McClane skrev (35 minutter siden): Etter en stund er det stort sett alle menns drøm og største ønske at de har med en annen jente med hjem slik at han kan knulle henne. Han vil ha lov av dama og mange vil gi henne en mann men det er ikke så mange kvinner som trenger det. Vi menn har et instinkt som gjør at vi vil spre vårt dna og det våkner i alle forhold? Gjør de? Anonymkode: 19662...58e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Mye rart en skal høre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Enmanelskeråhate skrev (3 minutter siden): Mye rart en skal høre.. Helt enig med deg🤷🏻♀️ Anonymkode: 19662...58e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden John McClane skrev (44 minutter siden): Etter en stund er det stort sett alle menns drøm og største ønske at de har med en annen jente med hjem slik at han kan knulle henne. Han vil ha lov av dama og mange vil gi henne en mann men det er ikke så mange kvinner som trenger det. Vi menn har et instinkt som gjør at vi vil spre vårt dna og det våkner i alle forhold? Det beste må vel være om han kan finne ei som kan trylle? 😂. Problemet løst 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor vil du snakke om det? Å hvorfor ta med hjem? Det er mulig å ha sex andre steder også. Jeg kan ha spontane fantasier om menn, men ikke om å bli med en mann hjem til huset han har med kona si, det er turn off. Anonymkode: a1c82...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Tja, kanskje? Mannen min sier nei. Jeg har ikke kommet dit enda. Kanskje om 20 år? Skal aldri si aldri. Jeg tenner på mannens nytelse pg er dermed villig til å unne han noe jeg ikke kan tilby om det etterhvert blir viktig for han. Han derimot vil ikke dele meg eller ha noen andre enn meg. Anonymkode: 8dd65...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden De fleste mennesker drømmer om andre innimellom i et langvarig forhold. De fleste vil også at partneren skal være monogam. Det kan være realistisk med åpent forhold for noen få. Å få lov til å ta med seg noen andre hjem i ektesenga mens partneren holder seg monogam tenker jeg blir å jakte enhjørninger, like greit å legge det av seg og slippe evt frustrasjon over ting man aldri vil få. Anonymkode: 8fc38...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Vi vil alle spre vårt dna forresten, og kvinner søker også genetisk variasjon bare ikke i så stor grad som menn (begrenset hvor mange ganger man kan gå gravid). Det er naturlig å lyste på flere, det er også naturlig å holde seg i skinnet på ganske mange områder i livet. Anonymkode: 8fc38...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Det er nok en mye mer utbredt ting å fantasere om andre mens en har sex. Og det er jo en helt grei sak. Anonymkode: 22bad...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er nok en mye mer utbredt ting å fantasere om andre mens en har sex. Og det er jo en helt grei sak. Anonymkode: 22bad...8ca Det har jeg hittil ikke gjort i mitt 40 år lange liv, og ser ikke for meg hvordan jeg skal få til det. Under sex er jeg helt fokusert på å være i nuet og nyte mannen min. Anonymkode: 8dd65...f03 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Nå er ikke jeg "de fleste" heldigvis.Troner øverst av idiotiske poster den her. Anonymkode: d50c4...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har jeg hittil ikke gjort i mitt 40 år lange liv, og ser ikke for meg hvordan jeg skal få til det. Under sex er jeg helt fokusert på å være i nuet og nyte mannen min. Anonymkode: 8dd65...f03 Jeg sier bare at det er svært vanlig å gjøre slikt, ikke hva du personlig gjør. Anonymkode: 22bad...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Hvor er alle disse mennene? Jeg er selv ikkemonogam, og mitt inntrykk er at de fleste IKKE vil dele.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Min eks spurte meg om jeg ville ha med ei ekstra dame i senga. Jeg kikket på ham og svarte; Hvordan skal du greie å tilfredsstille 2 damer, når du ikke greier å tilfredsstille meg en gang?? Det ble stille gitt 🤡 Anonymkode: 77459...56e 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden Når ble en person en talsperson for ‘stort sett alle’ for sitt kjønn?? Du snakker for deg selv. Husk å fortell alle du dater og er sammen med om dette slik at de vet hva de går til. Anonymkode: 6546f...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når ble en person en talsperson for ‘stort sett alle’ for sitt kjønn?? Du snakker for deg selv. Husk å fortell alle du dater og er sammen med om dette slik at de vet hva de går til. Anonymkode: 6546f...088 Over 90% av folk fantaserer om sex med en annen. Anonymkode: 22bad...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden John McClane skrev (2 timer siden): Etter en stund er det stort sett alle menns drøm og største ønske at de har med en annen jente med hjem slik at han kan knulle henne. Han vil ha lov av dama og mange vil gi henne en mann men det er ikke så mange kvinner som trenger det. Vi menn har et instinkt som gjør at vi vil spre vårt dna og det våkner i alle forhold? Så du tenker at du ikke bare skal ha sex med den dama, men gjøre henne gravid? Skal du og kona di oppdra dette barnet da, eller du og den biologiske moren, eller skal det stakkars barnet vokse opp med 2 hjem helt fra starten av, helt planlagt? Eller er det EGENTLIG flerkoneri du ønsker deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har datet så mange menn nå at jeg faktisk har begynt å tro det stemmer og ikke bare er noe vi sier i bitterhet. Dere mener jo innerst, innerst inne nada av de ordene dere sier og kjærlighets-gestene dere utfører. Dere vil ha sex og nærhet, men gir totalt blaff i oss som person og menneske. Kommer alltid fram til slutt når dere går lei og vil over til neste. Anonymkode: 896d2...60a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har datet så mange menn nå at jeg faktisk har begynt å tro det stemmer og ikke bare er noe vi sier i bitterhet. Dere mener jo innerst, innerst inne nada av de ordene dere sier og kjærlighets-gestene dere utfører. Dere vil ha sex og nærhet, men gir totalt blaff i oss som person og menneske. Kommer alltid fram til slutt når dere går lei og vil over til neste. Anonymkode: 896d2...60a Slik er vi og slik blir vi. Rart at det ikke går inn snart. Anonymkode: 22bad...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå