AnonymBruker Skrevet 1. november #1 Del Skrevet 1. november Lurer på å flytte dit, da det er billigere der enn Fredrikstad og Moss. Hva er positivt og hva er negativt? Anonymkode: 981c7...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #2 Del Skrevet 2. november Det lukter veldig vondt ved den brua. Lukter gamle, råtne pølser. Så ville ikke bodd rett ved brua. Anonymkode: 1ddcc...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #3 Del Skrevet 3. november Borregaard tenker du på? Den er jeg klar over.. Anonymkode: 981c7...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Del Skrevet 3. november Sarpsborg er Norges fattigste kommune, med flest uføre og høyest sykefravær i landet. Det er ikke en spesielt fin by, med et kjedelig og slitt bysentrum. Anonymkode: 837d8...06d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sarpsborg er Norges fattigste kommune, med flest uføre og høyest sykefravær i landet. Det er ikke en spesielt fin by, med et kjedelig og slitt bysentrum. Anonymkode: 837d8...06d Det har ingenting å si for meg at det er mange uføre der, som er ufør selv. Har familie der. Men kjipt at det er kjedelig by og Norges fattigste da... Det visste jeg ikke. Anonymkode: 981c7...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Del Skrevet 3. november Btw var ikke Sarpsborg Norges fattigste kommune da. Så den ikke på lista over de laveste overhode... Så hvor er kilde? Jeg fant en pdf så jeg slenger inn bare screen shot av laveste. Det var 2023.. Anonymkode: 981c7...96a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 3. november #7 Del Skrevet 3. november (endret) . Endret 3. november av Perfume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Del Skrevet 3. november Er veldig mange innvandrere der, så høy på barnefattigdom, mest i Norge sammen med Fredrikstad.. Kan jo være det du har lest? https://www.nrk.no/stor-oslo/sarpsborg-og-fredrikstad-med-hoyest-andel-barnefattigdom-i-norge-1.15916047#:~:text=Sarpsborg og Fredrikstad er de,viser tall fra Statistisk sentralbyrå. Anonymkode: 981c7...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Del Skrevet 5. november Har familie der, og de forteller om dop og knivbruk i 7. og 8. klasse og oppover. Aldri en skoledag uten at noen blir banket opp, truet med kniv eller lignende. Anonymkode: 3f8da...7fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Er det ikke mye Tuneflue der? Anonymkode: 350f6...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #11 Del Skrevet 7. november Jeg får være en motstemme til de negative her. Det er riktig at man har til dels har utfordringer med kommuneøkonomi, men det står bedre til her enn i Moss som er på Robek-lista. Fredrikstad er nok ganske likt. Man har lavere boligpriser her og kan dermed velge å bosette seg i skolekretser som er gode (som i alle byer har man noen bedre og noen dårligere). Det er nærhet til mange ulike naturområder, og det er kort vei til både Oslo og Sverige. Byen har gode forhold for idrettsopplevelser, med både fotball, hockey, bandy og innebandy på eliteserienivå. Det drypper på ungdom som driver med idrett også. Det er også mye som skjer på kulturfronten her med både teater og musikk. Det nye biblioteket blir et positiv samlingspunkt for kultur også videre. Man har også et næringsliv som satser. Det er mange spennende bedrifter her som investerer godt og skal vokse videre. Anonymkode: 538e5...236 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 11.55): Har familie der, og de forteller om dop og knivbruk i 7. og 8. klasse og oppover. Aldri en skoledag uten at noen blir banket opp, truet med kniv eller lignende. Anonymkode: 3f8da...7fe Jeg har to ungdommer på videregående, og dette er langt fra hverdagen på skolene til mine ungdommer. Vi hadde en hendelse i fjor, men det ble håndtert umiddelbart. Ikke verre her enn andre steder. Anonymkode: 538e5...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå