AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #21 Del Skrevet 2. november 2024 Det er algoritmene, bare at du poster her om katter vil trolig føre til at du får enda flere poster om katter. Prøv å gå inn på hundesider, skriv innlegg om hund osv. Anonymkode: 96af0...5f2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #22 Del Skrevet 2. november 2024 PusheenPusheen skrev (10 minutter siden): Og hvis man ønsker svar på noe, kan man spørre ordentlig. Ikke sett stemningen til å få useriøse svar, hvis man selv starter med å være useriøs😆 Det funker ikke sånn. Du bestemmer ikke hvordan folk skal legge frem saken sin. Anonymkode: 946f7...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #23 Del Skrevet 2. november 2024 Det er vel så enkelt som at søte kattevideoer er verdens mest populære tema. Derfor tror de at majoriteten er interessert. Anonymkode: 86db8...325 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. november 2024 #24 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bestemmer ikke hvordan folk skal legge frem saken sin. Anonymkode: 946f7...15d Og du bestemmer ikke hvordan folk responderer på det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #25 Del Skrevet 2. november 2024 En dag raser det inn med kattevideoer. Neste dag lokalaviser. Tredje dag sladdernyheter. Fjerde dag noe annet uinteressant drit. Det går egentlig ikke an å få ryddet det unna og styrt sin egen feed lenger. Anonymkode: 946f7...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #26 Del Skrevet 2. november 2024 I stedet for å trykke fjern bør du blokkere siden. Du kan også trykke på "vis mindre". De to tingene bør hjelpe. Anonymkode: e9b4a...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I stedet for å trykke fjern bør du blokkere siden. Du kan også trykke på "vis mindre". De to tingene bør hjelpe. Anonymkode: e9b4a...914 Hjelper i vanligvis i maks to dager. Anonymkode: 946f7...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #28 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 10.38): Griselige? Katter er jo et av de mest hygieniske dyrene som finnes. Liker du hunder? Det er dyr som bader i gjørme, spiser bæsj og lukter folk i skrittet. Snakk om ekle dyr det! Anonymkode: 1b189...8bc Veldig hygienisk at de drar inn døde fugler, gnagere og alt mulig! Også veldig hygienisk at de tråkker rundt i sandkassa og graver ned bæsjen sin med potene sine, før den tråkker rundt på kjøkkenbenk, bord og over alt med de "freshe" potene sine 😆 Hadde det blitt båndtvang på alle katter, skulle jeg vurdert å gi dem en sjanse. Og @PusheenPusheen, du må tåle at folk har andre meninger. Ikke oppfør deg som et barnehagebarn! Men de siste døgnene nå har det hjulpet seg betraktelig, og problemet er så og si ikke-eksisterende nå. Har fjernet hver eneste video/meme/whatever jeg har sett, og det virker å ha hjulpet. Takk til dere (svært få) oppegående som faktisk tok dere tid til å svare ordentlig! 💐 Anonymkode: 727f7...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #29 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Veldig hygienisk at de drar inn døde fugler, gnagere og alt mulig! Også veldig hygienisk at de tråkker rundt i sandkassa og graver ned bæsjen sin med potene sine, før den tråkker rundt på kjøkkenbenk, bord og over alt med de "freshe" potene sine 😆 Hadde det blitt båndtvang på alle katter, skulle jeg vurdert å gi dem en sjanse. Og @PusheenPusheen, du må tåle at folk har andre meninger. Ikke oppfør deg som et barnehagebarn! Men de siste døgnene nå har det hjulpet seg betraktelig, og problemet er så og si ikke-eksisterende nå. Har fjernet hver eneste video/meme/whatever jeg har sett, og det virker å ha hjulpet. Takk til dere (svært få) oppegående som faktisk tok dere tid til å svare ordentlig! 💐 Anonymkode: 727f7...6f2 Det går helt fint at folk ikke liker katter. Men jeg synes ikke det er rart at svarene her er useriøse når HI skrives på den måten det skrives på. Går an å spørre uten å si at katter er ekle og stygge, for det har faktisk ingenting med spørsmålet ditt å gjøre. Det er uvesentlig informasjon. Så klart henger folk seg opp i det istedenfor å ta spørsmålet ditt seriøst. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. november 2024 #30 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 23.32): Katter er kloke, vakre, søte og renslige. I motsetning til andre krek. Anonymkode: 7c4aa...a79 Katter er uforutsigbare, skumle og ikke til å stole på 👎 Hunder er best ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #31 Del Skrevet 3. november 2024 Mardina skrev (16 minutter siden): Katter er uforutsigbare, skumle og ikke til å stole på 👎 Hunder er best ♥️ Enig! Anonymkode: 727f7...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. november 2024 #32 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Adrenalina1 skrev (På 2.11.2024 den 10.23): Hvordan i granskauen går det an å hate katter? Sier mye om TS på måten h*n omtaler katter. Det er TS som fremstår som ekkel og stygg😡 Det går helt fint ann. Jeg synes ikke katter er fine å se på, de er ikke til å stole på/uforutsigbare og jeg vil ikke dele livet mitt med en katt. Man MÅ ikke like katter, nemlig. Jeg kan telle på en hånd de kattene jeg har likt gjennom mitt 45 år lange liv. Og det er jaggu ikke mange katter det er snakk om. Jeg synes katter stinker og lukten av kattepiss er virkelig ikke en god lukt 🤢 AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 10.38): Griselige? Katter er jo et av de mest hygieniske dyrene som finnes. Liker du hunder? Det er dyr som bader i gjørme, spiser bæsj og lukter folk i skrittet. Snakk om ekle dyr det! Anonymkode: 1b189...8bc Jeg har hund. Han verken bader i gjørme, spiser bæsj eller lukter folk i skrittet. Hva med å ikke ta alle hunder over en kam? Hunder er forskjellige. Endret 3. november 2024 av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #33 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Mardina skrev (11 minutter siden): Det går helt fint ann. Jeg synes ikke katter er fine å se på, de er ikke til å stole på/uforutsigbare og jeg vil ikke dele livet mitt med en katt. Man MÅ ikke like katter, nemlig. Jeg kan telle på en hånd de kattene jeg har likt gjennom mitt 45 år lange liv. Og det er jaggu ikke mange katter det er snakk om. Jeg synes katter stinker og lukten av kattepiss er virkelig ikke en god lukt 🤢 Jeg har hund. Han verken bader i gjørme, spiser bæsj eller lukter folk i skrittet. Hva med å ikke ta alle hunder over en kam? Hunder er forskjellige. Katter er også forskjellige, hvis man først skal poengtere det. Og som jeg sa, at folk ikke liker katter, er helt ok. Men når man begynner å si at de er ekle og stygge og alt det andre som ble skrevet i tråden, blir det jo fullstendig useriøst. Jeg liker ikke hunder noe særlig, men har ikke behov for å snakke ned dyrene på den måten som katter ble snakket ned på her. Da føler jeg ikke at ts er ute etter å få hjelp, men kun ute etter å rant'e om hvor lite h*n liker katter. Edit: Din måte å beskrive din opplevelse av katter, har jeg ikke noe i mot. Du var ikke ufin eller stygg, og jeg kjøper den forklaringen din. Noen katter er uforutsigbare. Endret 3. november 2024 av PusheenPusheen 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3. november 2024 #34 Del Skrevet 3. november 2024 Noen her har en jobb å gjøre, å dra ts i ørene ... har sendt mister mjau på saken.🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #35 Del Skrevet 3. november 2024 fugl fønix skrev (7 minutter siden): Noen her har en jobb å gjøre, å dra ts i ørene ... har sendt mister mjau på saken.🥰 Så fin ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 3. november 2024 #36 Del Skrevet 3. november 2024 Hvorfor misliker du katter? Det finnes jo ikke noe mer nusselig på denne jord 😿 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 3. november 2024 #37 Del Skrevet 3. november 2024 Catbert skrev (Akkurat nå): Hvorfor misliker du katter? Det finnes jo ikke noe mer nusselig på denne jord 😿 Såå søøøt, kattehjerte mitt smelter bort🥰😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #38 Del Skrevet 3. november 2024 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. november 2024 #39 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) PusheenPusheen skrev (27 minutter siden): Katter er også forskjellige, hvis man først skal poengtere det. Og som jeg sa, at folk ikke liker katter, er helt ok. Men når man begynner å si at de er ekle og stygge og alt det andre som ble skrevet i tråden, blir det jo fullstendig useriøst. Jeg liker ikke hunder noe særlig, men har ikke behov for å snakke ned dyrene på den måten som katter ble snakket ned på her. Da føler jeg ikke at ts er ute etter å få hjelp, men kun ute etter å rant'e om hvor lite h*n liker katter. Edit: Din måte å beskrive din opplevelse av katter, har jeg ikke noe i mot. Du var ikke ufin eller stygg, og jeg kjøper den forklaringen din. Noen katter er uforutsigbare. Jeg synes alle katter jeg har møtt er uforutsigbare jeg 😄 Jeg synes hunden min er søtest i verden jeg 🥰 Endret 3. november 2024 av Mardina 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 3. november 2024 #40 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) Mardina skrev (6 minutter siden): Jeg synes alle katter jeg har møtt er uforutsigbare jeg 😄 Kan hende de merker at du er usikker. Så er det jo noen tegn man lærer seg å se etter hvis man blir vant med katter. Så jeg kan skjønne at de virker uforutsigbare hvis man ikke er trygg på verken selve katten eller tegnene de sender ut😊 Edit: Hunden din var fin. Endret 3. november 2024 av PusheenPusheen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå