Gå til innhold

Hater katter, Facebook tror jeg elsker dem.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trykker "fjern", "fjern" og atter "fjern". Jeg hater katter, og syns de er ekle og stygge. Allikevel spyr newsfeeden min ut videoer og bilder av katter. Sider som "I love cats" og f*ens dritt. Hvordan få Facebook til å fatte at jeg ikke vil se katter? 

Anonymkode: 727f7...6f2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den fjerne-knappen gjør absolutt ingenting.

Det eneste du kan gjøre er interaksjon med andre emner, som vil redusere antall katteposter du ser.

Anonymkode: 177ae...926

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den fjerne-knappen gjør absolutt ingenting.

Det eneste du kan gjøre er interaksjon med andre emner, som vil redusere antall katteposter du ser.

Anonymkode: 177ae...926

Som andre dyr? For jeg elsker alle andre dyr. Bare takler ikke katter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er å omvende deg, for katter er de beste dyrene som finnes🤷‍♀️😄

Anonymkode: b8e22...3a3

• Liker 6
  • Hjerte 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Poenget er å omvende deg, for katter er de beste dyrene som finnes🤷‍♀️😄

Saklig 🤣 Mer irriterende, stygge og griselige dyr skal man lete lenge etter 😆 Så den omvendingen kommer nok aldri til å skje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Saklig 🤣 Mer irriterende, stygge og griselige dyr skal man lete lenge etter 😆 Så den omvendingen kommer nok aldri til å skje.

Katter er kloke, vakre, søte og renslige. I motsetning til andre krek.

Anonymkode: 7c4aa...a79

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 23.32):

Katter er kloke, vakre, søte og renslige. I motsetning til andre krek.

Anonymkode: 7c4aa...a79

Humor på sitt beste! 🤣 Takk for latteren, det skal du ha 😆

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i granskauen går det an å hate katter? Sier mye om TS på måten h*n omtaler katter. Det er TS som fremstår som ekkel og stygg😡

• Liker 6
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (8 minutter siden):

Hvordan i granskauen går det an å hate katter? Sier mye om TS på måten h*n omtaler katter. Det er TS som fremstår som ekkel og stygg😡

Katter er de beste nussebassene i verden🥰🥰🥰

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper du får opp masse katter i feeden din🥰

Anonymkode: 02967...81c

Denne var min forresten🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 23.31):

Griselige? Katter er jo et av de mest hygieniske dyrene som finnes. Liker du hunder? Det er dyr som bader i gjørme, spiser bæsj og lukter folk i skrittet. Snakk om ekle dyr det!

Anonymkode: 1b189...8bc

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller lære mer om katter, kanskje du vil lære at du tar feil, og vi som elsker katter har rett?😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker om saklig du 

Anonymkode: 6b65a...975

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker katter, men vil ikke ha tusenvis av dem i nyhetsstrømmen på fb. Men det nytter ikke fjerne verken det eller noe av det andre dritet der. FB er ødelagt. 

Anonymkode: 946f7...15d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke  ut til at du får svar på det  du lurer på. Men mulig det hjelper å låse ordet katt og cat på google.

Hadde samme problem med temu. Det var over alt, så jeg laget innstilling etter tips på kg om å huke av for at du vil se mindre av det.  Vips så er det også lite temu på min fb konto også. Noe dukker riktignok opp. Men ikke så massivt som tidligere. 

I det jeg ble 40, ble jeg spammet på fb av støttesyrømper, operasjoner og slankemidler, trening opplegg etc. Så  jeg rapportete at jeg ikke ønsket slikt. Fulgte opp på hver enkelt anonse i 6mnd. Og da ble det  nesten borte 98% borte. Men det tok tid ja. Nå er jeg snart 50 , så stålsetter meg for inntog av bleier for voksne, briller, og hodetrening for de fra 60år, som allerede har begynt. 

PS  elsker selv katter. Men det er lov å ikke like katt. 

Anonymkode: 583ef...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ser ikke  ut til at du får svar på det  du lurer på. Men mulig det hjelper å låse ordet katt og cat på google.

Hadde samme problem med temu. Det var over alt, så jeg laget innstilling etter tips på kg om å huke av for at du vil se mindre av det.  Vips så er det også lite temu på min fb konto også. Noe dukker riktignok opp. Men ikke så massivt som tidligere. 

I det jeg ble 40, ble jeg spammet på fb av støttesyrømper, operasjoner og slankemidler, trening opplegg etc. Så  jeg rapportete at jeg ikke ønsket slikt. Fulgte opp på hver enkelt anonse i 6mnd. Og da ble det  nesten borte 98% borte. Men det tok tid ja. Nå er jeg snart 50 , så stålsetter meg for inntog av bleier for voksne, briller, og hodetrening for de fra 60år, som allerede har begynt. 

PS  elsker selv katter. Men det er lov å ikke like katt. 

Anonymkode: 583ef...49e

Jeg tenker at det ikke er så rart, når man innleder det hele med den rant'en der😆 

Endret av PusheenPusheen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir født som mus i neste liv🥰

Anonymkode: c20ad...f37

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (15 minutter siden):

Jeg tenker at det ikke er så rart, når man innleder det hele med den rant'en der😆 

Jo. Du kan svare ordentlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo. Du kan svare ordentlig. 

Og hvis man ønsker svar på noe, kan man spørre ordentlig. Ikke sett stemningen til å få useriøse svar, hvis man selv starter med å være useriøs😆 Det funker ikke sånn. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...