Mezzosoprena Skrevet 12 timer siden #81 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og derfor er det jo teit av ts å si at det er unødvendig å bytte hver dag. For selv om det er unødvendig for deg, er det ikke unødvendig for meg. Det er individuelt, som alt annet. Folk må gjøre det som passer dem (innen for rimelighetens grenser selvsagt, man trenger ikke være nasty). Anonymkode: 02436...4d4 AMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #82 Del Skrevet 12 timer siden Veit ikkje om eg er fryktelig unormal men mine truser blir ganske nasty i løpet av ein dag. Anonymkode: 50afa...40b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11 timer siden #83 Del Skrevet 11 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lukter dere når dere reiser dere opp fra stolen osv. Et surt skritt og rumpesprekk luktes av andre selv om dere ikke gjør det selv. Anonymkode: 3d818...e08 Javel, hvorfor skal jeg bry meg om det? Du og jeg kommer aldri til å treffe hverandre uansett, så det tar jeg med knusende ro 😄 Har du for vane å gå bort til folk å lukte på dem? 😄 Endret 11 timer siden av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #84 Del Skrevet 10 timer siden no shame skrev (2 timer siden): Jeg tar ikke på meg klær som lukter eller er svett, så ellers takk.. Hvem har sagt at skal det da? Anonymkode: 2e748...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #85 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min mor, født på 30-tallet, lærte meg å bytte truse hver dag, Det er ikke nytt eller moderne å være renslig! Anonymkode: e78b0...2aa Det er ikke snakk om renslig eller ikke. Ren NOK er et bra mål både når det gjelder folk og inventar. Anonymkode: 2e748...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #86 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor dro du inn renseanlegg da?Du vet at det er lukkede anlegg og at man ikkje kommer nær kloakken? Anonymkode: 2e748...136 Når dro jeg inn renseanlegg? Anonymkode: 5c6ed...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå