AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:12 #21 Del Skrevet torsdag kl 21:12 Sefanja skrev (9 minutter siden): Jeg synes det lukter av truser jeg har brukt en hel dag. Så skifter litt fordi jeg er vant til det. Bh og sokker lukter ikke så mye.. Men hver gang jeg hører om at 50- tallsfolk brukte samme truse en uke og bare bada på lørdager tenker jeg at folk må jo ha lukta svette og kjønn? Ja, de gjorde visstnok det. Ikke at jeg levde den gangen, men jeg husker da jeg var tenåring at mammas tante dro den gamle vitsen om den blinde mannen som gikk forbi fiskebutikken, løftet av hatten og sa "god aften, jenter!". Jeg syntes vitsen var fæl, og dessuten absolutt ikke treffende i det hele tatt, men da forklarte de "eldre" i familien at jo, vitsen var morsom i sin tid fordi den faktisk (nesten) kunne vært sann😏 Anonymkode: 79334...3c4 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:22 #22 Del Skrevet torsdag kl 21:22 Ja. Til og med når man jobber på kloakk renseanlegg er det unødvendig … Det holder å bytte en gang i uka.💩 Anonymkode: 785a9...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:26 #23 Del Skrevet torsdag kl 21:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Til og med når man jobber på kloakk renseanlegg er det unødvendig … Det holder å bytte en gang i uka.💩 Anonymkode: 785a9...5e1 tror du man bader i kloakk på et renseanlegg? Anonymkode: 2e748...136 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:28 #24 Del Skrevet torsdag kl 21:28 Kunne aldri tatt på meg en brukt truse etter en dusj, da går jeg heller uten. Anonymkode: 4fc31...e00 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:34 #25 Del Skrevet torsdag kl 21:34 Bytter truse minst to ganger om dagen, hver gang etter dusj eller bad. Har egne nattruser som er behagelige, og dagtruser som ikke vises under bukser eller skjørt. Forstår ikke at folk klarer å ta på seg en brukt truse etter å ha vasket seg. Ungene må også bytte truse morgen og kveld. Ikke snakk om lukt eller bremsespor heller. Vasker også alt av klær, utenom ullgenser og ytterklær, etter en dag. Eneste er bh eller nattskjorte som jeg bruker flere ganger. Dusjer eller bader morgen og kveld hver eneste dag. Anonymkode: b6118...a70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:34 #26 Del Skrevet torsdag kl 21:34 Skifter truse etter hver dusj. Noen ganger blir det to dager på rad, og andre ganger blir det en dag i mellom. Jeg har nesten ikke utflod og føler meg heldig på grunn av det. 😄 Anonymkode: b8221...3e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:36 #27 Del Skrevet torsdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bytter truse minst to ganger om dagen, hver gang etter dusj eller bad. Har egne nattruser som er behagelige, og dagtruser som ikke vises under bukser eller skjørt. Forstår ikke at folk klarer å ta på seg en brukt truse etter å ha vasket seg. Ungene må også bytte truse morgen og kveld. Ikke snakk om lukt eller bremsespor heller. Vasker også alt av klær, utenom ullgenser og ytterklær, etter en dag. Eneste er bh eller nattskjorte som jeg bruker flere ganger. Dusjer eller bader morgen og kveld hver eneste dag. Anonymkode: b6118...a70 En person som mener det er unødvendig å bytte truse hver dag dusjer selvfølgelig ikke mer enn maks et par ganger i måneden heller. = ) Anonymkode: cef47...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:37 #28 Del Skrevet torsdag kl 21:37 Sefanja skrev (33 minutter siden): Jeg synes det lukter av truser jeg har brukt en hel dag. Så skifter litt fordi jeg er vant til det. Bh og sokker lukter ikke så mye.. Men hver gang jeg hører om at 50- tallsfolk brukte samme truse en uke og bare bada på lørdager tenker jeg at folk må jo ha lukta svette og kjønn? 50- talls folk gjorde ikke det. På 1800 tallet var det sånn, i allefall lørdagbadet. Ja, de luktet. De hadde ikke deodorant, såpe , bind eller tamponger heller. Alle luktet, og ikke minst luktet det rundt dem. Av søppel , avføring, møkk. Hvis du kunne ta deg en tur tilbake i tid hadde du nok blitt ganske kvalm av stanken, men ingen hadde merket lukten av deg etter en uke. Anonymkode: 070c5...b1b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:37 #29 Del Skrevet torsdag kl 21:37 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bytter truse minst to ganger om dagen, hver gang etter dusj eller bad. Har egne nattruser som er behagelige, og dagtruser som ikke vises under bukser eller skjørt. Forstår ikke at folk klarer å ta på seg en brukt truse etter å ha vasket seg. Ungene må også bytte truse morgen og kveld. Ikke snakk om lukt eller bremsespor heller. Vasker også alt av klær, utenom ullgenser og ytterklær, etter en dag. Eneste er bh eller nattskjorte som jeg bruker flere ganger. Dusjer eller bader morgen og kveld hver eneste dag. Anonymkode: b6118...a70 🙄 Hæ? Er du ikke redd for huden din? Det å dusje to ganger om dagen er ikke sunt. Å få unger som det nesten ikke lukter noe av til å skifte undertøy to ganger daglig er hysteri. Anonymkode: b8221...3e2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:41 #30 Del Skrevet torsdag kl 21:41 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bytter truse minst to ganger om dagen, hver gang etter dusj eller bad. Har egne nattruser som er behagelige, og dagtruser som ikke vises under bukser eller skjørt. Forstår ikke at folk klarer å ta på seg en brukt truse etter å ha vasket seg. Ungene må også bytte truse morgen og kveld. Ikke snakk om lukt eller bremsespor heller. Vasker også alt av klær, utenom ullgenser og ytterklær, etter en dag. Eneste er bh eller nattskjorte som jeg bruker flere ganger. Dusjer eller bader morgen og kveld hver eneste dag. Anonymkode: b6118...a70 Jeg er helt enig med deg men jeg tenker at de som mener at en kan bytte undertøyet hver andre eller tredje dag kanskje ikke er av de som nødvendigvis dusjer hver dag heller som kanskje gjør at ts ikke tenker at det er noe rart. Jeg dusjer hver dag og tar (selvfølgelig!) på meg ren truse da. Anonymkode: 7febd...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:46 #31 Del Skrevet torsdag kl 21:46 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja, de gjorde visstnok det. Ikke at jeg levde den gangen, men jeg husker da jeg var tenåring at mammas tante dro den gamle vitsen om den blinde mannen som gikk forbi fiskebutikken, løftet av hatten og sa "god aften, jenter!". Jeg syntes vitsen var fæl, og dessuten absolutt ikke treffende i det hele tatt, men da forklarte de "eldre" i familien at jo, vitsen var morsom i sin tid fordi den faktisk (nesten) kunne vært sann😏 Anonymkode: 79334...3c4 Det var en vits. Den var ikke nesten sann på 50- tallet. Bare tull at man vasket truse en gang i uken og badet lørdager på 50- tallet. Hvis vi snakker om 1950 altså? Var det sannhet for din mor og tante da? De aller fleste hadde innlagt strøm , veldig mange også varmt vann. I byer hadde de bryggerhus. Så de gikk ikke i bekken og vasket trusene en gang i uken, og samlet ved for og koke opp vann over bålet for og ta laurdagsbadet i balje på lørdag for og være rene til kirken søndag. Anonymkode: 070c5...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:48 #32 Del Skrevet torsdag kl 21:48 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En person som mener det er unødvendig å bytte truse hver dag dusjer selvfølgelig ikke mer enn maks et par ganger i måneden heller. = ) Anonymkode: cef47...4bd Det var da voldsomt sprang. Må man bytte truse 14 ganger mellom hver dusj? Anonymkode: 070c5...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:50 #33 Del Skrevet torsdag kl 21:50 Svetter masse fra lysken, og enda verre som gravid. Fra før skiftet jeg truse 1-2 ganger daglig grunnet det, men nå er jeg oppe i 2-3 skift per dag. Svettelukt fra undertøy er nasty. Man bør også vaske seg hver dag(omså med klut) og det gir ingen mening for meg å ha på en skitten truse etter man har vasket seg. Anonymkode: ce457...7d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:56 #34 Del Skrevet torsdag kl 21:56 det er jo snakk om at man skal sjekke om de lukter eller er synlig skitten før man vurderer å skifte. Anonymkode: 2e748...136 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:13 #35 Del Skrevet torsdag kl 22:13 bruker ikke undertøy Anonymkode: c9fc3...291 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:23 #36 Del Skrevet torsdag kl 22:23 Det måtte være en mann ja som skrev desse pauli ord ! Han må gjerne gå rundt med en boxer som lukter høgg Anonymkode: 1f127...39c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:45 #37 Del Skrevet torsdag kl 22:45 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det måtte være en mann ja som skrev desse pauli ord ! Han må gjerne gå rundt med en boxer som lukter høgg Anonymkode: 1f127...39c Hvorfor er det en selvfølge at det er en mann? Det kunne like så godt ha vært meg. Jeg er kvinne og dusjer hver 3. dag, og det kan fint gå to dager uten at jeg bytter truse. Men bruker intimservietter etter do besøk. Ser virkelig ikke problemet. Folk som bytter hver dag er unaturlig hygeniske. Anonymkode: 84ab1...404 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:17 #38 Del Skrevet torsdag kl 23:17 Jeg er en av de få som bytter undertøy hver dag fordi det blir skittent og lukter. Dusjer hver dag gjør jeg også. Anonymkode: 17347...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #39 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): 50- talls folk gjorde ikke det. På 1800 tallet var det sånn, i allefall lørdagbadet. Ja, de luktet. De hadde ikke deodorant, såpe , bind eller tamponger heller. Alle luktet, og ikke minst luktet det rundt dem. Av søppel , avføring, møkk. Hvis du kunne ta deg en tur tilbake i tid hadde du nok blitt ganske kvalm av stanken, men ingen hadde merket lukten av deg etter en uke. Anonymkode: 070c5...b1b Hvordan vet du det? Var du der? Menneskene på 1800 tallet luktet nok nøytralt og ikke ille i det hele tatt. Klart i dagens vaskehysteri vil hår og kropp luktet grusomt etter få dager. Men du skal huske at en person på 1800 tallet hadde aldri og fikk aldri vasket seg skikkelig. Et bad en meget sjelden gang ja. Men ingen ordentlig rensesåpe som virkelig rensker opp, shampo, for ikke å snakke om intimsepe. For det kan du tro,hadde intimsepen fantes på den tiden skal jeg love deg det hadde luktet stram skitten kjønnsorgan av alle. For det er et tulleprodukt. Kroppene til mennesker på 1800 tallet var nøytraliserte, de luktet sikkert littegrann. Men ikke så ille som du skal ha det til Anonymkode: 3d818...e08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #40 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvordan vet du det? Var du der? Menneskene på 1800 tallet luktet nok nøytralt og ikke ille i det hele tatt. Klart i dagens vaskehysteri vil hår og kropp luktet grusomt etter få dager. Men du skal huske at en person på 1800 tallet hadde aldri og fikk aldri vasket seg skikkelig. Et bad en meget sjelden gang ja. Men ingen ordentlig rensesåpe som virkelig rensker opp, shampo, for ikke å snakke om intimsepe. For det kan du tro,hadde intimsepen fantes på den tiden skal jeg love deg det hadde luktet stram skitten kjønnsorgan av alle. For det er et tulleprodukt. Kroppene til mennesker på 1800 tallet var nøytraliserte, de luktet sikkert littegrann. Men ikke så ille som du skal ha det til Anonymkode: 3d818...e08 Jeg vet ikke hvor mye de luktet, men jeg er overbevist om at dagens kosthold med mye tilsettingsstoffer og all giften vi har rundt oss påvirker lukten mye. Kroppene våre jobber på høygir for å skille ut alt som ikke skal være der. Noen mennesker som spiser veldig rent opplever å kunne kutte ut deodorant. De har venner og familie som blir sjokkert når de oppdager det, fordi de ikke har kjent noen ubehagelig lukt. Anonymkode: f27f2...770 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå