AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden jeg ville revurdert samboerskapet jeg for min del, og så etterhvert revurdert forholdet siden dere tydeligvis er på ulike steder i livet Anonymkode: 1261f...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Om det er vanlig og forståelig ja. Om det er innafor hvordan du ønsker å ha et samliv er en annen sak. Hvis det ikke er greit for deg så er det jo ikke det og da må du ta en prat. Anonymkode: a6192...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Det er vel bare du som kan svare på om det er innafor for deg. Endret 2 timer siden av Hateridioter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden Det er kun dere som er i forholdet som kan bestemme hva dere mener er innafor. For meg, så er det ikke innafor at man ikke kan sette seg ned å snakke sammen, og komme til enighet, i ett seriøst forhold. Byliv og grisefylla kan være innafor det, men manglende kommunikasjon er langt verre. Anonymkode: cae8e...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Del Skrevet 7 timer siden For meg er ikke det innafor (M37). Har prøvd å date jevnaldrende som har vist seg å være veldig glad i festing. Passer meg veldig dårlig. Tar meg gjerne en fest en gang i blant, men jeg er så ferdig med det livet. Anonymkode: 562d2...3b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden Grisefylla med kompiser på byen kommer jeg aldri til å slutte med. Den dagen kona mener jeg er for gammel for det, så blir jeg single. Anonymkode: 07a12...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #27 Del Skrevet 7 timer siden Kun du som kan definere hva som er greit for deg eller ikke. Sånn sett helt irrelevant hva andre måtte mene på et forum. Men jeg er/var partyjente, liker å ha det gøy, danse, synge, fjase med venninner. Elsker for så vidt nach også som singel, men det har alltid vært et element av spenning der pga en flørt med en mann som jeg vil utforske mer med. I et forhold vil jeg hjem til mannen og bli knulla, eller bare sovne i armene hans. Vi er glad i å finne på ting, som konserter, show, turer, spise ute osv, men grøftefyll er unødvendig. Om det er tilfellet er det vel heller en privatfest et sted, ikke ute på byen. Vi er på fest 4-5 ganger i året uten hverandre. Ingen av oss drar på nach lenger. Hva skal man der liksom? Anonymkode: 1bbdc...6c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden Innafor for normale, sosiale mennesker. KG er derimot veldig anti-fest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Grisefylla med kompiser på byen kommer jeg aldri til å slutte med. Den dagen kona mener jeg er for gammel for det, så blir jeg single. Anonymkode: 07a12...fc2 Damn right! Anonymkode: 68924...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden Om det var en sjelden gang har det vært greit, men ikke grisefylll annevær helg. Hadde syns pub med fotball som du nevner anneværhelg hadde vært greit, for skjønner det blir kjedelig, ensomt, han vil sikkert henge med kompisen og det er jo gøy å finne på noe. Hva han får ut av å være drit full er ikke forenelig med meg, så du setter streken om du føler det ikke passer med hvem du vil være med. Det er ikke sunnt for han å være så påvirkelig heller om han ikke naturlig har det i seg å feste så mye selv Anonymkode: a4d8c...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden Lars1009 skrev (15 minutter siden): Innafor for normale, sosiale mennesker. KG er derimot veldig anti-fest. Vi har sunn lever da, det kan vi få skryt for 😊 alkohol stemme, og tidlig aldring slipper vi kanskje også unna. Det tærer på kroppen å holde på sånn. Anonymkode: a4d8c...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Grisefylla med kompiser på byen kommer jeg aldri til å slutte med. Den dagen kona mener jeg er for gammel for det, så blir jeg single. Anonymkode: 07a12...fc2 så grisefylla er viktigere enn familien? Anonymkode: 1261f...502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden Lars1009 skrev (22 minutter siden): Innafor for normale, sosiale mennesker. KG er derimot veldig anti-fest. Sosiale mennesker, vi er sosiale uten alkohol. De som må drikke seg sosiale, er vel strengt talt ikke det..? Heldigvis er det folk som ikke ser på fylla som mer sjarmerende enn annen rus. Ts burde kanskje gå for en av dem? De anbefales😊 Anonymkode: ffd31...052 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 2 timer siden #34 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå er du stuck med en forfylla drittunge... Lykke til med det. Anonymkode: ffd31...052 Hvorfor er hun stuck? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #35 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): så grisefylla er viktigere enn familien? Anonymkode: 1261f...502 Herregud. Anonymkode: 68924...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #36 Del Skrevet 2 timer siden Folk er forskjellige. Noen slutter med grisefylla i 20-årene, mens noen holder på til de blir gamle. De bytter gjerne ut vennene sine med yngre venner etterhvert som de tidligere festvennene slår seg til ro med familie og karriere. Jeg ble sammen med en gutt da vi var 25 år. I starten var det mye grisefylla på han. Jeg reagerte ikke så mye på det da, pga at det bare var et par år siden jeg også likte grisefylla. Tenkte at han også ville vokse det av seg snart. Men så lærte jeg meg da at ikke alle er like, og at noen faktisk holder på med grisefylla resten av livet. Etter 8 år gikk vi fra hverandre. Han fant seg ei dame som også likte grisefylla, og jeg fant meg en som også likte familieliv og fest en sjelden gang. Ikke grisefylla, men god, kjekk stemning. Det hjelper godt å finne noen som er lik som seg selv på dette området, eller som ikke bryr seg om at en må være alene med ansvar for barna nesten hver helg. Nå har eksen min og dama fått barn, og foreldrene deres huffer seg stadig vekk over masingen deres om de kan sitte barnevakt fordi de vil feste 😛 Anonymkode: a15f1...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #37 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Herregud. Anonymkode: 68924...59e Ingen herreguder. Ingen voksne mennesker MÅ drikke seg dritings og feste med masse damer hjemme hos noen, der veien til senga er kort, ingen bryr seg om "offentlig puling", og hemninger har forsvunnet helt. I tillegg er man ofte svært redusert dagen etter fyllekalaset, og kan selvfølgelig ikke ta unna sin del av oppgaver med barn og hjem. Anonymkode: 73644...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #38 Del Skrevet 2 timer siden Du velger om dette er et samliv du ønsker, men du bestemmer ikke over han. Et dette en mann 30+ så hadde jeg ikke sett dette som et forhold jeg ønsker for meg selv dersom jeg ikke likte det samme. Er dette en mann i 20 årene så tenker jeg at det er helt innafor på flere måter egentlig. Fest mens du kan, ha det moro mens du kan-Livet blir fort seriøst og alt annet enn fest og moro. Dette mener jeg nå som 40 åring fordi jeg selv har vært husmor i 20 år. Angrer ikke, men hadde tatt andre valg hvis jeg skulle gjort det igjen. Det kan jeg være ærlig om. Det store spørsmålet er vel om du stoler på han og han kan stoles på? Og blir du inkludert av og til? Anonymkode: 48a7c...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #39 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ingen herreguder. Ingen voksne mennesker MÅ drikke seg dritings og feste med masse damer hjemme hos noen, der veien til senga er kort, ingen bryr seg om "offentlig puling", og hemninger har forsvunnet helt. I tillegg er man ofte svært redusert dagen etter fyllekalaset, og kan selvfølgelig ikke ta unna sin del av oppgaver med barn og hjem. Anonymkode: 73644...0c0 Det har mindre enn 0 å si hva folk MÅ. Det handler om å få gjøre som en vil, uten at en eller annen idiot skal begrense dette. Anonymkode: 68924...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #40 Del Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det har mindre enn 0 å si hva folk MÅ. Det handler om å få gjøre som en vil, uten at en eller annen idiot skal begrense dette. Anonymkode: 68924...59e Det er ikke idiotisk å ta avstand fra en mann som fester med masse andre damer og drikker seg full sammen med dem i et privat hjem. Du har ikke noe krav på å være i et forhold. Vil du feste og pule andre damer på fest hver helg, så vær singel. Anonymkode: 73644...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå