AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 måneder og allerede flyttet inn med hverandre (ja, tidlig, jeg vet). I starten av forholdet var han ikke ute å festet i det hele tatt, men for 2 måneder siden gjenopptok en gammel kompis kontaktet med han. Kompisen er på fylla hver eneste helg så typen blir spurt om å bli med hver eneste helg. Jeg jobber annen hver helg, så han har valgt å bli hjemme når jeg er hjemme og bli med ut når jeg er på jobb. Når han er ute så ender han opp med å bli VELDIG full hver gang, er fester med mange single jenter, drar på byen til det stenger også kanskje videre på nach etter det…Kjenner at jeg synes det er veldig uattraktivt å holde på slik i en alder av 28 år. Hadde han dratt på puben og tatt seg et par øl og sett fotballkamp hadde jeg ikke reagert, men når det er grisefylla hver gang og henge med mange single jenter osv så synes jeg ikke det er så innafor når man vil ha et seriøst forhold…hva tenker dere? Anonymkode: edc59...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Han er fortsatt i 20årene og dere har ikke barn. Synes det er innafor jeg. Menn blir senere voksen. La han levd livet sitt som han ønsker, så lenge han ikke er utro og dere har tillit til hverandre så er det vel ingen problem at han er på fest med single jenter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Nei Anonymkode: 21590...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Æsj, det hadde jeg ikke orket. Litt mer innafor om han var 20, men når man nærmer seg 30 er mange klar for noe mer seriøst, og sånn oppførsel blir veldig usjarmerende. Anonymkode: 4f29e...f96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Tja, hvis det er ei kvinne så er nok alt veldig greit uansett. Mannen derimot.. Gud forby!!! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Jeg ville ikke syns grisefylla annenhver helg var innafor. Kanskje en og annen full "utblåsning", men så burde det være roligere helger innimellom. Altså at han også viser at det går an å feste uten å bli drita og være ute hele natta. Hvis ikke er det litt rødt flagg, om han har kontroll på drikkevanene sine. Anonymkode: 3fc56...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Annenhver helg er et minimum og selvsagt innafor. Hvorfor skulle det ikke være det? Anonymkode: 68924...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Nei, det hadde jeg aldri giddet, men så gidder jeg heller ikke å være sammen med menn som absolutt må feste eller være på grisefylla. Skikkelig uattraktivt. Er glad jeg har en mann som ikke drikker alkohol i det hele tatt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Det er da helt opp til deg. For noen er det greit, for andre ikke. Det har ingenting med kjønn, alder eller seriøsitet å gjøre, kun personlig preferanse. Anonymkode: 02fc8...2f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden SPOCA skrev (2 minutter siden): Nei, det hadde jeg aldri giddet, men så gidder jeg heller ikke å være sammen med menn som absolutt må feste eller være på grisefylla. Skikkelig uattraktivt. Er glad jeg har en mann som ikke drikker alkohol i det hele tatt. . Det er nok normalt å drive på sånn, men det hadde ikke jeg orket i den alderen. Grisefylla er virkelig særdeles uattraktivt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Når man er 28 så er det bare patetisk å drikke seg dritings så ofte man har anledning. Anonymkode: 84535...ab6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Jeg hadde ikke orket å være sammen med en slik mann😨 Anonymkode: b4129...7f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Lovise78 skrev (2 minutter siden): . Det er nok normalt å drive på sånn, men det hadde ikke jeg orket i den alderen. Grisefylla er virkelig særdeles uattraktivt, ja. Kommer nok an på miljøet. Ingen av mennene til mine venninner har holdt på sånn i særlig grad etter fylte 28. Men, så er vi en gjeng damer som er relativt lite: drikker lite, fester generelt lite osv. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde ikke orket å være sammen med en slik mann😨 Anonymkode: b4129...7f2 Ikke jeg heller. Ikke en egenskap jeg ville gått etter hos en partner. Anonymkode: d3882...8ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når man er 28 så er det bare patetisk å drikke seg dritings så ofte man har anledning. Anonymkode: 84535...ab6 Ja, dette skulle jeg til å si også. Har en bror på den alderen og de kan gå ut og drikke innimellom, men aldri grisefylla. Og det gjelder både single menn og kvinner. Anonymkode: babee...8e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden At han går ut og tar seg noen øl; ja. Grisefylla og nach? Nei. Jeg finnes ikke sjalu, men grisefylla stopper jeg med som tidlig 20 åring. Nach har aldri vært greit verken for meg eller partner. Når byen stenger drar vi alltid hjem. For meg ville det vært en dealbreaker med en som konsumerer alkohol der han blir drita. Anonymkode: 5d1cc...7a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 måneder og allerede flyttet inn med hverandre (ja, tidlig, jeg vet). I starten av forholdet var han ikke ute å festet i det hele tatt, men for 2 måneder siden gjenopptok en gammel kompis kontaktet med han. Kompisen er på fylla hver eneste helg så typen blir spurt om å bli med hver eneste helg. Jeg jobber annen hver helg, så han har valgt å bli hjemme når jeg er hjemme og bli med ut når jeg er på jobb. Når han er ute så ender han opp med å bli VELDIG full hver gang, er fester med mange single jenter, drar på byen til det stenger også kanskje videre på nach etter det…Kjenner at jeg synes det er veldig uattraktivt å holde på slik i en alder av 28 år. Hadde han dratt på puben og tatt seg et par øl og sett fotballkamp hadde jeg ikke reagert, men når det er grisefylla hver gang og henge med mange single jenter osv så synes jeg ikke det er så innafor når man vil ha et seriøst forhold…hva tenker dere? Anonymkode: edc59...196 Hva har det å si hva randoms på internett mener, når du selv åpenbart ikke liker det?! Er du ute etter bekreftelse for å konfrontere, eller å få synspunkter som kanskje får deg til å endre mening? Endret 4 timer siden av Reign 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Er problemet for deg egentlig de «single jentene» siden du nevner det to ganger i HI? Da må du jobbe med sjalusien din. For meg er en mann på 28 veldig ung og jeg synes ikke det er underlig at han vil ut og feste når du likevel jobber. Anonymkode: bf164...1b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Jeg festet omtrent hver helg som 28-åring, og det gjorde mange på samme alder med meg! Møtte gjerne kjærestene mine på fylla også, så var sammen med samme type, så det var aldri noe problem. Hverken for meg at han likte å ta seg en fest eller for han at jeg likte det. Man må jo finne sin match......... hva har det å si hva andre synes er greit. Skal du si til han at han må slutte å gjøre noe han liker, fordi KG har sagt det? Du må jo snakke med han om hva DU føler og mener. Og så må jo han se om han forstår og synes det er greit, da. Om dere kan komme til et kompromiss. Hvis han skulle mene det er kjipt av deg, så hjelper det ikke å slå i bordet med at andre er enige med deg. Det er bare dere to som er i dette forholdet. Anonymkode: 847fa...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 måneder og allerede flyttet inn med hverandre (ja, tidlig, jeg vet). I starten av forholdet var han ikke ute å festet i det hele tatt, men for 2 måneder siden gjenopptok en gammel kompis kontaktet med han. Kompisen er på fylla hver eneste helg så typen blir spurt om å bli med hver eneste helg. Jeg jobber annen hver helg, så han har valgt å bli hjemme når jeg er hjemme og bli med ut når jeg er på jobb. Når han er ute så ender han opp med å bli VELDIG full hver gang, er fester med mange single jenter, drar på byen til det stenger også kanskje videre på nach etter det…Kjenner at jeg synes det er veldig uattraktivt å holde på slik i en alder av 28 år. Hadde han dratt på puben og tatt seg et par øl og sett fotballkamp hadde jeg ikke reagert, men når det er grisefylla hver gang og henge med mange single jenter osv så synes jeg ikke det er så innafor når man vil ha et seriøst forhold…hva tenker dere? Anonymkode: edc59...196 Det handler for meg om hvem han er som person, ikke hvem han tydeligvis latet som han var når dere møttes. Det at kompisen tok kontakt, endret selvfølgelig ikke ham. Det gjorde nok at han gikk tilbake til den han egentlig er, litt før enn planlagt.. Jeg ville aldri blitt sammen med en fyr som går på grisefylla uansett anledning. Aldri i verden om jeg skal ligge og lukte Ringnes bryggeri når jeg våkner 🤢🤢 Dette er grunnen til at man blir GODT kjent FØR man flytter sammen. Nå er du stuck med en forfylla drittunge... Lykke til med det. Anonymkode: ffd31...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå