AnonymBruker Skrevet 1. november #21 Del Skrevet 1. november Samme her, så her har vi gått for deo med parfyme. Altså deo i samme kule merke som de andre bruker parfyme i. Da lukter han litt, men ikke så mye. Anonymkode: fd1a2...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 1. november #22 Del Skrevet 1. november Jeg synes helt klart du skal nekte ham å bruke parfyme om du får sterke smerter av det! Det er da en selvfølge. Sikkert litt kjipt for gutten, men ikke å få bruke parfyme er jo ikke akkurat verdens undergang. Han lærer i stedet å ta hensyn, noe som vil gagne ham på sikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #23 Del Skrevet 1. november Men blir du dårlig hvis han tar det på seg utenfor huset? Iallfall de gangene han skal være borte noen timer, en parfyme varer jo ikke hele dagen. Anonymkode: 20986...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #24 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har en tenåring på 15 gutt som vil så klart bruke parfyme, dessverre har han en mamma som blir syk av det. Jeg får vanvittig migreneanfall av parfymer. Og hjemme er det godt å ha fri, men får jo så dårlig samvittighet. Vet jo at tenåringer helst tar et bad i parfymen før de går ut. Hva synes dere? Anonymkode: cef3f...f2b Alle tenåringsgutter i den alderen bruker parfyme , snakkis om parymer ofte og. Så å være den eneste uten er utrolig kjipt! Men helsen er viktigst, han skjønner vel at du ikke tåler det? Men hva med at han kan bruke en soray utenpå klærene på morningen ute når han går? Ikke så sterkt senere da, evt ta av seg genseren inne. Anonymkode: 5b5c8...203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #25 Del Skrevet 3. november Hva med kamerater som blir med hjem og har masse parfyme? Anonymkode: 6fe09...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #26 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med kamerater som blir med hjem og har masse parfyme? Anonymkode: 6fe09...faf Ja, synes du det er greit at du da blir liggende hjemme fra jobb med kraftige smerter i 2-3 dager så er det jo bare å ønske de velkommmen. "Hei! Ja, jeg kommer dessverre ikke på jobb i morgen heller, og trolig ikke neste dag heller. Ja, du vet disse ungdommene vettu. De må jo få lov til å bruke parfyme." Anonymkode: 299b0...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #27 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 19.20): Jeg har en tenåring på 15 gutt som vil så klart bruke parfyme, dessverre har han en mamma som blir syk av det. Jeg får vanvittig migreneanfall av parfymer. Og hjemme er det godt å ha fri, men får jo så dårlig samvittighet. Vet jo at tenåringer helst tar et bad i parfymen før de går ut. Hva synes dere? Anonymkode: cef3f...f2b Han kan ha på parfymen når han ute av huset Anonymkode: 9b5d7...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå