AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Når du har sex, foretrekker du å ha lyset på, litt dempet, eller helt av? Anonymkode: d61c0...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden På! Det visuelle er viktig Anonymkode: 281e1...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Trodde det gjaldt halloween Anonymkode: d1eb7...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Jeg og trodde det gjaldt Halloween 🤣🤣 Du får nok litt klikk på denne her 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trodde det gjaldt halloween Anonymkode: d1eb7...efd Jeg også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trodde det gjaldt halloween Anonymkode: d1eb7...efd Daisy-love skrev (2 minutter siden): Jeg og trodde det gjaldt Halloween 🤣🤣 Du får nok litt klikk på denne her 🤣 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Jeg også 😅 På et seksualitet forum??? Anonymkode: d61c0...2e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På et seksualitet forum??? Anonymkode: d61c0...2e0 Vi får ikke opp hvilket underforum det er i listen over nylig aktivitet. Kun trådnavnet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Stearinlys er fint syns jeg 💕. Det skaper fin og lun stemning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Noget dempet. Altså blanding av litt svake lus og levende. Har grelle taklys som sjelden brukes uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden På, men dempet. Ønsker å se hva som skjer, men lyset må som alltid være tilpasset aktviteten. Flombelysning gjør det hele mer klinisk og uromantisk. Jeg ønsker å se kroppen hennes, se det kåte blikket hennes og se pikken gli inn i fitta hennes, men ikke bli blendet i øya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Litt lys er fint. Gjerne stearinlys. Jeg bli tent av å se partneren min bli opphisset ☺️. Han er veldig visuell, liker å se kroppen min, og alt jeg gjør med hendene og tungen på kroppen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Dempet 😇 Men elsker mørket også, da skjerpes andre sanser 🤩 Anonymkode: 9dd52...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Av Anonymkode: 31da5...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veivalg Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Dempet eller dagslys avhengig av når på døgnet. Jeg er visuell og liker å se ansikt og kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Når du har sex, foretrekker du å ha lyset på, litt dempet, eller helt av? Anonymkode: d61c0...2e0 På selvsagt, herregud for et dumt spørsmål. Anonymkode: 90e9e...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): På selvsagt, herregud for et dumt spørsmål. Folk har forskjellige preferanser, det er helt normalt, ikke dumt..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Voksne mennesker vil ha det på, unge usikre er vel de som liker det litt mer dempet....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Liker det best på. Sex er aller best i naturlig dagslys på dagen. Jeg er veldig visuell og elsker å se alle deler av kona mi så klart som mulig. Anonymkode: 8e28b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når du har sex, foretrekker du å ha lyset på, litt dempet, eller helt av? Anonymkode: d61c0...2e0 Lyset på, det visuelle er så viktig for oss. Men noen ganger våkner jeg av at kjæresten suger meg, det er helt mørkt. Det er så intenst deilig, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg for ikke å røpe at jeg er våken. Hun merker at orgasmen nærmer seg, jeg sitrer å skjelver, lårene dirrer, men klarer å la være å stønne. Hun kjenner meg å lar fingeren gli inn i rumpa. Det er ikke mulig å holde det igjen, med enorm kraft kommer orgasmen, ofte med et vræl. Å holde seg så lydløs å upåvirket så lenge, utløser bare tidenes orgasme å da bare kommer lydene voldsomt. Da er jeg fortsatt så kåt å kan gi henne en herlig omgang, slikking og puling som gir henne de villeste orgasmer. Igjen kommer jeg som en orkan, nå med stønninga på fult volum og lyset på😅 Anonymkode: 0ea0e...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå