AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei. Skal refinansiere et lån på litt under 1 mill. Jeg lurer på hvilket lån som egner seg best til dette? Noen med erfaring? Jeg har ingen betalingsanmerkninger eller lignende. Anonymkode: 7bc8b...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hvilken bank som egner seg best* Altså hvor er det best å søke. -TS Anonymkode: 7bc8b...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Med eller uten sikkerhet? Anonymkode: 89775...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med eller uten sikkerhet? Anonymkode: 89775...f4b Med sikkerhet. Anonymkode: 7bc8b...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Bulder bank. Veldig enkelt og greit Anonymkode: f8c53...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bulder bank. Veldig enkelt og greit Anonymkode: f8c53...469 Jeg burde kanskje presisert meg litt bedre. Det er ikke et boliglån jeg skal refinansiere. For jeg skjønner det som at Bulder bank refinansierer bare boliglån? Anonymkode: 7bc8b...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg burde kanskje presisert meg litt bedre. Det er ikke et boliglån jeg skal refinansiere. For jeg skjønner det som at Bulder bank refinansierer bare boliglån? Anonymkode: 7bc8b...9d7 Hvilken sikkerhet stiller du? Om det er en bolig, så vil jo det refinansierte lånet være et boliglån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Trygdefrue skrev (3 minutter siden): Hvilken sikkerhet stiller du? Om det er en bolig, så vil jo det refinansierte lånet være et boliglån. Det er ikke slik jeg har skjønt det? I dette tilfellet søker man om et refinansieringslån/omstartslån, hvor lånet er med sikkerhet i en bolig. Det er altså ikke et boliglån selv om sikkerheten er i boligen Anonymkode: 7bc8b...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Eller er det bedre å søke om et nytt boliglån? Da må i så fall den som stiller med sikkerhet ta opp et nytt boliglån, og jeg betaler? Anonymkode: 7bc8b...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå