Gå til innhold

Konsekvens av å ikke bruke bh?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får man mer hengepupper av å ikke bruke bh?😂 (seriøst spm)

Anonymkode: c1b3c...cfe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror kanskje det har litt å si om man har store pupper, ikke ellers.   Jeg har brystforstørrelse men har likevel bare en liten C, bruker bare bh når jeg må.  Gjør vondt å gå me uansett hvilken type jeg bruker. 

Anonymkode: 8239e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at hvis man går uten bh så får man mindre hengepupper.

Anonymkode: dbd05...91c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette strides de lærde om. Noen mener man slipper hengepupper av å gå uten bh fordi huden blir "sterkere" eller noe sånt (husker ikke helt begrunnelsen), mens andre mener omvendt 😅

Anonymkode: 701fc...ffd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se på stammesamfunn i jungelen i Afrika. De bruker jo ikke BH, og puppene henger jo ned til knærne nesten, selv om de er relativt unge 😅

Hvis man har litt størrelse på puppene og hopper og spretter rundt mye så vil jo tyngdekraften gjøre sitt. Men hvis man har små pupper og man bruker sportsbh når man jogger f.eks så går det nok fint å gå uten ellers.

Anonymkode: 3c6ee...1a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En får vel hengepupper åkke som, hvis en har større enn en A? I hvert fall hvis de har produsert melk. 🤔

Jeg synes det ser unaturlig ut for kvinner over 30 å ha pupper oppunder haka. Naturlige bryst som henger litt er vel penest? Og så kan en dytte de opp litt hvis en føler behov for det. 😆

Bruker bh selv, men skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjør det.  Har ikke store bryst som trenger støtte og er ikke plaget av at det blir klamt, men jeg tar den på allikevel av vane. Hadde vært flott hvis (noen) kvinner hadde sluttet å se på det som "ustelt" å ikke ha på bh. Det er jo verken uhygienisk eller nakent å ikke ha på bh under klærne? 

Anonymkode: a79a7...830

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Med tiden får du lengre pupper, lengre tenner og høyere hårfeste. 
BH gjør at puppene med tiden sagger mindre. Se på andre kvinner!

Anonymkode: 6845e...181

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En får vel hengepupper åkke som, hvis en har større enn en A? I hvert fall hvis de har produsert melk. 🤔

Jeg synes det ser unaturlig ut for kvinner over 30 å ha pupper oppunder haka. Naturlige bryst som henger litt er vel penest? Og så kan en dytte de opp litt hvis en føler behov for det. 😆

Bruker bh selv, men skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjør det.  Har ikke store bryst som trenger støtte og er ikke plaget av at det blir klamt, men jeg tar den på allikevel av vane. Hadde vært flott hvis (noen) kvinner hadde sluttet å se på det som "ustelt" å ikke ha på bh. Det er jo verken uhygienisk eller nakent å ikke ha på bh under klærne? 

Anonymkode: a79a7...830

Det er jo bare tull. Er 40, c-cup og har ammet. Brystene mine henger ikke

Anonymkode: eae01...739

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store pupper og alltid hatt det. Det som gjorde det store for min del så de begynte å henge, og det veldig, det var å få barn. Etter svangerskap og melkeproduksjon er de blitt helt jævlig. 

Så min konklusjon er og blir at det kroppen utsettes for i det tilfellet er det som gir mest hengepupper også. Tema har også vært oppe blant venner, og samtlige kvinner med unger opplevde det samme.

Anonymkode: aafdd...41f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helsepersonell, og ser av og til at (eldre) kvinner som ikke bruker BH får oppvekst av forskjellige ting under brystene. Jeg kan tenke meg at det ikke var noe særlig problem for stammekvinnene (men hva vet jeg?). Hvis man er i stand til å vaske seg selv under brystene er ikke BHene noe annet en kultur greie omtrent som hijab eller høyhælte sko. 

Puppene blir lange med tida uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får hvertfall dårlig rykte! 

Anonymkode: cf018...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man får hvertfall dårlig rykte! 

Anonymkode: cf018...77d

Haha, jeg tør ikke gå uten ute blant folk i hvert fall. Føler at folk tror jeg bare skal vise meg fram 🙈

Anonymkode: 701fc...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...