Gå til innhold

Er dette eggløsningsslim? Ekkelt bilde!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo dere🌟

Jeg lurer litt på om dere syntes dette likner på eggløsningsslim? Jeg syntes ikke at det er helt gjennomsiktig, så mulig det ikke er det da eller? 
Noen som vet hva det eventuelt kan være?IMG_1327.thumb.jpeg.b8f99ddc3942bd9f33152741bb6127e7.jpeg

Anonymkode: 6edae...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja cirka sånn ser det ut hos meg også. 😊👍🏻

Endret av Daisy-love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (1 time siden):

Ja cirka sånn ser det ut hos meg også. 😊👍🏻

Tusen takk for svar🌟

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tusen takk for svar🌟

Bare hyggelig, og jeg kan jo ikke være sikker, men ligner veldig på mitt. Nesten litt fint å se andre har så markant eggløsning. Kan dryppe av meg også, om jeg ikke er rask på do, eller opp med trusa 🤣🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (2 minutter siden):

Bare hyggelig, og jeg kan jo ikke være sikker, men ligner veldig på mitt. Nesten litt fint å se andre har så markant eggløsning. Kan dryppe av meg også, om jeg ikke er rask på do, eller opp med trusa 🤣🙈

Jaa, ikkesant☺️🫶 Veldig vanskelig her for har ikke stabil syklus, så må hele tiden lete etter tegn🙃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaa, ikkesant☺️🫶 Veldig vanskelig her for har ikke stabil syklus, så må hele tiden lete etter tegn🙃

Samme her. Er ikke prøver, men syklusen er ikke helt stabil, så må ta det som kommer når det kommer, av både det ene og det andre. Fått litt mer hormonelle kviser med årene, normalt ved mensen, så det hjelper der. Håper det er eggløsning og dere vil få ønsket resultat etterhvert 😉🤞🏻👶🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å ha eggløsning uten slim? Jeg har aldri opplevd slim slik som på bilde. Hvordan sjekker jeg eggløsningsslim? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amra2023 skrev (4 minutter siden):

Er det mulig å ha eggløsning uten slim? Jeg har aldri opplevd slim slik som på bilde. Hvordan sjekker jeg eggløsningsslim? 

Alle som har eggløsning har visst slim, men ikke alle som merker det. Du kan sjekke med en finger i skjeden om det er noe der. Men det er ikke alltid det kommer på papiret eller i trusa😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Alle som har eggløsning har visst slim, men ikke alle som merker det. Du kan sjekke med en finger i skjeden om det er noe der. Men det er ikke alltid det kommer på papiret eller i trusa😊

Takk for svar! Kan gyn sjekke det? Eller er det ikke mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...