Gå til innhold

Date med ny mann og sex, han virker å ha en stor kuk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nei, hvit som snø - jeg er ikke rasist men jeg tror ikke annen rase enn arisk er noe for meg.

Anonymkode: deb08...b7a

Altså er han fra Iran eller omkringliggende områder? Eller tenker du på den høyst tvilsomme nasjonalsosialistiske bruken av ordet arisk?

Anonymkode: 202c6...d33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 8.42):

Hei, jeg møtte han på torsdag kveld  så her får dere en oppdatering.

det hele gikk fint, han slikket og fingret meg til jeg spruter og var forsiktig i starten, jeg klarte å slappe av å nyte det. Jeg spurte etter vi hadde hatt oss noen ganger om han hadde målt kuken. Han svarte ja, 19cm og 15 rundt
Det gikk fint, men litt øm blir man jo etter noen runder. Vi skal treffes igjen av mange grunner 😊

Jeg er riktig nok mann, men har vært intim med et større antall kvinner. Ingen av dem har spurt om noe slikt, det er slikt unge gutter tenker. (Nei, jeg er ikke liten men over snittet der nede). Teksten i HI og i dette innlegget etterlater ingen tvil.

TS er en usikker gutt.

Anonymkode: cf3d6...85e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så sexfokusert?? Dessuten trenger vi ikke å vite i detaljer her- ekkelt!!!! Det er han du skal bli glad i - ikke utstyret!!!!

Anonymkode: 187ce...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor er du så sexfokusert?? Dessuten trenger vi ikke å vite i detaljer her- ekkelt!!!! Det er han du skal bli glad i - ikke utstyret!!!!

Anonymkode: 187ce...933

Dette er seksualitetsforumet. Hvis du ikke tåler å lese om sex, så bør du heller lese i andre forum enn å shame Ts.

Anonymkode: ab2f9...1cc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 11.05):

Og da kom du frem til at den er innenfor normalområdet 10-20. De fleste kvinner hadde ikke hevet øyebrynet over denne størrelsen.

.

Anonymkode: 1c73c...73e

Normalområdet?? 19 cm lang og 15 rundt er alt for stort for meg. 

Anonymkode: 28bb3...a9a

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før eller siden, kommer nok kvinner til å treffe en mann med stor kuk😅

Hvis man ikke er helt "kuk" i hodet, så skal det kunne foregå helt smertefritt🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvem trenger å dyppe hele? Viktigst er vel olonets napping? 

Anonymkode: 1c73c...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 17.17):

Hei, jeg skal på date for første gang på en god stund. Sex har jeg ikke hatt siden jeg ble skilt for 7 år siden datet log klina litt men ikke hatt sex. Jeg har vek hatt sex med ca 10 menn og føler meg ikke uerfaren. Men de jeg har vært med har hatt medium pluss størrelse, jeg vil anta 16-19 cm. Han jeg skak på date på med nå har sendt noen bilder av utstyret (jeg har sendt av meg også så det er gjensidig) når vi har sextet frem og tilbake. Vi har lekt på hver vår kant med litt drøye snapper for å si det slik. Jeg har lekt med to fingere og fått inn de, men hans virker å være 20 pluss og tykkere enn mine to fungere. Jeg har reagert på størrelsen hans og spurt, han har sagt at det har gått greit med de fleste - han har ikke vært med så mange, siden han giftet seg ung og ble skult fir 2 år suden. Bør jeg ta med glidekrem?, jeg blir ganske så våt når jeg leker med meg selv

litt bekymret kvinne 46

Du er nærmere 50 enn du er 40, du har ikke hatt sex på 7 år, og du bekymrer deg for at den vil være for stor?? 😂 Tror de fleste voksne frigjorte kvinner kunne fått inn en halvmeter om de ikke hadde «smakt mannfolk» på 7 år 😂 

Anonymkode: a09f4...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 17.17):

Hei, jeg skal på date for første gang på en god stund. Sex har jeg ikke hatt siden jeg ble skilt for 7 år siden datet log klina litt men ikke hatt sex. Jeg har vek hatt sex med ca 10 menn og føler meg ikke uerfaren. Men de jeg har vært med har hatt medium pluss størrelse, jeg vil anta 16-19 cm. Han jeg skak på date på med nå har sendt noen bilder av utstyret (jeg har sendt av meg også så det er gjensidig) når vi har sextet frem og tilbake. Vi har lekt på hver vår kant med litt drøye snapper for å si det slik. Jeg har lekt med to fingere og fått inn de, men hans virker å være 20 pluss og tykkere enn mine to fungere. Jeg har reagert på størrelsen hans og spurt, han har sagt at det har gått greit med de fleste - han har ikke vært med så mange, siden han giftet seg ung og ble skult fir 2 år suden. Bør jeg ta med glidekrem?, jeg blir ganske så våt når jeg leker med meg selv

litt bekymret kvinne 46

For å svare konkret på det du spør om. Jeg hadde tatt med glidemiddel.

For å svare personlig, så hadde jeg ikke innledet en seksuell relasjon med han. Jeg har allerede avsluttet med en «FF» fordi han hadde for stor penis. Det funker ikke for min del.

Anonymkode: cfd42...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 21.20):

Dette.

Hadde aldri kunne hatt et tilfredstillende sexliv med en som har så stor penis.

Anonymkode: cfd42...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en normal person som tar med målebånd på første date. 
Er du sikker på at den var 19 cm? Hva om den var 17,64 dersom du ikke målte riktig? Eller, gud forby, den var 16,26☹️

Antar du er en veldig ung gutt som aldri har pult. Men, lille venn, du vil fort lære at din tiss på 15,19 cm vil fungere i de aller fleste tilfeller🥰

Lykke til, lillegutten🥰

Anonymkode: a7ed5...c43

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona ble bekymret første gangen hun så min erigert. 21+cm og ganske tykk. 

Men vi løste det veldig fint med å bruke god tid, passe på at hun var ordentlig tent og klar. Hun sa etterpå at utenom følelsen av at jeg var litt tykk første 2-4cm inn, så var det som å ha sex med de fleste andre hun har vært med. 

Vi bruker fremdeles god tid, og det går fremdeles greit nå etter 17 år sammen. 

Anonymkode: 84ddc...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kona ble bekymret første gangen hun så min erigert. 21+cm og ganske tykk. 

Men vi løste det veldig fint med å bruke god tid, passe på at hun var ordentlig tent og klar. Hun sa etterpå at utenom følelsen av at jeg var litt tykk første 2-4cm inn, så var det som å ha sex med de fleste andre hun har vært med. 

Vi bruker fremdeles god tid, og det går fremdeles greit nå etter 17 år sammen. 

Anonymkode: 84ddc...65d

Nettopp. Det er tykkelsen som teller. 
Stor lengde er bare til overs

😅

Anonymkode: cf3d6...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...