AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #21 Del Skrevet 1. november 2024 Du trenger jo ikke ta med en svær tube, akkurat, ta med sånne små pakker (er på størrelse med kondompakker). Har alltid med slike om vi skal reise. Hilsen ei som lever med stor 😅 Anonymkode: 4b770...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wet Elsker Skrevet 1. november 2024 #22 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dere har aldri møttes og du har allerede sextet med ham og sendt drøye snapper av at du fingrer deg selv? Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. Anonymkode: 7e0f3...a73 Hehe, skarp kniv. Stakkars deg, du er vel temmelig innesnødd. Som andre skriver er dette helt vanlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #23 Del Skrevet 1. november 2024 Tått skrev (På 31.10.2024 den 17.34): Er jo bare å ta tiden til hjelp..kuken skal inn om så hofta skal av ledd vettu..🙈🤭 Herregud 🫣🫣🫣🫣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #24 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 17.38): Dere har aldri møttes og du har allerede sextet med ham og sendt drøye snapper av at du fingrer deg selv? Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. Anonymkode: 7e0f3...a73 Sykt! Anonymkode: be1f8...a3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1. november 2024 #25 Del Skrevet 1. november 2024 Irak skrev (15 minutter siden): Herregud 🫣🫣🫣🫣. Gammelt jungelord tror jeg..🤔😬🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #26 Del Skrevet 2. november 2024 Hei, jeg møtte han på torsdag kveld så her får dere en oppdatering. det hele gikk fint, han slikket og fingret meg til jeg spruter og var forsiktig i starten, jeg klarte å slappe av å nyte det. Jeg spurte etter vi hadde hatt oss noen ganger om han hadde målt kuken. Han svarte ja, 19cm og 15 rundt. Det gikk fint, men litt øm blir man jo etter noen runder. Vi skal treffes igjen av mange grunner 😊 Anonymkode: deb08...b7a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 2. november 2024 #27 Del Skrevet 2. november 2024 Dette ville aldri en voksen kvinne finne på å skrive. 🤭 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #28 Del Skrevet 2. november 2024 Wet Elsker skrev (17 timer siden): Hehe, skarp kniv. Stakkars deg, du er vel temmelig innesnødd. Som andre skriver er dette helt vanlig. Du kjenner ikke til ett av Norges aller mest brukte ordtak? https://ordbokene.no/bm/ikke den skarpeste kniven i skuffen Det som er nedsnødd er å sende seksualiserte nakenbilder og nakenfilmer av seg selv til vilt fremmede mennesker på internett. Men det kommer jo an på hvor nedsnødd man ønsker å være. Anonymkode: 7e0f3...a73 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wet Elsker Skrevet 2. november 2024 #29 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du kjenner ikke til ett av Norges aller mest brukte ordtak? https://ordbokene.no/bm/ikke den skarpeste kniven i skuffen Det som er nedsnødd er å sende seksualiserte nakenbilder og nakenfilmer av seg selv til vilt fremmede mennesker på internett. Men det kommer jo an på hvor nedsnødd man ønsker å være. Anonymkode: 7e0f3...a73 Joda jeg kjenner absolutt til ordtaket. Det er jo ikke snakk om å sende til vilt fremmede. Men til en du chatter med og det er gjensidig. Dette er ganske vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #30 Del Skrevet 2. november 2024 Eneste råd jeg har er be han selv kjøpe kondom som passer. Jeg puttet normal kondom på en stor, det krevde fire hender og den sprakk til slutt. Håpløst. Anonymkode: 487ea...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #31 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, jeg møtte han på torsdag kveld så her får dere en oppdatering. det hele gikk fint, han slikket og fingret meg til jeg spruter og var forsiktig i starten, jeg klarte å slappe av å nyte det. Jeg spurte etter vi hadde hatt oss noen ganger om han hadde målt kuken. Han svarte ja, 19cm og 15 rundt. Det gikk fint, men litt øm blir man jo etter noen runder. Vi skal treffes igjen av mange grunner 😊 Anonymkode: deb08...b7a Og da kom du frem til at den er innenfor normalområdet 10-20. De fleste kvinner hadde ikke hevet øyebrynet over denne størrelsen. . Anonymkode: 1c73c...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #32 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og da kom du frem til at den er innenfor normalområdet 10-20. De fleste kvinner hadde ikke hevet øyebrynet over denne størrelsen. . Anonymkode: 1c73c...73e Normalområdet? Det er vel bare et par prosent av mennene som har så stor kuk, spesielt omkretsen, så normal ville jeg ikke kalt den. Anonymkode: 2337d...1c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #33 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Normalområdet? Det er vel bare et par prosent av mennene som har så stor kuk, spesielt omkretsen, så normal ville jeg ikke kalt den. Anonymkode: 2337d...1c1 2% kanskje. Men om 2% har denne størrelsen, så er det og de som har 20, 21, 22, 23, 24, og 25+. Så samlet vurdert er det ikke lite, men å himle med øynene, neppe. . Anonymkode: 1c73c...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #34 Del Skrevet 2. november 2024 25cm, bare noen innen porr - ikke hørt noen som har sett eller fått det i seg Anonymkode: deb08...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #35 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 17.17): Hei, jeg skal på date for første gang på en god stund. Sex har jeg ikke hatt siden jeg ble skilt for 7 år siden datet log klina litt men ikke hatt sex. Jeg har vek hatt sex med ca 10 menn og føler meg ikke uerfaren. Men de jeg har vært med har hatt medium pluss størrelse, jeg vil anta 16-19 cm. Han jeg skak på date på med nå har sendt noen bilder av utstyret (jeg har sendt av meg også så det er gjensidig) når vi har sextet frem og tilbake. Vi har lekt på hver vår kant med litt drøye snapper for å si det slik. Jeg har lekt med to fingere og fått inn de, men hans virker å være 20 pluss og tykkere enn mine to fungere. Jeg har reagert på størrelsen hans og spurt, han har sagt at det har gått greit med de fleste - han har ikke vært med så mange, siden han giftet seg ung og ble skult fir 2 år suden. Bør jeg ta med glidekrem?, jeg blir ganske så våt når jeg leker med meg selv litt bekymret kvinne 46 Anonymkode: deb08...b7a Er han utenlandsk? Anonymkode: 187ce...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 2. november 2024 #36 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 19.02): Får håpe han er en snill fyr som ikke har tenkt å utpresse henne for alle de vulgære bildene og filmene hun sender ham da. Svært få damer ønsker å ha underliv og sexliv ute på åpent internett. Anonymkode: 7e0f3...a73 Omg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #37 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han utenlandsk? Anonymkode: 187ce...933 Hva får deg til å anta det? Anonymkode: 1c73c...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #38 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei, jeg møtte han på torsdag kveld så her får dere en oppdatering. det hele gikk fint, han slikket og fingret meg til jeg spruter og var forsiktig i starten, jeg klarte å slappe av å nyte det. Jeg spurte etter vi hadde hatt oss noen ganger om han hadde målt kuken. Han svarte ja, 19cm og 15 rundt. Det gikk fint, men litt øm blir man jo etter noen runder. Vi skal treffes igjen av mange grunner 😊 Anonymkode: deb08...b7a Med god tid, og vær våt og oppvarmet, glir en litt tykk kuk inn. Men, må være forsiktig i starten og første gangen den skal inn☺️ Har selv en som litt over snittet i tykkelse, og den har gjort ei dame jeg har møtt litt øm etter noen runder. Trøsten er jo at det går over. Fint at dere fant ut at dere hadde mer å fare med også😊 Anonymkode: c47eb...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #39 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er han utenlandsk? Anonymkode: 187ce...933 Nei, hvit som snø - jeg er ikke rasist men jeg tror ikke annen rase enn arisk er noe for meg. Det er ikke kuken hans jeg i utgangspunktet skal ha, jeg skal ha hele fyren. Vi hadde chattet en stund og funnet ut at vi muligens kan være noe. Selv om det har vært litt tørke (tilbakeholden kaller jeg det) så har det vært litt chat og date, men ingen date før denne jeg kunne tenke meg å gå til sengs med. Kall meg sær og rar, men jeg føler ikke for å ligge rundt. Anonymkode: deb08...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #40 Del Skrevet 3. november 2024 Wet Elsker skrev (På 1.11.2024 den 15.14): Hehe, skarp kniv. Stakkars deg, du er vel temmelig innesnødd. Som andre skriver er dette helt vanlig. Nei, det er ikke helt vanlig 😘 Anonymkode: e56fe...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå