Gå til innhold

Date med ny mann og sex, han virker å ha en stor kuk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal på date for første gang på en god stund. Sex har jeg ikke hatt siden jeg ble skilt for 7 år siden datet log klina litt men ikke hatt sex. Jeg har vek hatt sex med ca 10 menn og føler meg ikke uerfaren. Men de jeg har vært med har hatt medium pluss størrelse, jeg vil anta 16-19 cm. Han jeg skak på date på med nå har sendt noen bilder av utstyret (jeg har sendt av meg også så det er gjensidig) når vi har sextet frem og tilbake. Vi har lekt på hver vår kant med litt drøye snapper for å si det slik. Jeg har lekt med to fingere og fått inn de, men hans virker å være 20 pluss og tykkere enn mine to fungere. Jeg har reagert på størrelsen hans og spurt, han har sagt at det har gått greit med de fleste - han har ikke vært med så mange, siden han giftet seg ung og ble skult fir 2 år suden. Bør jeg ta med glidekrem?, jeg blir ganske så våt når jeg leker med meg selv

litt bekymret kvinne 46

Anonymkode: deb08...b7a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekymret? Har du det travelt? Skjønner ikke problemet.

Hilsen en med svær.

Anonymkode: 1c73c...73e

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å ta med det. 

Om det blir flere runder eller ei.

Hilsen ei som har lekt med svær.

Anonymkode: 4b860...5ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan lyve. Mye.

Men ta med glidekrem hvis du tror du trenger det.

Anonymkode: 9d448...496

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

kvinne 46

Nei

Anonymkode: 3119f...f1c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, hvis du er bekymret så tar du med glidekrem. Da har du løsningen om det føles overveldende og du kan slappe mer av på forhånd. Husk at slike store fratar noen kvinner gleden av analsex da stort blir veldig feil og de klarer ikke å finne plass. Fingre kan brukes med ekte kuk som knuller er for noen en enorm glede. Så ingen fordeler uten ulemper….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ta med glid. Ikke for å skremme deg, men det kan være vondt med større i starten. Betyr ikke at det garantert er det.

Anonymkode: 34e64...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei, jeg skal på date for første gang på en god stund. Sex har jeg ikke hatt siden jeg ble skilt for 7 år siden datet log klina litt men ikke hatt sex. Jeg har vek hatt sex med ca 10 menn og føler meg ikke uerfaren. Men de jeg har vært med har hatt medium pluss størrelse, jeg vil anta 16-19 cm. Han jeg skak på date på med nå har sendt noen bilder av utstyret (jeg har sendt av meg også så det er gjensidig) når vi har sextet frem og tilbake. Vi har lekt på hver vår kant med litt drøye snapper for å si det slik. Jeg har lekt med to fingere og fått inn de, men hans virker å være 20 pluss og tykkere enn mine to fungere. Jeg har reagert på størrelsen hans og spurt, han har sagt at det har gått greit med de fleste - han har ikke vært med så mange, siden han giftet seg ung og ble skult fir 2 år suden. Bør jeg ta med glidekrem?, jeg blir ganske så våt når jeg leker med meg selv

litt bekymret kvinne 46

Er jo bare å ta tiden til hjelp..kuken skal inn om så hofta skal av ledd vettu..🙈🤭

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har aldri møttes og du har allerede sextet med ham og sendt drøye snapper av at du fingrer deg selv? 

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. 

Anonymkode: 7e0f3...a73

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere har aldri møttes og du har allerede sextet med ham og sendt drøye snapper av at du fingrer deg selv? 

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. 

El, dette er ikke grensesprengende i 2024, det å vise underlivet sitt og ikke minst menn som viser sitt lem er så vanlig at ingen blir flaue av det. Jeg bryr meg ikke om noen hadde bilder av min stive kuk, hvorfor det? 
Fingre i en fitte er ikke akkurat en signatur, hun er vel ikke teit, etter 7 år så ville vel de fleste hatt hastverk og send bilder sitt lem eller organ. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

… hans virker å være 20 pluss og tykkere enn mine to fungere. Jeg har reagert på størrelsen hans og spurt, han har sagt at det har gått greit med de fleste - han har ikke vært med så mange, siden han giftet seg ung og ble skult fir 2 år suden. Bør jeg ta med glidekrem?, jeg blir ganske så våt når jeg leker med meg selv

litt bekymret kvinne 46

At det var??? Bekymret? Her er det vel bare å glede seg, ta det litt step-by-step og nyyyte

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love deg at bilder kan lyve. Tatt i riktig vinkel kan selv en liten se stor ut. Chattet litt med en fyr. Ble enig om å møtes for å se om vi kunne være ff. Han sendte bilder. Jeg var litt bekymret siden den så stor ut. Når vi så møttes, så hadde han endel mindre enn gjennomsnittet.  

Anonymkode: 28bb3...a9a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde oss oppdatert😂 Skal nok litt til å stake opp 7 år med full sextørke, så tenker glidekrem/olje er greit 

Anonymkode: 75007...7a9

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John McClane skrev (1 time siden):

El, dette er ikke grensesprengende i 2024, det å vise underlivet sitt og ikke minst menn som viser sitt lem er så vanlig at ingen blir flaue av det. Jeg bryr meg ikke om noen hadde bilder av min stive kuk, hvorfor det? 
Fingre i en fitte er ikke akkurat en signatur, hun er vel ikke teit, etter 7 år så ville vel de fleste hatt hastverk og send bilder sitt lem eller organ. 

Får håpe han er en snill fyr som ikke har tenkt å utpresse henne for alle de vulgære bildene og filmene hun sender ham da. Svært få damer ønsker å ha underliv og sexliv ute på åpent internett. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får håpe han er en snill fyr som ikke har tenkt å utpresse henne for alle de vulgære bildene og filmene hun sender ham da. Svært få damer ønsker å ha underliv og sexliv ute på åpent internett. 

Hvem bryr seg. Fins knapt et menneske i verden som kan identifisere meg fra naken kropp og underliv og skulle det så være så reflekterer det kun negativt på den personen som deler noe jeg har delt i fortrolighet. Kvinne, som har sendt diverse til spesielt utvalgte.

Anonymkode: 5061a...ab3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

litt bekymret kvinne 46

Ta med glidekrem og ha på lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal nok litt til å stake opp 7 år med full sextørke

🤢

Anonymkode: d1b5e...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...