Mezzosoprena Skrevet 31. oktober 2024 #21 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For det er SÅ mye bedre å ha de i barnevogner og kalle seg selv pelsmamma Anonymkode: 4a7ed...853 Du så INGEN mellomting mellom de to alternativene? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #22 Del Skrevet 31. oktober 2024 Coachshinny skrev (11 minutter siden): Dette er dyreplageri. Klart katten skal være inne når den selv vil. Håper naboene melder det inn. Jeg er sjokkert. Men kan vel være en dårlig spøk. Anonymkode: 543d9...013 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #23 Del Skrevet 31. oktober 2024 Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): Du så INGEN mellomting mellom de to alternativene? Enig. Det er ganske mye mellom dyremishandling, og crazy cat lady. Ikke at det er galt å være crazy cat lady, ene min sover i dukkevogna til datteren min, og er min lille baby. Blir helt uvel av å tenke på at noen skaffer katt for å la den bo ute året rundt. Da følges den trolig ikke opp av dyrlege heller. Anonymkode: 543d9...013 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 31. oktober 2024 #24 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Håper naboene melder det inn. Jeg er sjokkert. Men kan vel være en dårlig spøk. Anonymkode: 543d9...013 Det får jeg inderlig håpe. Slike folk skulle ikke hatt katt eller dyr forøvrig. 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #25 Del Skrevet 2. november 2024 Her har katten dør med chipleser, så den kommer og går akkurat som de vil. Spørsmålet burde være "nekte katten å gå ut" og svaret er nyttårsaften. 😉 Anonymkode: f49d8...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #26 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 14.30): Katten får aldri komme inn, hun bor i huset utenfor(hundehus) ville bare ha utekatt Anonymkode: 4a7ed...853 I Norge er dette dyremishandling, da katter ikke skal måtte være konstant utendørs ved minusgrader. Det er også ufølsomt å ikke inkludere en katt inn i felleskapet med menneskene der den bor. Anonymkode: 74dd5...cb8 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå