Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut del 2 (oppdatering)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Rødt flagg at han kommenterer at noen er pene? Altså, min mann kommenterer sånt hele tiden, jeg kommenterer sånt hele tiden og kan fort be mannen sjekke ut andre damer. Det handler om tillit, ikke at han er en dårlig mann. Du velger å se det verste i denne mannen og tolke alle situasjoner og alt han sier i verste mening. Du er et vandrende rødt flagg ts. Dere var vel aldri eksklusive, og med passiv-aggressiviteten du utsatte han for før dere dro, så forstår jeg at han ikke har slettet andre kvinner fra snap.

At du velger å «ikke svare han» er bare dårlig gjort. Du har jo ikke avsluttet relasjonen, nå faser du han bare ut uten en ordentlig begrunnelse. Det kan faktisk oppleves verre enn å bli ghostet. Bli kvitt usikkerheten du har før du begynner å date, jobb litt med selvfølelsen og ditt selvverd, så finner du kanskje noen du klarer å stole på nok til å beholde en relasjon.

Anonymkode: c4d59...054

Og enkelte her velger å se det verste i meg også. For som jeg skrev var det ikke bare det at han sa det, har tidligere vist bilde av bestevenninnen min og han sa hun var pen, da ble jeg glad og sa jeg vet. Nå var det en setting der han var kald og avvisende mot meg i væremåten, så sier han at en annen kvinne er så pen at det er galskap. Det suger å høre når du sitter der og allerede føler deg avvist. 

Anonymkode: 637db...3f3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og enkelte her velger å se det verste i meg også. For som jeg skrev var det ikke bare det at han sa det, har tidligere vist bilde av bestevenninnen min og han sa hun var pen, da ble jeg glad og sa jeg vet. Nå var det en setting der han var kald og avvisende mot meg i væremåten, så sier han at en annen kvinne er så pen at det er galskap. Det suger å høre når du sitter der og allerede føler deg avvist. 

Husk at du tolket han som kald og avvisende, det er ikke nødvendigvis sannheten. Du har engstelig tilknytning, og da er man hypersensitiv til den minste forandring og tolker alt i verste mening, det kan være så enkelt som at han bare var sliten. Poenget er at før du har jobbet med deg selv så kommer du aldri til å klare å ha en sunn relasjon. 

Anonymkode: 1be95...526

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Husk at du tolket han som kald og avvisende, det er ikke nødvendigvis sannheten. Du har engstelig tilknytning, og da er man hypersensitiv til den minste forandring og tolker alt i verste mening, det kan være så enkelt som at han bare var sliten. Poenget er at før du har jobbet med deg selv så kommer du aldri til å klare å ha en sunn relasjon. 

Anonymkode: 1be95...526

Nei, jeg merker forskjell når noen er helt stille og virker irritert over min tilstedeværelse og når noen er sliten. Og jeg har jobbet med meg selv i lang tid og gått til psykolog tidligere også, det at jeg sa til han at jeg føler han ikke bryr seg hadde jeg aldri tørt å sagt tidligere så har kommet meg med kommunikasjon og grensesetting. Så hvis jeg skal være perfekt før jeg treffer noen blir jeg evig singel for ser ikke hvordan jeg kan jobbe noe mer nå. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

😅🥹damer, dere er skjønne

Anonymkode: 29ead...75f

Vær så snill, denne tråden er ikke noe eksempel på "damer", dette er en veldig unik person ikke likner på noen jeg verken har kjent eller hørt om i hele mitt liv. 

Anonymkode: 70e62...413

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 13.42):

men blir et sakte brudd tror jeg der vi fremdeles kommer til å ha daglig kontakt. 

Det er ikke et brudd. 

Anonymkode: 1ca91...dce

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 16.33):

Fordi jeg føler det ikke ville gjort noen forskjell, sa på turen når han plutselig ble helt iskald at jeg føler han ikke bryr seg om meg overhode og da sa han at han bryr seg vanvittig mye, elsker hvert minutt med meg og at jeg aldri må tenke sånn, men var fremdeles kald og unnvikende frem til vi la oss. Så det nytter ikke for ord og handling hos han henger uansett ikke sammen. 

Men du VET ikke at det ikke ville gjort en forskjell. Det er dette som er å vokse, lære og modnes i livet. Å våge å sette ord på ting som de er. Gi folk en sjanse til å lykkes med deg. Les en bok om kommunikasjon! For du har jo uansett bestemt deg for et brudd, så hvorfor ikke øve deg på å sette ord på hva du ønsker deg på en rolig og attraktiv måte? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enni skrev (På 31.10.2024 den 17.09):

Han spiller deg som Tellefsen spiller ei fele. 

Er jo derfor du ble påspandert så mye.

Det er jo omvendt. Det er TS som spiller han. Joda, denne mannen sliter med sitt. Og TS har valgt å "lead him on", ta i mot masse greier, være lidenskapelig med ham, samtidig som hun hele veien har 1 og en halv fot ut døra. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Takk for råd ❤️ det blir neppe mer kontakt enn hei og ha en fin dag, jeg ønsker oppriktig ikke et forhold med han. Har datet en som var ganske lik tidligere og lærte heldigvis av det, den gangen fortsatte jeg å treffe vedkommende i veldig lang tid mens nå vet jeg at dette ikke fungerer for meg. Det er vanvittig viktig for meg at jeg har en partner som er stabil og støttende slik jeg selv mener jeg er i et forhold. Varm og kald sliter meg fullstendig ut. 

Ikke vær så frekk at du ikke sier det. Først skriver du HI der du later som du reflekterer over ting, så kommer det frem denne tråden også at du er frekkere enn flatlusa. Ikke ødelegg mennesker på denne måten. Du viser ham at han ikke er god nok. Du tar i mot gavene hans, oppmerksomheten hans, men du unner ham ikke respekten i å være ærlig fordi du "beskytter ham fra følelsene sine". Jævlig frekt er det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ser poenget ditt, men sa også at vi ikke ses igjen og jeg mente det. Og sorgprosessen her er i gang og jeg har ikke sendt en eneste snap siden vi kom hjem og pleide å sende 100, svarer kun kort og høflig på det han skriver. 

Herrejesus, slutt å være så OND. Du spiller bare hard to get og får ham til å jobbe hardere. Hvis du vet at du ikke vil være med ham skriver du en ærlig og åpen melding om det. Si at dette forholdet ikke er det du ser for deg, og at du takker for det fine dere har delt og ønsker ham lykke til videre. Ikke fortsett å hold ham på gress. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er jo omvendt. Det er TS som spiller han. Joda, denne mannen sliter med sitt. Og TS har valgt å "lead him on", ta i mot masse greier, være lidenskapelig med ham, samtidig som hun hele veien har 1 og en halv fot ut døra. 

Har for hundrede gang sagt til han at vi aldri ses igjen. Og morsomt du skriver om å være frekk og ond når du skriver så lite hyggelig ting om meg i tråden uten at jeg har gjort deg noe. Jeg har det allerede veldig vondt nå. Hadde aldri gjort det slutt om han ikke var shady og så ekstremt varm og kald. Tror jeg hadde blitt skadet av han over tid. Han er nok bedre for noen som ikke er følsom slik som meg. Men nå har jeg gitt han klar beskjed at det er over. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men du VET ikke at det ikke ville gjort en forskjell. Det er dette som er å vokse, lære og modnes i livet. Å våge å sette ord på ting som de er. Gi folk en sjanse til å lykkes med deg. Les en bok om kommunikasjon! For du har jo uansett bestemt deg for et brudd, så hvorfor ikke øve deg på å sette ord på hva du ønsker deg på en rolig og attraktiv måte? 

Har kommunisert følelser til menn tidligere og blitt brått avvist med at de går om jeg viser behov eller følelser, og så tørte jeg likevel å kommunisere til han her uten at det hjalp så jeg vet det ikke er vits med slike menn og utsetter meg ikke for det igjen når det er håpløst. Skjønner ikke hvorfor det er så galt. Ville du fortsatt å feie i stua di samtidig som det konstant blåste støv inn eller vente til det gikk over? Om du er kvinne er det merkelig du har sympati for en som ble irritert på meg når jeg ble utsatt for en ekkel opplevelse av en mann, han bryr seg ingenting og jeg har bare vært god mot han og syns ikke jeg skal sitte med dårlig samvittighet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel nå ringte han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo verdens største bitch, da. Hvorfor informere vennene dine og ikke han om at du er singel...?? Spyr.

Anonymkode: de249...510

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du er jo verdens største bitch, da. Hvorfor informere vennene dine og ikke han om at du er singel...?? Spyr.

Har informert han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har informert han. 

Flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så glad i drama. Du vil ikke blokkere ham eller si fra tydelig fordi du liker oppmerksomheten han gir deg. 

Det er ekstremt dårlig gjort å la noen henge på den måten.

Anonymkode: 55234...179

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er så glad i drama. Du vil ikke blokkere ham eller si fra tydelig fordi du liker oppmerksomheten han gir deg. 

Det er ekstremt dårlig gjort å la noen henge på den måten.

Hvor tydelig er ikke vi ses aldri igjen? Og han vet jeg mener det. Tror nesten det er omvendt nå at han sender selfies for oppmerksomhet selv om det er over og det er ok for meg hvis det gjør at han føler seg bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor tydelig er ikke vi ses aldri igjen? Og han vet jeg mener det. Tror nesten det er omvendt nå at han sender selfies for oppmerksomhet selv om det er over og det er ok for meg hvis det gjør at han føler seg bedre :) 

Dårlige unnskyldninger for at du ikke vil avslutte ordentlig.

Det hjelper ikke at du har sagt det når du svarer på hans meldinger, ser snappene hans og ikke blokkerer ham. Det kan han tolke som at det fortsatt er håp.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dårlige unnskyldninger for at du ikke vil avslutte ordentlig.

Det hjelper ikke at du har sagt det når du svarer på hans meldinger, ser snappene hans og ikke blokkerer ham. Det kan han tolke som at det fortsatt er håp.

Men sånn oppriktig, han er ikke interessert så jeg føler dette er helt ok. Så mye hyggeligere å avslutte det sånn her og med fremdeles litt gøyale snaps fra han enn bare blokkering, jeg har vel bare blokkert en person i hele mitt liv og han var helt grusom og fortjente det, syns sånt er brutalt og ubehagelig. Vil alltid ende ting bra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme bruker som hadde den lovebombet tråden og ble veldig syk? 

Anonymkode: 45f9d...c6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...