Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut del 2 (oppdatering)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sa også til han at enkelte er skeptiske til forholdet, så sa han at de prøver å manipulere meg og at han vet best selv hva han føler for meg og at andre ikke har peiling. 

Anonymkode: 637db...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare for å slippe å være alene med en gal person.

Anonymkode: 45f9d...c6d

Han prøver å møte meg igjen så snart som mulig og tekster konstant så tror ikke jeg skremte han nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sa også til han at enkelte er skeptiske til forholdet, så sa han at de prøver å manipulere meg og at han vet best selv hva han føler for meg og at andre ikke har peiling. 

Du ekke god...

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han prøver å møte meg igjen så snart som mulig og tekster konstant så tror ikke jeg skremte han nei. 

Hvorfor tror du han var kald? Frøs han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lovet en oppdatering og er nettopp hjemme fra Mexico. Så vi levde som kjærester der og delte hotellrom, holdt hender i offentlighet, kysset i bassenget, snakket med hverandres foreldre på FaceTime og moren hans sa han har snakket om meg konstant siden juli. Så på den ene siden var det en fantastisk tur, og jeg har nå fått tilbake lysten på er forhold for føler virkelig jeg elsker å være i et. Han sa jeg er så blid, empatisk og herlig å være sammen med 24/7.

Noen røde flagg var det dog. Han skjulte mobilen når han åpnet snap fra en dame, jeg så det var en lettkledd selfie. Da ble jeg lei meg men sa ikke noe. Så var han noe varm og kald, vi kunne ha sex en hel dag og så kunne han plutselig bli helt stille og virke sur, selv om han vanligvis var veldig kosete etter sex. Så kommenterte han en dame han så mens han var sånn kald og virket sur og sa hun var så pen at det var galskap, og da følte jeg meg utrygg og lite verdsatt siden han sa det i en sånn kald setting. Han sa også at han ikke brydde seg når mange menn kikket på meg og enkelte prøvde seg når han gikk på do, og det var ikke så kult å høre. Bra han ikke er sjalu og kontrollerende men er kjipt han var helt likegyldig til det.

Så jeg bestemte meg for å ende det etter turen fordi han fremdeles gjør meg forvirret og jeg tror ikke det går over, og informerte venner at jeg er singel igjen. Men nå sender han meldinger at han «elsker meg mer enn han ønsker» hva enn det betyr. Og sender hjerter og selfier og at han savner å være med meg 24/7. Så det er over som jeg skrev i den originale tråden at jeg skulle ende dette, men blir et sakte brudd tror jeg der vi fremdeles kommer til å ha daglig kontakt. 

Så det var det. Er fremdeles så glad jeg dro, det var godt for sjelen med så mye intens lidenskap etter alt stresset og ensomheten. 

Ble sikkert ikke noe med han og den lettkledde dama... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du virker splitter pine gal. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bare for å slippe å være alene med en gal person.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du ekke god...

Hvem såret deg? 😘

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem såret deg? 😘

Siterer jeg feill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venter på  "Hvorfor er alle på kg så slemme" tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å være ute etter et forhold er en skummel tankegang for plutselig hopper du på alle som sier de liker deg, kan du ikke heller vente til du treffer en person du VIL være i forhold med? 

Anonymkode: 54acc...407

Det er normalt å ville ha kjæreste. Har ikke tvilt på mott ø ske om det og har ikke flørtet med en mann på flere år, venter til jeg møter en på ekte det klikker med. 

Det er ingenting som sier at noen vil bli hensynsløse av å vite at de ønsker et forhold. 

Anonymkode: 52d77...795

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du ekke god...

Hvorfor? Det at han sier dette er jo også super red flag. Han er en dårlig ide og ts gjorde rett i å avslutte.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har fremdeles god kontakt med eksen min, skal faktisk treffe han etterpå for å gi noe jeg kjøpte på tur. Så jeg tenkte det ikke er noe problem å ha kontakt med han her også. 90% av tiden har han vært fantastisk mot meg og han kjøpte så mye til meg på tur selv om jeg sa nei bare handlet han gaver og spanderte maten så hadde følt meg fæl om jeg blokkerte han nå. Men neste helg skal jeg ut og da skal jeg for første gang siden jeg møtte han ut å flørte og gjøre meg åpen for å møte nye menn :) 

Ikke ha det. Han virker veldig manipulerende. Send tingene tilbake om du må. Det er ikke verdt et liv med en i verstefall narsisit. Sier ikke han garantert er det, men han er jo veldig scetchy

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke ha det. Han virker veldig manipulerende. Send tingene tilbake om du må. Det er ikke verdt et liv med en i verstefall narsisit. Sier ikke han garantert er det, men han er jo veldig scetchy

Ts vil bare ha hyggelige  tilbakemeldinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for råd ❤️ det blir neppe mer kontakt enn hei og ha en fin dag, jeg ønsker oppriktig ikke et forhold med han. Har datet en som var ganske lik tidligere og lærte heldigvis av det, den gangen fortsatte jeg å treffe vedkommende i veldig lang tid mens nå vet jeg at dette ikke fungerer for meg. Det er vanvittig viktig for meg at jeg har en partner som er stabil og støttende slik jeg selv mener jeg er i et forhold. Varm og kald sliter meg fullstendig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han virker som han vil ha deg, men kanskje ikke bare deg. Han tror vel han kan ha deg som kjæreste, men ha den andre som elskerinne. Eller så tar han til takke med deg fordi han ikke får hun som sendte ham nakenbilde. 

Uansett så har du rett i at handlingene hans står ikke til ordene. Du fortjener en som bryr seg mer enn han, og som vil ha kun deg. Det er jo overhodet ikke greit å snappe med andre damer samtidig som han holder på med deg. Han tror kanskje du ikke rakk å se bildet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tantemor skrev (1 minutt siden):

Han virker som han vil ha deg, men kanskje ikke bare deg. Han tror vel han kan ha deg som kjæreste, men ha den andre som elskerinne. Eller så tar han til takke med deg fordi han ikke får hun som sendte ham nakenbilde. 

Uansett så har du rett i at handlingene hans står ikke til ordene. Du fortjener en som bryr seg mer enn han, og som vil ha kun deg. Det er jo overhodet ikke greit å snappe med andre damer samtidig som han holder på med deg. Han tror kanskje du ikke rakk å se bildet. 

Takk 🌹 Nei, tror ikke han vet at jeg så det. Var rett etter vi hadde ligget sammen han fikk bilde også så det sved skikkelig og ha intim sex og holde rundt hverandre og så se en fremmed kvinne i bh på snappen hans, jeg vil ikke ha det sånn og ble veldig lei meg. Så hun sendte flere snaps også men de åpnet han ikke.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk 🌹 Nei, tror ikke han vet at jeg så det. Var rett etter vi hadde ligget sammen han fikk bilde også så det sved skikkelig og ha intim sex og holde rundt hverandre og så se en fremmed kvinne i bh på snappen hans, jeg vil ikke ha det sånn og ble veldig lei meg. Så hun sendte flere snaps også men de åpnet han ikke.

Og forresten så la jeg ut et bilde av oss på story og en kompis skrev «fått deg type?» så så han det og sa «si ja da, skal du ikke svare han?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå sendte han 2 hjerter og jeg svarte ikke. Svarte på meldinger med tekst men ikke det. Prosessen med å gå videre er offisielt i gang. Har grått et par ganger i dag men tror fordi jeg er sterkere av tidligere erfaringer så skal dette gå bra!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå sendte han 2 hjerter og jeg svarte ikke. Svarte på meldinger med tekst men ikke det. Prosessen med å gå videre er offisielt i gang. Har grått et par ganger i dag men tror fordi jeg er sterkere av tidligere erfaringer så skal dette gå bra!

Du er jo minst like kjip som han når du ikke har baller nok til å avslutte dette på en ordentlig måte, men prøver å fase han ut.

Anonymkode: 1be95...526

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er jo minst like kjip som han når du ikke har baller nok til å avslutte dette på en ordentlig måte, men prøver å fase han ut.

Anonymkode: 1be95...526

Har allerede sagt til han at jeg føler han ikke bryr seg og at vi ikke kommer til å ses igjen så hadde baller til å si det. Han sa ikke si sånt tull, men jeg sa det. Så har gjort mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har allerede sagt til han at jeg føler han ikke bryr seg og at vi ikke kommer til å ses igjen så hadde baller til å si det. Han sa ikke si sånt tull, men jeg sa det. Så har gjort mitt. 

Blokker ham da, vis at du mener det 

Anonymkode: 54acc...407

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...