Gå til innhold

Ghostet i 24 timer, kutte ut del 2 (oppdatering)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lovet en oppdatering og er nettopp hjemme fra Mexico. Så vi levde som kjærester der og delte hotellrom, holdt hender i offentlighet, kysset i bassenget, snakket med hverandres foreldre på FaceTime og moren hans sa han har snakket om meg konstant siden juli. Så på den ene siden var det en fantastisk tur, og jeg har nå fått tilbake lysten på er forhold for føler virkelig jeg elsker å være i et. Han sa jeg er så blid, empatisk og herlig å være sammen med 24/7.

Noen røde flagg var det dog. Han skjulte mobilen når han åpnet snap fra en dame, jeg så det var en lettkledd selfie. Da ble jeg lei meg men sa ikke noe. Så var han noe varm og kald, vi kunne ha sex en hel dag og så kunne han plutselig bli helt stille og virke sur, selv om han vanligvis var veldig kosete etter sex. Så kommenterte han en dame han så mens han var sånn kald og virket sur og sa hun var så pen at det var galskap, og da følte jeg meg utrygg og lite verdsatt siden han sa det i en sånn kald setting. Han sa også at han ikke brydde seg når mange menn kikket på meg og enkelte prøvde seg når han gikk på do, og det var ikke så kult å høre. Bra han ikke er sjalu og kontrollerende men er kjipt han var helt likegyldig til det.

Så jeg bestemte meg for å ende det etter turen fordi han fremdeles gjør meg forvirret og jeg tror ikke det går over, og informerte venner at jeg er singel igjen. Men nå sender han meldinger at han «elsker meg mer enn han ønsker» hva enn det betyr. Og sender hjerter og selfier og at han savner å være med meg 24/7. Så det er over som jeg skrev i den originale tråden at jeg skulle ende dette, men blir et sakte brudd tror jeg der vi fremdeles kommer til å ha daglig kontakt. 

Så det var det. Er fremdeles så glad jeg dro, det var godt for sjelen med så mye intens lidenskap etter alt stresset og ensomheten. 

Anonymkode: 637db...3f3

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å hjelpe meg.. du vet jo ikke selv hva du vil. Et forhold? Ja takk! Singel? Ja takk! Uavklart? Ja takk! Bli sammen igjen? Ja takk.

Jeg husker den forrige tråden, vat aktiv i den også, nå skjønner jeg at du trenger mer hjelp og oppfølging enn hva folk her kan gi. Lykke til. 

Anonymkode: 54acc...407

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å hjelpe meg.. du vet jo ikke selv hva du vil. Et forhold? Ja takk! Singel? Ja takk! Uavklart? Ja takk! Bli sammen igjen? Ja takk.

Jeg husker den forrige tråden, vat aktiv i den også, nå skjønner jeg at du trenger mer hjelp og oppfølging enn hva folk her kan gi. Lykke til. 

Jeg vil ha et forhold men ikke med han som er forvirrende, så vet helt klart hva jeg vil. Er ikke ute etter hjelp og oppfølging her, ville bare gi en oppdatering til de få som var hyggelige i tråden! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ha et forhold men ikke med han som er forvirrende, så vet helt klart hva jeg vil. Er ikke ute etter hjelp og oppfølging her, ville bare gi en oppdatering til de få som var hyggelige i tråden! 

Å være ute etter et forhold er en skummel tankegang for plutselig hopper du på alle som sier de liker deg, kan du ikke heller vente til du treffer en person du VIL være i forhold med? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å være ute etter et forhold er en skummel tankegang for plutselig hopper du på alle som sier de liker deg, kan du ikke heller vente til du treffer en person du VIL være i forhold med? 

Hallo, jeg har jo unngått forhold i årevis nå og har flust av menn som liker meg som jeg avviser. Nå vil jeg først komme meg over han her og det kommer til å ta tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hallo, jeg har jo unngått forhold i årevis nå og har flust av menn som liker meg som jeg avviser. Nå vil jeg først komme meg over han her og det kommer til å ta tid. 

Da bør du ta deg litt tid til å finne ut hvorfor du avviser de mennene og heller velger en som er så varm og kald om en anenn at han burde forskes på. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blokker og kom deg unna. Han prøver lovebombe deg tilbake så han kan få i pose og sekk. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Lovet en oppdatering og er nettopp hjemme fra Mexico. Så vi levde som kjærester der og delte hotellrom, holdt hender i offentlighet, kysset i bassenget, snakket med hverandres foreldre på FaceTime og moren hans sa han har snakket om meg konstant siden juli. Så på den ene siden var det en fantastisk tur, og jeg har nå fått tilbake lysten på er forhold for føler virkelig jeg elsker å være i et. Han sa jeg er så blid, empatisk og herlig å være sammen med 24/7.

Noen røde flagg var det dog. Han skjulte mobilen når han åpnet snap fra en dame, jeg så det var en lettkledd selfie. Da ble jeg lei meg men sa ikke noe. Så var han noe varm og kald, vi kunne ha sex en hel dag og så kunne han plutselig bli helt stille og virke sur, selv om han vanligvis var veldig kosete etter sex. Så kommenterte han en dame han så mens han var sånn kald og virket sur og sa hun var så pen at det var galskap, og da følte jeg meg utrygg og lite verdsatt siden han sa det i en sånn kald setting. Han sa også at han ikke brydde seg når mange menn kikket på meg og enkelte prøvde seg når han gikk på do, og det var ikke så kult å høre. Bra han ikke er sjalu og kontrollerende men er kjipt han var helt likegyldig til det.

Så jeg bestemte meg for å ende det etter turen fordi han fremdeles gjør meg forvirret og jeg tror ikke det går over, og informerte venner at jeg er singel igjen. Men nå sender han meldinger at han «elsker meg mer enn han ønsker» hva enn det betyr. Og sender hjerter og selfier og at han savner å være med meg 24/7. Så det er over som jeg skrev i den originale tråden at jeg skulle ende dette, men blir et sakte brudd tror jeg der vi fremdeles kommer til å ha daglig kontakt. 

Så det var det. Er fremdeles så glad jeg dro, det var godt for sjelen med så mye intens lidenskap etter alt stresset og ensomheten. 

At du gidder 

Anonymkode: e803f...2a8

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da bør du ta deg litt tid til å finne ut hvorfor du avviser de mennene og heller velger en som er så varm og kald om en anenn at han burde forskes på. 

Ante ikke at han var varm og kald dog, for i starten var han kun varm og veldig på. Veldig synd det endret seg for utviklet sterke følelser for første gang på lenge. Føler meg så knyttet til han. Men er ikke en tenåring lenger og velger å bruke fornuften og driver allerede å bearbeider for å gå videre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At du gidder 

Anonymkode: e803f...2a8

Jeg lovet jo og holder alltid det jeg lover 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som jeg sa til deg i den forrige tråden din flere ganger, før du har jobba med issuesene dine så kommer du hverken til å møte menn som er bra for deg, eller klare å ha en sunn relasjon.

Anonymkode: 1be95...526

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du virker splitter pine gal. 

Anonymkode: 45f9d...c6d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er min favoritt-tråd på KG, etter del 1. Takk for oppdatering, TS!

Anonymkode: 59350...5cb

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor ikke bare fortelle ham det du forteller oss?

At du reagerer på varm-kald-oppførselen hans, at du synes det er lite respektfullt å omtale andre damer sånn til deg, og at du ikke kan fungere i et forhold med en sånn person?

Anonymkode: 4b7ef...a8e

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke bare fortelle ham det du forteller oss?

At du reagerer på varm-kald-oppførselen hans, at du synes det er lite respektfullt å omtale andre damer sånn til deg, og at du ikke kan fungere i et forhold med en sånn person?

Anonymkode: 4b7ef...a8e

Fordi jeg føler det ikke ville gjort noen forskjell, sa på turen når han plutselig ble helt iskald at jeg føler han ikke bryr seg om meg overhode og da sa han at han bryr seg vanvittig mye, elsker hvert minutt med meg og at jeg aldri må tenke sånn, men var fremdeles kald og unnvikende frem til vi la oss. Så det nytter ikke for ord og handling hos han henger uansett ikke sammen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi jeg føler det ikke ville gjort noen forskjell, sa på turen når han plutselig ble helt iskald at jeg føler han ikke bryr seg om meg overhode og da sa han at han bryr seg vanvittig mye, elsker hvert minutt med meg og at jeg aldri må tenke sånn, men var fremdeles kald og unnvikende frem til vi la oss. Så det nytter ikke for ord og handling hos han henger uansett ikke sammen. 

Så hvorfor fortsette å ha kontakt med han etterpå fordi du er "knyttet til han"? Kutt han helt ut. Klarer du ikke det, så håper jeg du leser deg opp på psykisk vold og traumebånd.  

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Enni skrev (13 minutter siden):

Så hvorfor fortsette å ha kontakt med han etterpå fordi du er "knyttet til han"? Kutt han helt ut. Klarer du ikke det, så håper jeg du leser deg opp på psykisk vold og traumebånd.  

Har fremdeles god kontakt med eksen min, skal faktisk treffe han etterpå for å gi noe jeg kjøpte på tur. Så jeg tenkte det ikke er noe problem å ha kontakt med han her også. 90% av tiden har han vært fantastisk mot meg og han kjøpte så mye til meg på tur selv om jeg sa nei bare handlet han gaver og spanderte maten så hadde følt meg fæl om jeg blokkerte han nå. Men neste helg skal jeg ut og da skal jeg for første gang siden jeg møtte han ut å flørte og gjøre meg åpen for å møte nye menn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiller deg som Tellefsen spiller ei fele. 

Er jo derfor du ble påspandert så mye.

Endret av Enni
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Enni skrev (2 minutter siden):

Han spiller deg som Tellefsen spiller ei fele. 

Er jo derfor du ble påspandert så mye.

Men hvorfor har han da blandet foreldrene inn i relasjonen? Iom at moren sa hun vil treffe meg fysisk og at jeg er alt han prater om. Uansett får han ikke spilt meg mer fordi i’m out 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor har han da blandet foreldrene inn i relasjonen? Iom at moren sa hun vil treffe meg fysisk og at jeg er alt han prater om. Uansett får han ikke spilt meg mer fordi i’m out 😊

Bare for å slippe å være alene med en gal person.

Anonymkode: 45f9d...c6d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...