AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #1 Del Skrevet 31. oktober 2024 Finnes det en krem som kan bleke bittesmå røde og brune arr, eller må en til laser? Er så drittlei dette, hatt i flere år, slitt ned kviser hele mitt liv og er nå i slutten av 30åra. Har noen tips? Anonymkode: f9ad3...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #2 Del Skrevet 31. oktober 2024 Får du fremdeles kviser? Det er isåfall der du må begynne. Ingen vits i å behandle arr før du klarer få bukt med kvisene. Hvis du får kviser enda, kan du beskrive alt du gjør med huden på daglig basis/hvilke produkter, ingredienser osv. Anonymkode: 94a83...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #3 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får du fremdeles kviser? Det er isåfall der du må begynne. Ingen vits i å behandle arr før du klarer få bukt med kvisene. Hvis du får kviser enda, kan du beskrive alt du gjør med huden på daglig basis/hvilke produkter, ingredienser osv. Anonymkode: 94a83...b12 Jeg får kviser pga hormoner, lite å gjøre med. Ikke alle kviser blir til arr men noen ble det en gang og de kan jeg vel søke råd om å få bort vel? Anonymkode: f9ad3...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #4 Del Skrevet 31. oktober 2024 Basiron, det bleker huden og gjør at du ikke får kviser i samme slengen. Bruker å smøre et tynt tynt lag et par kvelder før mens slik at jeg slipper utbrudd før mens. Bruker også fast tretinoin et par kvelder i uka. Hjelper også på å redusere arr og hindrer kviser. Det samme gjør niacinamide. Anonymkode: a379a...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå