AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da bør du søke opp alle trådene til eksen hans.. Anonymkode: 5a49f...df6 Slutt å tull, gå heller andre steder, hvis du ikke kan holde deg til diskusjonen og tema. Anonymkode: 6452d...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Har ny sexpartner. Ikke noe galt egentlig, men han får så utrolig lange orgasmer, er det vanlig? Snakker orgasme som varer sånn 2-3 minutter før han roer seg med skjelvinger og stønning. Anonymkode: 6452d...9ac Dersom stimuli av prostata er involvert, er det ikke umulig for menn å oppnå slike orgasmer. Er ikke det deilig da? Anonymkode: 82052...675 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Enmanelskeråhate skrev (27 minutter siden): Fake Ja, fordi DU ikke har opplevd det er det helt klart fake 😂 Det er ikke uvanlig ved stimuli av prostata 😉 Anonymkode: 82052...675 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #24 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom stimuli av prostata er involvert, er det ikke umulig for menn å oppnå slike orgasmer. Er ikke det deilig da? Anonymkode: 82052...675 Ja, prostata stimuli er involvert og endel teasing. Mottar også prostatastimuli, orgasmene er utrolig sterke å intense, men typ 30 sekunder, kanskje opp mot minuttet for meg. Jo, det er helt fantastisk deilig og digger han nyter så intenst. Anonymkode: 6452d...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ROM Skrevet 14 timer siden #25 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da bør du søke opp alle trådene til eksen hans.. Anonymkode: 5a49f...df6 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 14 timer siden #26 Del Skrevet 14 timer siden Leste en tråd her tidligere om en mann som ble penetrert bakfra (om det var av en kvinne, eller mann vet jeg ikke) men der var også temaet at orgasmen varte over flere minutter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 13 timer siden #27 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dersom stimuli av prostata er involvert, er det ikke umulig for menn å oppnå slike orgasmer. Er ikke det deilig da? Anonymkode: 82052...675 Kan nok vare opp til 30 sekunder for min del, men det er da så intenst at jeg er helt kjørt etterpå. Skulle jeg hatt denne typen orgasmer i flere minutter hadde jeg nok fått hjerteinfarkt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #28 Del Skrevet 13 timer siden Goodtimes skrev (18 minutter siden): Leste en tråd her tidligere om en mann som ble penetrert bakfra (om det var av en kvinne, eller mann vet jeg ikke) men der var også temaet at orgasmen varte over flere minutter. Hei. Da er det kanskje flere som opplever dette. Første gang jeg har opplevd dette. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #29 Del Skrevet 13 timer siden Jdz skrev (10 minutter siden): Kan nok vare opp til 30 sekunder for min del, men det er da så intenst at jeg er helt kjørt etterpå. Skulle jeg hatt denne typen orgasmer i flere minutter hadde jeg nok fått hjerteinfarkt.... Jeg og er helt utkjørt etter 30 sekunder+ lang prostata orgasme. Min sexpartner er helt tømt og utkjørt og kan ligge å hyperventilere i fler minutter etter at han har kommer ned igjen etter en sånn lang orgasme. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 7 timer siden #30 Del Skrevet 7 timer siden Jo mere en kvinne pirrer meg av tålmodighet.. med klining og kyssing før sex med klærne på, jo sterkere blir orgasmen.. Sånn ca 1 time med pirring, inkludert et tålmodig oralt forspill.. Da tømmes hele registeret og jeg skjevler i minutter, litt usikker på hvor lenge, for det tar tid å roe ned pulsen.. De første lange sprutene går over 2 meter, men avtar etterhvert til blæra blir tom. Andre ganger klarer jeg å kontrollere spruten i små, med mange korte spruter opp til puppene. Mengden er vel den som avgjør hvor lenge orgasmen varer, jeg har iallefall fått utvidet sædblæra mi🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Del Skrevet 7 timer siden Kjæresten min har kraftige og langvarige orgasmer. Ikke flere minutter tror jeg, men har ikke tatt tiden. Han spenner kroppen noe voldsomt og spruter mye og mange ganger. Ofte føler han seg nummen i hendene, av og til prikker det i huden både i hender og ansiktet. Han må også ligge stille en stund da han blir svimmel og ør en liten stund etterpå. Har aldri møtt noen som har orgasmer sånn som han, men synes ikke det er avtennende, heller motsatt! Anonymkode: fbcf2...af4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden Here we go again! Anonymkode: dbc85...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #33 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nope, det er helt ekte, kan ikke fake hans reaksjon. Anonymkode: 6452d...9ac Jeg kan love deg at menn er ikke vanskelig å lure når det gjelder slikt 😂 Anonymkode: 55694...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #34 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan love deg at menn er ikke vanskelig å lure når det gjelder slikt 😂 Anonymkode: 55694...ce7 Jeg vet det er ekte, det der klarer han ikke å fake. Hele mannen rister å skjelver og blir helt stiv i beina under hele orgasmen Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #35 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjæresten min har kraftige og langvarige orgasmer. Ikke flere minutter tror jeg, men har ikke tatt tiden. Han spenner kroppen noe voldsomt og spruter mye og mange ganger. Ofte føler han seg nummen i hendene, av og til prikker det i huden både i hender og ansiktet. Han må også ligge stille en stund da han blir svimmel og ør en liten stund etterpå. Har aldri møtt noen som har orgasmer sånn som han, men synes ikke det er avtennende, heller motsatt! Anonymkode: fbcf2...af4 Det der høres veldig ut som min sexpartner. Langvarige orgasmer med voldsomme spenninger i hele kroppen, rykker veldig. Noen ganger spruter han intenst mange ganger, andre ganger kommer orgasmen flere ganger uten sprut, før han til slutt spruter voldsomt med mange støt. Min faller helt ut, ligger å hyperventillerer lenge, flere minutter etter en slik orgasme. Blir shaky og svimmel en god stund før han kommer seg til hektene. Ikke jeg heller, aldri opplevd tilsvarende orgasmer hos noen andre sånn som han. Det er absolutt ikke turn off, men supertennende. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #36 Del Skrevet 1 time siden Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Jo mere en kvinne pirrer meg av tålmodighet.. med klining og kyssing før sex med klærne på, jo sterkere blir orgasmen.. Sånn ca 1 time med pirring, inkludert et tålmodig oralt forspill.. Da tømmes hele registeret og jeg skjevler i minutter, litt usikker på hvor lenge, for det tar tid å roe ned pulsen.. De første lange sprutene går over 2 meter, men avtar etterhvert til blæra blir tom. Andre ganger klarer jeg å kontrollere spruten i små, med mange korte spruter opp til puppene. Mengden er vel den som avgjør hvor lenge orgasmen varer, jeg har iallefall fått utvidet sædblæra mi🤭 Høres ut til å være usedvanlig heftige orgasmer som absolutt kan sammenliknes med min sexvenn. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå