AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hei. Har ny sexpartner. Ikke noe galt egentlig, men han får så utrolig lange orgasmer, er det vanlig? Snakker orgasme som varer sånn 2-3 minutter før han roer seg med skjelvinger og stønning. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Det har jeg aldri opplevd Anonymkode: 225d4...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har jeg aldri opplevd Anonymkode: 225d4...a3f Ikke jeg heller, derfor jeg lurer litt her. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Det høres jo helt sykelig ut. Tenk om man skulle hatt det sånn i urtiden? At mannen var ute av spill i flere minutter etter en runde med sex. Anonymkode: 1b375...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Heldig fyr! Kanskje det er energiorgasmer, eller er det orgasme med utløsning? Jeg prøver å komme meg dit selv - men det krever litt trening Anonymkode: 10082...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Hadde vært turn off for meg… Anonymkode: e5c6b...af6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Mer ikke hvor vanlig det er for menn, jeg har det ikke sånn, men kona kan ha orgasmer som tilsynelatende aldri tar slutt. Anonymkode: e0af3...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde vært turn off for meg… Anonymkode: e5c6b...af6 Turn-off faktisk… Fordi lange orgasmer bør være forbeholdt kvinner? Anonymkode: e0af3...cad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hei. Har ny sexpartner. Ikke noe galt egentlig, men han får så utrolig lange orgasmer, er det vanlig? Snakker orgasme som varer sånn 2-3 minutter før han roer seg med skjelvinger og stønning. Anonymkode: 6452d...9ac Er du mann eller kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Fake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det høres jo helt sykelig ut. Tenk om man skulle hatt det sånn i urtiden? At mannen var ute av spill i flere minutter etter en runde med sex. Anonymkode: 1b375...198 Han virker jo ikke sykelig og han digger det veldig. Det skal sies vi er mannlige sexpartnere. Kan det ha noe å si? Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Heldig fyr! Kanskje det er energiorgasmer, eller er det orgasme med utløsning? Jeg prøver å komme meg dit selv - men det krever litt trening Anonymkode: 10082...0e2 Han er særs heldig. Kan være energiorgasmer, (måtte google det). Det ender noen ganger med intense utløsninger, men ikke alltid. Anonymkode: 6452d...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hadde vært turn off for meg… Anonymkode: e5c6b...af6 Hvorfor er det turn off? Anonymkode: 6452d...9ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Turn-off faktisk… Fordi lange orgasmer bør være forbeholdt kvinner? Anonymkode: e0af3...cad Hvorfor i all verden turn off, er ikke lange orgasmer fint for både kvinner og menn? Anonymkode: 6452d...9ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Enmanelskeråhate skrev (7 minutter siden): Fake Nope, det er helt ekte, kan ikke fake hans reaksjon. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mer ikke hvor vanlig det er for menn, jeg har det ikke sånn, men kona kan ha orgasmer som tilsynelatende aldri tar slutt. Anonymkode: e0af3...cad Kult for henne. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden feliek54 skrev (11 minutter siden): Er du mann eller kvinne Jeg er mann, vi er to mannlige sexpartnere. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Dette har du da spurt om flere ganger.. Anonymkode: 5a49f...df6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har du da spurt om flere ganger.. Anonymkode: 5a49f...df6 Nope aldri spurt om dette, partnerskapet er ganske nytt og er ganske ny her inne. Anonymkode: 6452d...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nope aldri spurt om dette, partnerskapet er ganske nytt og er ganske ny her inne. Anonymkode: 6452d...9ac Da bør du søke opp alle trådene til eksen hans.. Anonymkode: 5a49f...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå