Gå til innhold

Bryr menn seg om personlighet i det hele tatt? *rant*

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje. Men i så fall hvorfor vil du ha en sånn mann? 

Anonymkode: 71614...d57

Hvor skrev jeg at jeg ville ha det? 

Poenget er bare at for menn betyr utseende 99%. Du kan være ordentlig fæl i personlighet men menn vil fremdeles stille seg i kø for å få deg.

Anonymkode: 4d25a...566

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Poenget er bare at for menn betyr utseende 99%. Du kan være ordentlig fæl i personlighet men menn vil fremdeles stille seg i kø for å få deg.

Det er sant. Har sett mange eksempler på det gang på gang. Utseendet er mye viktigere for menn enn personlighet. 

Anonymkode: b1ea5...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja. Så mye betyr det nok ikke. Og mange som er pene er jo også hyggelige. Men ikke alle, såklart. Og mange som ikke er pene er likevel sjarmerende. De har ikke fokus på "hva andre gjør" men lever sitter eget liv. 

Anonymkode: 71614...d57

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg går for begge deler. Selvfølgelig orker jeg ikke å være sammen med en dame med dårlig personlighet.

Anonymkode: f1fdd...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hver gang jeg er på fest så opplever jeg at menn gir all oppmerksomhet til enten en eller to kvinner og ignorerer alle andre. Okey, sånn er det, men disse kvinnene gjør jo ingenting? De sier ikke noe interessent, de er ikke dype, de bare smiler og oppfører seg egentlig kjempeteit. Man skulle tro at de kunne skutt en i familien til gutta og likevel hadde gutta sirklet rundt hun. Samme dynamikk på snapchat. Til og med en oppegående dritt som jeg liker oppfører sseg på den måten. Blir så irritert. Er det noe håp eller er utseende alt? Fordi jeg klarer virkelig ikke å se hva disse jentene gjør som liksom skulle tilsi at menn kom til å like dem så godt. Jeg så noe av det på videregående, men på videregående var gutta åpne for å snakke med alle men jeg synes det har tatt helt av etter at jeg begynte å studere. Det er virkelig ille nå og tinder er vel egentlig den eneste muligheten jeg har til å komme i kontakt med menn, men der vil de bare ligge (og driver med helt vilt skuespill for å oppnå det 🤮).

Anonymkode: 6ecf4...0b6

Du nevner en setting med fest, hvor det sannsynligvis er høy musikk og alkohol involvert. 

Det er ikke settingen hvor en nødvendigvis blir fryktelig kjent med hverandre på det dypere plan. Menn er visuelle og blir naturlig nok tiltrukket til attraktive damer på fest og vil ha det gøy. Der kan en oppføre seg teit og dumt, det er gøy for mange. En vil ikke nødvendigvis snakke om de dypere ting og bli kjent med personligheten til halvfulle folk som ikke får vist seg fra sin beste side. 

Anonymkode: 8a97d...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...