knooters Skrevet 7. november #81 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 8.07): For menn er det følgende: Personlighet betyr svært lite når det gjelder et ligg. Personlighet betyr svært mye når det gjelder langsiktige forhold. Anonymkode: 1a81a...f32 Samme for kvinner (man skal jo bare ligge sammen, og trenger åpenbart ikke tilsvarende grad av personlighetsmatching) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #82 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 15.13): Jeg kan ikke snakke for andre enn meg selv, meg jeg hadde i hvert fall ikke giddet å ta initiativ overfor en som først hadde prøvd seg på en annen og så blitt avvist. Jeg synes det er fryktelig usjarmerende med menn som som først prøver seg på den peneste, og deretter jobber seg nedover i attraktivitet i håp om å få napp hos en eller annen. Jeg hadde ikke syntes det var noe hyggeligere å skulle legge meg etter en som i utgangspunktet hadde vist at han var interessert i noe helt annet enn meg, men som kanskje var åpen for kontakt fordi han ikke fikk den han egentlig ville ha. Det selv om vi teoretisk kunne vært en bedre match enn han og den pene damen han først la seg etter. Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot å ta initiativ, eller i alke fall å initiere til samtale og kontakt, men da må det enten være med en som på en eller annen måte har vist meg en form for tegn på at han liker meg, eller med en som bare har vært nøytralt tilstede. Å prøve meg på noen som har blitt avvist av førstevalget, og kanskje er desperat nok til å bry seg med meg, det er nei takk. Så desperat er nemlig ikke jeg. Anonymkode: 27734...cb2 Men her sier du noe helt annet. Du sier at du ikke er interessert i en som nettopp har blitt avvist av en annen Du sier at du ikke vil ta inititaiv til å ta kontakt med en mann som du nettopp har sett blitt avvist av en annen. At du synes det er usjarmerende at en mann prøver seg på den ene etter den andre er noe helt annet, og ja, enig at det er usjarmerende. Men her har du allerede gitt alle menn enda en grunn til å ikke ta initiativet, som er at om du blir avvist av den du prøver deg på så vil kvinner på bakgrunn av denne avvisningen oppfatte deg som usjarmerende. Ellers tenker jeg at det er mange kvinner der ute, som på lik linje med mange menn, som ville hatt godt av en reality check hva gjelder sitt ego Anonymkode: 7bb24...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #83 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men her sier du noe helt annet. Du sier at du ikke er interessert i en som nettopp har blitt avvist av en annen Du sier at du ikke vil ta inititaiv til å ta kontakt med en mann som du nettopp har sett blitt avvist av en annen. At du synes det er usjarmerende at en mann prøver seg på den ene etter den andre er noe helt annet, og ja, enig at det er usjarmerende. Men her har du allerede gitt alle menn enda en grunn til å ikke ta initiativet, som er at om du blir avvist av den du prøver deg på så vil kvinner på bakgrunn av denne avvisningen oppfatte deg som usjarmerende. Ellers tenker jeg at det er mange kvinner der ute, som på lik linje med mange menn, som ville hatt godt av en reality check hva gjelder sitt ego Anonymkode: 7bb24...552 Nei, det handler om at man vil føle seg spesiell, ikke som ei i rekka eller tom nest beste valget. Som man garantert gjør om man må være vitne til oppsjekking og avvisning + direkte nytt framstøt. Smarte menn sjekker ikke opp noen mens andre ser på, og de prøver seg heller ikke umiddelbart på en ny ved avslag. Det lyser desperado.... Anonymkode: 71614...d57 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå